Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (30358)
Vierailija kirjoitti:
Ny mä sit muutin..
Tuoretta on. Kasaile rauhassa.
Riisiä ja makkaraa seuraavaksi. Helppoa, nopeaa, edullista ja hyvää ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämän surun kanssa voi elää.
Surujen kanssa voi elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kanssani nainen ei ole koskaan saanut orgasmia ainakaan tietääkseni enkä kyl ihmettele koska mulle oma nautinto on se tärkein asia sänky hommissa
Voi nainen siltikin saada orgasmin, on kokemusta asiasta. Orgasmi ei ole kuitenkaan tärkeintä seksissä vaan nautinto.
Vuosia seksiä harrastaneena ilman orgasmia totean, että orgasmi on tärkein. Ainakin nykyisin minulle.
Vuosikymmeniä seksiä harrastaneena aika monen eri miehen ja naisenkin kanssa sanon että ei ole. Tärkeintä on nauttiminen.
Sei l'amore della mia vita.
Mä kuvittelin et nainen voi saada monta hyvin erillaista orgasmia . Mutta en tiedä oon vähän juntti.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku pyyhkisi sen sun silmistäsi pois? Kirka ei voi auttaa, mutta ehkä kaivattu?
Tänään illalla olisi jäänyt Geisha-levykin napostelematta, jos olisimme lähteneet vellovaan mereen seikkailemaan 😇
❤️Charu❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surujen kanssa voi elää.
Kaiken kanssa voi elää kun on pakko. Been there and there in nowdays too.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kanssani nainen ei ole koskaan saanut orgasmia ainakaan tietääkseni enkä kyl ihmettele koska mulle oma nautinto on se tärkein asia sänky hommissa
Voi nainen siltikin saada orgasmin, on kokemusta asiasta. Orgasmi ei ole kuitenkaan tärkeintä seksissä vaan nautinto.
Vuosia seksiä harrastaneena ilman orgasmia totean, että orgasmi on tärkein. Ainakin nykyisin minulle.
Vuosikymmeniä seksiä harrastaneena aika monen eri miehen ja naisenkin kanssa sanon että ei ole. Tärkeintä on nauttiminen.
Niin se vuosikymmeniä lotonnutkin sanoo, tärkeintä on jännitys ja pikku voitot, mitäs sitä päävoitolla. Eri
Jälkikäteen ymmärtää ja näkee asiat eri tavalla kuin ihastushuuruissaan. Olin mieletäsi ärsyttävä ja ei-toivottu ihailija, jonka huomiolla vuoroin leikittelit ja vuoroin viestitit käytökselläsi ja sanomisillasi pysymään kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Mä kuvittelin et nainen voi saada monta hyvin erillaista orgasmia . Mutta en tiedä oon vähän juntti.
Kukahan sen sitten tietäisikään kun jokaisella on oma henkilökohtainen totuus asioista eikä asioista keskustella ehdottomuussyistä. Elämämme lukkojen takana vapaassa maassa.
Mehiläinen. . Kauhee ikävä jo nyt.😭😭😘😘😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se vuosikymmeniä lotonnutkin sanoo, tärkeintä on jännitys ja pikku voitot, mitäs sitä päävoitolla. Eri
Tosi hyvin ymmärsit. Olet selkeästi tehnyt töitä itsesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jälkikäteen ymmärtää ja näkee asiat eri tavalla kuin ihastushuuruissaan. Olin mieletäsi ärsyttävä ja ei-toivottu ihailija, jonka huomiolla vuoroin leikittelit ja vuoroin viestitit käytökselläsi ja sanomisillasi pysymään kaukana.
Ehkä hänelle selvisi, että ihailit häntä muttet ollut ihastunut. Et sillä tavalla, kun hän olisi toivonut. Ihastuminen ja ihaileminen kun on ihan eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
No et kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ny mä sit muutin..
Onnea uuteen kotiin
Kiitti, millon tuut kylään
Voi kuinka ihastunut silloin olin. Sain äsken kiinni muistoistani. Harmi, kun et tuntenut samoin.
On kyllä niin raihnainen olo.