Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (30169)
Aika moni mies kohtelee naista huonosti. Sitten ihmetellään, kun nainen on kiukkuinen ja kuiva. Ihan on miehen käytöksen tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Välillämme vallitsee korkeajännitys. Oot vaan niin 💕
💞
Minun kanssani nainen ei ole koskaan saanut orgasmia ainakaan tietääkseni enkä kyl ihmettele koska mulle oma nautinto on se tärkein asia sänky hommissa
Vierailija kirjoitti:
Aika moni mies kohtelee naista huonosti. Sitten ihmetellään, kun nainen on kiukkuinen ja kuiva. Ihan on miehen käytöksen tulosta.
Siks mieheen kannattaakin tutustua kunnolla. Joskus parhaat timantit on ison pölykerroksen alla.
Vierailija kirjoitti:
Minun kanssani nainen ei ole koskaan saanut orgasmia ainakaan tietääkseni enkä kyl ihmettele koska mulle oma nautinto on se tärkein asia sänky hommissa
Näin on ymmärretty. Ja cool downin aikana sivelet 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pusuja karvanaamalle 😘
Sänki on niin seksikäs. 😍
Mä tykkään vähän pidemmästäkin, kunhan on siisti 😍
Vierailija kirjoitti:
Nysämies 😄
Vierailija kirjoitti:
Kenelle nämä terveiset lähti?
Vierailija kirjoitti:
Just sä täällä kehuit yksi ilta antavasi parhaat orgasmit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän syntymävuoden kahden viimeisen summa?
147
Niin muuten on😉👍🏼💙🍬
Jösses sä oot Tuukka nuori 🔛 😅🐆🐆🐆
Vierailija kirjoitti:
Voi nainen siltikin saada orgasmin, on kokemusta asiasta. Orgasmi ei ole kuitenkaan tärkeintä seksissä vaan nautinto.
Hyvää yötä Ihana, mieleni tulkitsee että oot messissä mukana <3
❤️Charu❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just sä täällä kehuit yksi ilta antavasi parhaat orgasmit
Sekoitat nyt johonkin toiseen mutta niin
Vierailija kirjoitti:
Naiset rakastavat uhriutumista
Kyllä, uhrinaiset. Älykkäät ovat erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Ny mä sit muutin..
Onnea uuteen kotiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi nainen siltikin saada orgasmin, on kokemusta asiasta. Orgasmi ei ole kuitenkaan tärkeintä seksissä vaan nautinto.
Vuosia seksiä harrastaneena ilman orgasmia totean, että orgasmi on tärkein. Ainakin nykyisin minulle.
Soita vaan.🙂