Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (30618)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ikinä ollut mulle hetken hairahdus, vaikkei meille mitään suhdetta näillä näkymin ole ehkä ikinä syntymässä. Oot silti se, jota kaipaan hautaan asti. Halusin vaan sanoa, ettet luule.
Miksei ole?
Vaikka joskus eroaisin, en haluaisi enää uutta suhdetta. Ystäviä voitaisiin olla tai ehkä sitten jonain päivänä jotain muutakin, mutta ensin tarvitsisin aikaa olla yksin ja selvittää pääni ja puhdistaa vuosien kuona. En luopuisi enää omasta asunnosta enkä vapaudestani. Jos jotain olisi kehittymässä ja huomaisin minkäänlaista mustasukkaisuutta tai yritystä kontrolloida, loppuisi se heti siihen. Sen olen itselleni luvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta et myöskään voi jättää toista, koska hän on rakas.
Ei ole yhtään kyse siitä.
Vaan mistä?
En vaan meinaa uskaltaa. Pelkään myös rikkovani lapset.
Kaivatulla on aikuiset lapset.
Vierailija kirjoitti:
En pysty unohtaan sua. Vain sun kanssas tunnen olevani onnellinen. Tiedän etten sovi sun sydämeesi enkä suunnitelmiisi. Voitko telepaattisesti lähettää minulle voimaa, että pystyn siirtämään sut pois päästäni?
Öitä. Nuku hyvin.
Sä tiedät mitä mä haluan ja tarvitsen. Voit milloin vain pyytää mut takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ei hänessä mikään tietty juttu kiinnittänyt huomiota, vaan koko olemus. Ensimmäinen pitkä katsekontakti ja se oli siinä.
Sama kaava. Gn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyttäisiinkö me olemaan ystäviä? Kyllä. Mutta pöytä olisi putsattava. Sitä en ymmärrä mikset koskaan nähnyt ystävyyttä mahdollisuutena? Jotakin on niin pielessä.
Sitäkö sinä haluat? Tiedätkö, mä en. En enää jaksa sillä itseäni kiusata. Jos et mua halua niin sitten et.
Ei ollut multa tuo!
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Valtava muuri välissä.
Anna muurisi vaan kasvaa, kun niin hienosti oot alkanut sitä rakentaa.
Ikävä. Ensimmäinen ajatus oli soittaa sinulle. En soittanut, kun ajattelin, ettei sinua sillä hetkellä minulle olisi. Että olisi taas jotain tärkeämpää ja kiireisempää. Niin taisi ollakin. Olet jossain kauempana, enkä saa sinusta kiinni.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta et myöskään voi jättää toista, koska hän on rakas.
Ei ole yhtään kyse siitä.
Vaan mistä?
En vaan meinaa uskaltaa. Pelkään myös rikkovani lapset.
Omasi vai minun? Eivät ole pumpulissa kasvaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtava muuri välissä.
Niin. Mitä ajattelet siitä? Mikä on vaikeinta?
Ajattelen, että sanoisit jos olisi tunteita. Riippumatta mistään. Sivu.
Vierailija kirjoitti:
2 kaipausviestiä yhdellä iskulla
Soitellaanko parin viikon päästä, kun kiireet vähän hellittää? Laitan sulle viestiä, niin ehdota sitten. Ikävä. (ei kannata omia)
Varmaan sullekin laitan jossain vaiheessa viestiä, vaikka olenkin melkein aina se, joka aloittaa ja siksi tämä yhteynpito ei pysy. Luulen, että olet vain semmoinen, joka ei ota yhteyttä ilman asiaa, mutta se tekee tästä niin vaikeaa. Olet mulle tosi tärkeä ihminen, vaikken sitä pysty tässä tilanteessa sanomaan. Pystyt varmasti sen minusta kuitenkin tuntemaan, luota siihen. Kaipaan meidän yhteyttä ja läppää, ja sitä kuplaa missä unohdetaan muut. Se on jotain, mitä en ole kokenut muiden kanssa. Vain muutama on päässyt edes lähelle. Nähtäispä joskus jossain missä ei olis muita, niin se ei haittais ketään. (tämän saa omia, jos osuu)
Olisitpa mun ihana. Omisin mielelläni, ja tänään kuulin oman ihanani äänen pitkästä aikaa.
Supattelit mun korvaan hempeitä kesällä..
Sun nimen kahdesta viimeisestä kirjaimesta alkaa mun nimi.
Välillämme oli jotain, kun juteltiin. Olemme huomanneet toisemme 2024 ja juteltu ensimmäisen kerran vasta lokakuu-25.
Hyvää yötä ihanimmalle. Oot rakas.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muakin vähän riipaisee aina, kun kaivatulla on joku, mutta olen samalla myös onnellinen, että hänellä on joku jonka kanssa saa läheisyyttä ja voi tehdä asioita.
Ajattelen sitä mistä jäin paitsi, mutta ajattelen, ettei hänen tarvitse jäädä paitsi.
Jotenkin toivoisi, että sinä ja muut ihmiset vastaavissa tilanteissa pääsisi oikeasti täysin irti siitä ns. kaivattunsa muistamisesta.
Eihän tuollainen ole ollenkaan molemminpuolista eikä tuo elämään mitään aitoa ja oikeaa. Ajan ja energian tuhlaa. Tunteidenkin tuhlaa, kun ne samat tunteet voisi käyttää johonkin joka on oikeasti niiden arvoinen ja jonka kanssa tunne on yhteinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea ketjua läpi, mutta se valkoinen puki sua tosi kauniisti
Terveisiä hämärtyvään iltaan
Missä ja milloin näit?
Eilen. Vakkaripaikassa.
Hyvää yötä sille ainoalle, joka saa mut hymyilemään 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vaihtelee. Kun oon sun seurassa niin olisin heti valmis katsomaan enemmän. Mut sitten, kun välttelet, eikä nähdä niin vaikea uskoa, että sulla on samanlaisia tuntemuksia tai edes puoliakaan siitä miten oon ihastunut.
Välttelen+
Miksi
Mielestäni en.
Nojoo, ei ole vaan asiaa. Ei kai se välttelemistä ole, mutta en silti tiedä mistään mitään. Jos jonkun varmistuksen saisin, mut ei sellasta taida tullakaan.
Oletko kysynyt?
En, koska taidan tietää vastauksen.
toki tein, mutten kerro mitä