Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (31398)
No hyvää yötä nyt kuitenkin 🤗🥰
N💜M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan huomannut, että olen saavuttanut sellaisen pisteen tässä tunteideni piilottelussa, että suustani pääsee puolihuolimattomia lipsahduksia? En tiedä johtuuko se enemmän siitä, etten vain jaksaisi enää peitellä, vai siitä, että tuntuu että mitä enemmän paljastan, sitä lähemmäs itseäsi vedät minua.
Mikä nyt oli sellainen puolihuolimaton lipsahdus?
Se oli sellainen tekosyyasia.
Mun tarvis keksiä joku tekosyy, että voisin olla häneen yhteydessä. Oon huono kyllä teeskentelemään. Voi kun voisikin kirjoittaa, että halusin olla yhteydessä sinuun, kun on niin kova ikävä sinua ja sinun kanssa höpöttelyä.
Tuo on hyvä syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🧱🧱🧱🧱🧱🧱🧱🧱🧱🧱🧱🤕
Vaikka läpi harmaan kiven?
Ei vaan tyhmä (minä) hakkaa päätänsä seinään vuodesta toiseen.
Join the club
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Il silenzio è la piu' elegante forma di disprezzo.
Vattene!
Pitääkö tätä yläpeukuttaa?
Jos oot ilkeä ja vittuileva trolli, niin suostumuksen merkiksi joo.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan todella monta kertaa katsottu toisiamme ja pitkään 💜 mut ei niistä voi mitään päätellä ...
Kyllä niistä voi 😉
Vierailija kirjoitti:
Miksi heti luulit että se olin minä ja reagoit? 😂😂😂😂
Trick or treat👻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä kesän käytöstäsi, tuli taas mieleen.
Mikäs siinä oli niin erikoista?
Mun kaivattu on ottanut etäisyyttä. Mä taas haluaisin hänet sellaisena, millainen hän oli viime kesäkuussa. /sivusta
Millainen? Mun etäisyyden ottaminen on aina reaktio sun etäisyyden ottamiseen. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Le cose sono come sono.
Dove c'è luce, deve esserci ombra, e dove c'è ombra, deve esserci luce. Non esiste ombra senza luce, ne luce senza ombra.
Lopeta lässytys, tämä ole mikään ranskan tunti!
Vierailija kirjoitti:
Mä en välttele enkä ole ottanut etäisyyttä, on vaan ollu kiireistä
Mä oon oppinut vihaamaan noita sanoja. Hän on vedonnut niihin niin monesti. Aikaa on siihen mille aikaa antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan todella monta kertaa katsottu toisiamme ja pitkään 💜 mut ei niistä voi mitään päätellä ...
Kyllä niistä voi 😉
Enemmän mä niistä pienistä kosketuksista päättelen asioita, mut nekin voi mennä pieleen 💜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Le cose sono come sono.
Dove c'è luce, deve esserci ombra, e dove c'è ombra, deve esserci luce. Non esiste ombra senza luce, ne luce senza ombra.
Älä nyt, rakkauden kieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Le cose sono come sono.
Italiaa se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Le cose sono come sono.
Ei ole ranskaa
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan muistaa sun silmät ja ihanan hymyn. Sen tunteen miten hyvä sun seurassa oli aina olla.
Minä muistan kiehtovan presenssisi. Sen, että vaikka vttuilit tai olit tahallaan hankala, minusta se kaikki tuntui vain kiinnostavalta. Haluan muistaa syvyyden, joka sinussa on. Silmien viisauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Le cose sono come sono.
Italiaa se on.
Sorge, en lukenut alkuperästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkohan huomannut, että olen saavuttanut sellaisen pisteen tässä tunteideni piilottelussa, että suustani pääsee puolihuolimattomia lipsahduksia? En tiedä johtuuko se enemmän siitä, etten vain jaksaisi enää peitellä, vai siitä, että tuntuu että mitä enemmän paljastan, sitä lähemmäs itseäsi vedät minua.
Mikä nyt oli sellainen puolihuolimaton lipsahdus?
Se oli sellainen tekosyyasia.
Mun tarvis keksiä joku tekosyy, että voisin olla häneen yhteydessä. Oon huono kyllä teeskentelemään. Voi kun voisikin kirjoittaa, että halusin olla yhteydessä sinuun, kun on niin kova ikävä sinua ja sinun kanssa höpöttelyä.
Tuo on hyvä syy.
Mutta sitä ei voi sanoa ääneen.
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Kaikesta tuolimatta..
Hyvää yötä
Silloin ongelma ei ole palstassa vaan irl kommunikaatiossa. Tunteiden ilmaiseminen on ainakin jäänyt epäselväksi.