Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (31398)
Vierailija kirjoitti:
El silencio es tan hermoso
Y el anhelo es más hermoso
Cuando puedes estar en los recuerdos por un momento
Un abrir y cerrar de ojos es la eternidad
El silencio es tan hermoso
En algún lugar se guarda un secreto
El alma está loca de tristeza
Cuando no puedes ver a tu ser querido
Che secreto?
Una mujer ha sido una puta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä kesän käytöstäsi, tuli taas mieleen.
Mikäs siinä oli niin erikoista?
Mun kaivattu on ottanut etäisyyttä. Mä taas haluaisin hänet sellaisena, millainen hän oli viime kesäkuussa. /sivusta
Millainen? Mun etäisyyden ottaminen on aina reaktio sun etäisyyden ottamiseen. Aina.
Tää kuulostaa joltain kostamiselta, vaikkei ehkä sitä tarkoita. Mut hän, kirjoitti yhteisestä tulevaisuudesta yms. Ehkä se oli hölmöä höttöä, mut pidin siitä. /sivusta edelleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en välttele enkä ole ottanut etäisyyttä, on vaan ollu kiireistä
Mä oon oppinut vihaamaan noita sanoja. Hän on vedonnut niihin niin monesti. Aikaa on siihen mille aikaa antaa.
Samaa mieltä. Joskus voi olla hetki tosi tiukkaa, mutta jos kuukausia on aina kiire, niin se kertoo jo jotain kiinnostuksesta. Sivusta tulin ja en kellekään erityisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on saanut mut jotenkin ryhdistäytymään monella tavalla. Oon jotenkin saanut itsestä enemmän irti kuin aikoihin ja saanut tehtyä asioita, jotka ovat olleet jumissa vaikka kuinka kauan. Oon siitä tosi tyytyväinen.
Mulla taas käynyt vähän päinvastoin, harhaudun ajattelemaan häntä enkä saa hommia hoidetuksi....
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta tuolimatta..
Hyvää yötä
Oon miettinyt sua taas. Ei olla edes nähty vuosiin, tai no, pariin vuoteen. Öitä mielikuvitusmiehelle. Vaikka sitä sä oot aina ollu: saavuttamaton tosiasiassa, muka saavutettava. Parempi näin lieneekin.
Mutta siksi osasinkin sinua varoa. Lue uudestaan mitä tarkoitan.
Kyllä tää harhailu on raskasta. Monta viestiä olisi kiva omia. Hyvää yötä ihanimmalle.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu on saanut mut jotenkin ryhdistäytymään monella tavalla. Oon jotenkin saanut itsestä enemmän irti kuin aikoihin ja saanut tehtyä asioita, jotka ovat olleet jumissa vaikka kuinka kauan. Oon siitä tosi tyytyväinen.
Mulla taas käynyt vähän päinvastoin, harhaudun ajattelemaan häntä enkä saa hommia hoidetuksi....
Tiedän tunteen. Voi mennä ihan sekaisin kaikki.
Haluisin vaan edes hetken luottaa johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä kesän käytöstäsi, tuli taas mieleen.
Mikäs siinä oli niin erikoista?
Mun kaivattu on ottanut etäisyyttä. Mä taas haluaisin hänet sellaisena, millainen hän oli viime kesäkuussa. /sivusta
Millainen? Mun etäisyyden ottaminen on aina reaktio sun etäisyyden ottamiseen. Aina.
Tää kuulostaa joltain kostamiselta, vaikkei ehkä sitä tarkoita. Mut hän, kirjoitti yhteisestä tulevaisuudesta yms. Ehkä se oli hölmöä höttöä, mut pidin siitä. /sivusta edelleen
Ei alkuunkaan kostamista. Pelkoa.
Todo el mundo ya sabe de ellos.
Vierailija kirjoitti:
Anna hänelle jotain mihin luottaa. Saat luultavasti vastalahjan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöljä asia, jonka vain sinä ja minä tiedämme: Mikä oli se eräs ja tietty päivä, kun katseemme kesti ainakin kaksi sekuntia? 👀 Olisin katsonut pitempäänkin, mutta sinä käänsit silmäsi toisaalle. Jos kerrot päivän, saat pusun. Selviää sekin, haluatko pusua.
Meillä on kaivatun kanssa noita pitkiä katseita useampiakin 🥰👀
-varmaankin sivusta
Näin on. Viimeksi pari päivää sitten. Aika paljon ihmisiltä, jotka välttelee toisten silmiin katsomista.
-sivusta minäkin
Vierailija kirjoitti:
Luotettava ihminen on kultaakin arvokkaampi, siis aidosti luotettava.Onneksi heitäkin vielä löytyy.
Öitä muikkuseni muruseni. 🧡nuppunen
Meillä on sama alkukirjain. Soinnuttaisiin hyvin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mä ryhdyin taas huolehtimaan ulkonäöstä ja pukeutumisesta. Oon saanu siitä aika paljon kommenttia.
Onko tänään tähdet oudossa asennossa vai mistä näitä yhteydenottoja yhtäkkiä tulee
Ikävä. Olisitpa pyytänyt luoksesi kainaloon. Enpä taida sellaiseen asemaan koskaan päästä. Niin kuin tuolla jossain aiemminkin todettiin, jos vaikutan ottavan etäisyyttä, se johtuu siitä, että olen kokenut sinun ottaneen etäisyyttä. En halua roikkua tai ahdistaa. En kinuta tai vaatia. Aikaa on joka päivä kaikilla sama määrä ja jokainen sen käyttää parhaaksi katsomallaan tavalla.
Hyvää yötä, tärkeä<3