Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (30616)
Vierailija kirjoitti:
Kauneutesi on silmiinpistävää. Sokaistuin taas.
Hyvää yötä pimeydestä 💕
Taidat vähän liioitella.
Iltojen hämäryys
Jäätävä koteloituminen
Sadetansseja kahdelle
Teneriffan kaduille
Eskapistitkin eksyvät
Mietteliäs, ujo, varautunut, hellä ja introspektiivinen tyyppi #0~0#
Tykkään sinusta ja tykkäisin kokeillakin kaikenlaista sun kanssa, mutta voin jo etukäteen sanoa, että en viehäty piiskoista, suukapuloista, sidonnoista tai muustakaan tuollaisesta. Tykkään kauneudesta, mikä ei sulje pois ahnasta ja kyltymätöntä puuhastelua.
Vierailija kirjoitti:
Hei, J***! Kaipaatko mua? 🤔
Jose? Kaipaan, mutta oon melkein unohtanu. Tainno ei sua kyllä koskaa voi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Elämme simulaatiossa ja teidän tehtävä on kaipailla täällä kaiket illat.
Minä elän sitten kehittyneemässä simulaatiossa. WOOOOOO! MIkä onnen ja ilon päivä!
Vai mitä ajattelit kysyessäsi vihtomisesta?
Vierailija kirjoitti:
Oltaisko me molemmat täällä?
Ei huono tapa ollenkaan päättää päivä siihen, että saan toivottaa hyvää yötä just sulle. Vaikka toivoisin, että se tapa olisi joku muu.n
Vierailija kirjoitti:
Tykkään sinusta ja tykkäisin kokeillakin kaikenlaista sun kanssa, mutta voin jo etukäteen sanoa, että en viehäty piiskoista, suukapuloista, sidonnoista tai muustakaan tuollaisesta. Tykkään kauneudesta, mikä ei sulje pois ahnasta ja kyltymätöntä puuhastelua.
Kaikkea mist et tykkää ei tarvi tehä.
Vierailija kirjoitti: Missä viipyy vastaus viestiin, jonka jätin jälkeeni? Tokihan näit?
Monelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea mist et tykkää ei tarvi tehä.
Mistä sitten tykkäät?
Tiedät kyllä - eiköhän se ollut silloin siinä.
Tulihan katsottua nekin kortit...
Vierailija kirjoitti:
Sain joskus neuvon käyttää mielikuvaharjoitteita kun ahdistus iskee. Mielikuvaharjoittelen sinut tähän viereen.
Kauniita unia pimeydestä 💕
Missä pimeydessä sinä lymyilet?
God natt medelålders fru speciallärare från Helsingfors 💕
Vågar jag skicka ett wa-meddelande?
😘
Joskus on kyllä mukava sidoa toisen silmät tai kädet, vaikka sinänsä olen melko luomuseksin ystävä. En oikeastaan kuitenkaan tarvitse mitään välineitä siinä. Kysehän on rentoutumisesta eikä mistään temppukavalkadista.
Samoin..oot niin rakas. Oon hulluna suhun ja ikävöin 😚😚💕