Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (30616)
Silloin keväällä kertyi kierroksia kyllä. :P
Näytät tuossa yhdessä kesäkuvassa ihan Mustanaamiolta. Salaperäinen ja vähän pelottava.
Ah, Amy W. Ja tuo on niin hyvä biisi. Tuosta viestistä en sen sijaan tiedä yhtään, mihin se liittyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänköhän me perjantaina? Tiedän, että jos nähdään, minulla olisi otollinen tilaisuus tehdä aloite. Sulla toki myös, mutten usko että herrasmiehenä etenet sellaiseen nyt. Halaus olisi kyllä ihan jees, ja lupaan että sen enempiä aloitteita en itsekään ole tähän hätään tekemässä.
En oo ens perjantaina lähettyvillä.
Mua vois lähestyä komea mies joku perjantai -sivusta
Vierailija kirjoitti:
confiesa tu amor por mí
te amo
Vierailija kirjoitti:
Joskus on kyllä mukava sidoa toisen silmät tai kädet, vaikka sinänsä olen melko luomuseksin ystävä. En oikeastaan kuitenkaan tarvitse mitään välineitä siinä. Kysehän on rentoutumisesta eikä mistään temppukavalkadista.
👍🏽
Vierailija kirjoitti:
Näytät tuossa yhdessä kesäkuvassa ihan Mustanaamiolta. Salaperäinen ja vähän pelottava.
😀 well well, ken tietää..
Vierailija kirjoitti:
Ajattelet varmaan että oon epäonnistunu.
En lainkaan. Onnistunut olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään sinusta ja tykkäisin kokeillakin kaikenlaista sun kanssa, mutta voin jo etukäteen sanoa, että en viehäty piiskoista, suukapuloista, sidonnoista tai muustakaan tuollaisesta. Tykkään kauneudesta, mikä ei sulje pois ahnasta ja kyltymätöntä puuhastelua.
Kaikkea mist et tykkää ei tarvi tehä.
Mistä sitten tykkäät?
Sen mä tiedän et nautit siitä,eiköhän se riitä.
Vierailija kirjoitti:
12.10 nähtiin
Niin nähtiin. Missä?
Minulle kelpaat vaikka olisit epäonnistunut, olenhan itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään sinusta ja tykkäisin kokeillakin kaikenlaista sun kanssa, mutta voin jo etukäteen sanoa, että en viehäty piiskoista, suukapuloista, sidonnoista tai muustakaan tuollaisesta. Tykkään kauneudesta, mikä ei sulje pois ahnasta ja kyltymätöntä puuhastelua.
Kuka tuollaisesta tykkää? Olette lukeneet liikaa iltapäivälehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen Mustanaamion naamiokerhon kultajäsen.
Vaikka kaikki on ohi, joskus mietin vielä, millaisesta seksistä hän mahtaa tykätä. Ei ehkä ihan vaniljatyyppi. CuriousNn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Halipusit..-😘
Samoin..oot niin rakas. Oon hulluna suhun ja ikävöin 😚😚💕
Rakas..💕
Nuku hyvin rakas. Saisinpa mä silitellä sut uneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänköhän me perjantaina? Tiedän, että jos nähdään, minulla olisi otollinen tilaisuus tehdä aloite. Sulla toki myös, mutten usko että herrasmiehenä etenet sellaiseen nyt. Halaus olisi kyllä ihan jees, ja lupaan että sen enempiä aloitteita en itsekään ole tähän hätään tekemässä.
En oo ens perjantaina lähettyvillä.
Mua vois lähestyä komea mies joku perjantai -sivusta
Niin muakin eikä tarvi olla edes perjantai. -sivusta minäkin
Näköjään sun vuoro olla musta mustis.