Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (30616)
Vierailija kirjoitti:
G: Kaivatun toinen nimi?
aloitan, Marialla.
Suski
'Jonna' ei ole mikään
mun sivuhahmoni. Joskus
joku hetken näin luullut.
Näin hänen kommenttinsa.
👋
Piti vaan kysyä vihtoisinko pakaroita. En tiedä olisiko sitten kuitenkaan sopinut tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on nyt kuitenkin hyvin. Tarina on päättynyt näiltäkin osin ja jatkuu tulevaisuutta jo eläen. The End.
Keskustelu on tyrehtynyt joten toivotan hyvää yötä kaikkialle.
Hyvää yötä, Jonna!
Kiitos, sinä tunnistit. Tarinat jäävät elämään taustajoukkoihin. Aika näyttää tarttuuko joku niihin vielä kiinni. Hyvää yötä sinullekin!
Kiitos! Sulla on tunnistettavat jutut. Tykkäsinmuuten tästä: "Älkää koskaan vaientako ääniä ennen kuin olette niitä kuunnelleet."
Minäkin tykkäsin siitä kohdasta. Liian moni vaikenee syystä tai toisesta kun ei saa ääntänsä kuuluville. Nyt täytyy vaihtaa jutut jo uusiin, en tykkää väkisin menneitä ihmetellä. Tilanne vain vaati liikaa työtä että sen vuoksi jouduin erilaiseen tilanteeseen tämänkin osalta.
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänköhän me perjantaina? Tiedän, että jos nähdään, minulla olisi otollinen tilaisuus tehdä aloite. Sulla toki myös, mutten usko että herrasmiehenä etenet sellaiseen nyt. Halaus olisi kyllä ihan jees, ja lupaan että sen enempiä aloitteita en itsekään ole tähän hätään tekemässä.
En oo ens perjantaina lähettyvillä.
Vierailija kirjoitti:
Nukutko? Nuku.
Vierailija kirjoitti:
Piti vaan kysyä vihtoisinko pakaroita. En tiedä olisiko sitten kuitenkaan sopinut tilanteeseen.
Kyllä saunassa sopii vaihtoa, mutta sängyssä en halua piiskaa. 😃
Sain joskus neuvon käyttää mielikuvaharjoitteita kun ahdistus iskee. Mielikuvaharjoittelen sinut tähän viereen.
Kauniita unia pimeydestä 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan sä möhömahainen karvanaama täällä ruikutat. Ei sua kukaan huoli
Tiedän erään joka kirjoittaa juuri noin...
Ai sun ex? Sivusta
Ei varsinaisesti ex kun ei asia mennyt niin pitkälle.
Tiedän kumminkin että hän kirjoittelee täällä ja usein tuohon sävyyn.
Vierailija kirjoitti:
Sain joskus neuvon käyttää mielikuvaharjoitteita kun ahdistus iskee. Mielikuvaharjoittelen sinut tähän viereen.
Kauniita unia pimeydestä 💕
Haluaisin halata sua.
Saunassa kannattaa pökkiä vain puuta pesään, ellei halua, että taju lähtee. Tai sitten täytyy olla mieto sauna.
Elämme simulaatiossa ja teidän tehtävä on kaipailla täällä kaiket illat.
Hei, J***! Kaipaatko mua? 🤔
Emmä teistä tiedä mut mulla ainaki on naisia joka sormel haha!!!