Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (30618)
Mutta et myöskään voi jättää toista, koska hän on rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vaihtelee. Kun oon sun seurassa niin olisin heti valmis katsomaan enemmän. Mut sitten, kun välttelet, eikä nähdä niin vaikea uskoa, että sulla on samanlaisia tuntemuksia tai edes puoliakaan siitä miten oon ihastunut.
Välttelen+
Miksi
Mielestäni en.
Nojoo, ei ole vaan asiaa. Ei kai se välttelemistä ole, mutta en silti tiedä mistään mitään. Jos jonkun varmistuksen saisin, mut ei sellasta taida tullakaan.
Oletko kysynyt?
Kaipaatko konsonanttinaista vokaalipaikkakunnalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vaihtelee. Kun oon sun seurassa niin olisin heti valmis katsomaan enemmän. Mut sitten, kun välttelet, eikä nähdä niin vaikea uskoa, että sulla on samanlaisia tuntemuksia tai edes puoliakaan siitä miten oon ihastunut.
Välttelen+
Miksi
Mielestäni en.
Nojoo, ei ole vaan asiaa. Ei kai se välttelemistä ole, mutta en silti tiedä mistään mitään. Jos jonkun varmistuksen saisin, mut ei sellasta taida tullakaan.
Otat yhteyttä ei se sen vaikeampaa ole.
sivusta täyslaidallinen) miten olette noin nössöjä? taas eräs pyysi numeroa ja toki annoin. ei sen tarvii tarkoittaa muuta kuin hauskaa jutskailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua 💔 ja sä vaan välttelet.
Mitä muuta tekisit jos olisit minä?
Näyttäisin, että tykkään, niin ehkä voisin uskaltaa laittaa viestin ilman työhöpinöitä.
Kyl sä tiedät että tykkään 🐌🐌🐌🐌
En pysty unohtaan sua. Vain sun kanssas tunnen olevani onnellinen. Tiedän etten sovi sun sydämeesi enkä suunnitelmiisi. Voitko telepaattisesti lähettää minulle voimaa, että pystyn siirtämään sut pois päästäni?
Öitä. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
sivusta täyslaidallinen) miten olette noin nössöjä? taas eräs pyysi numeroa ja toki annoin. ei sen tarvii tarkoittaa muuta kuin hauskaa jutskailua.
Eli et itse tehnyt mitään. Wau. :D :D
Vierailija kirjoitti:
En pysty unohtaan sua. Vain sun kanssas tunnen olevani onnellinen. Tiedän etten sovi sun sydämeesi enkä suunnitelmiisi. Voitko telepaattisesti lähettää minulle voimaa, että pystyn siirtämään sut pois päästäni?
Öitä. Nuku hyvin.
Ota yhteyttä, ni selvitetään välit.
Vierailija kirjoitti:
Pystyttäisiinkö me olemaan ystäviä? Kyllä. Mutta pöytä olisi putsattava. Sitä en ymmärrä mikset koskaan nähnyt ystävyyttä mahdollisuutena? Jotakin on niin pielessä.
Sitäkö sinä haluat? Tiedätkö, mä en. En enää jaksa sillä itseäni kiusata. Jos et mua halua niin sitten et.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muakin vähän riipaisee aina, kun kaivatulla on joku, mutta olen samalla myös onnellinen, että hänellä on joku jonka kanssa saa läheisyyttä ja voi tehdä asioita.
Ajattelen sitä mistä jäin paitsi, mutta ajattelen, ettei hänen tarvitse jäädä paitsi.
Kauniisti ajateltu. Mulla on välillä huono omatunto, etten jäänyt pidemmäksi aikaa roikkumaan vaan menin eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtään kyse siitä.
Vierailija kirjoitti:
Valtava muuri välissä.
Niin. Mitä ajattelet siitä? Mikä on vaikeinta?
Vierailija kirjoitti:
Luulitko, että annoin sinulle pakit? Se oli vain sellainen testi.
Jos rakastat jotakuta, päästä hänet vapaaksi. Jos hän palaa luoksesi, hän on sinun. Jos ei, hän ei koskaan ollutkaan.
Hahahahah
mun ihmiselle terveisiä että palasin, tuloksetta. Vai oliko se testi nro 2..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtään kyse siitä.
Vaan mistä?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko konsonanttinaista vokaalipaikkakunnalta?
Ei. Vaan vokaalinaista konsonanttipaikkakunnalta.
Lapsihaaveet tais saada sut vetäytymään kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ystävyys käy minulle
Mies haluaa aina enemmän kuin ystvyyttä.
-"ystävä"
En😀 ihan muuten vaan jos haluaa😌🙂