Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (31222)
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö saunasta? Voisin vihtoa pakaroita.
En pidä.
Vierailija kirjoitti:
Elämme jännittäviä aikoja.
Muakin jänskättää mitä se mun kulta oikeen aikoo keksiä. Odottelen
Oikeastaan en kyllä kaipaakaan enää. Se toimii sittenkin se "Poissa silmistä poissa mielestä". Siihen menee näköjään vain niinkin kauan kuin reilu viis vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Pidän. Kutsuhan saunaan.
Dandere Piposaru Namupalat kirjoitti:
Tiedät, että olet mun lempiherkku 💋😘 Eikä haittaa, vaikka joku kaipuuni näkisi. Vielä on kynnys ylittämättä Tinderin perustamisessa. Se on epäselvä sovellus mulle tällaisena helppojen käyttöliittymien ystävänä. Öitä, rakas. Uskon meihin! 🤗
💋😘
Vierailija kirjoitti:
Rakastan saunomista, mutta en mitään vihtomisesta. /sivusta tod.näk.
Mutta voin mä toki edelleen ystävystyä silti, jos jostain ihmeen syystä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan saunomista, mutta en mitään vihtomisesta. /sivusta tod.näk.
Vihta on mukava kesällä mökkisaunassa, kun on sellainen suomalaisen kesän koivun tuoksu. Talvella kaupungissa hikilenkin jälkeen saunassa ei ehkä vihtaa vaan rentoutumista hiljaisuudessa. Suihkutiloissa voi max jotain puuhastella.
Iltasella tulet mieleen aina. Voi kun olisit täällä, pitäisin sua hyvänä. Halittelisin ja pussaisin, nukuttais yhdessä sylikkäin. Semmosta haaveilen.
Dandere Piposaru Namupalat kirjoitti:
Tiedät, että olet mun lempiherkku 💋😘 Eikä haittaa, vaikka joku kaipuuni näkisi. Vielä on kynnys ylittämättä Tinderin perustamisessa. Se on epäselvä sovellus mulle tällaisena helppojen käyttöliittymien ystävänä. Öitä, rakas. Uskon meihin! 🤗
Miksi sä sitten tinderiin meet jos uskot meihin?
Vierailija kirjoitti:
Hymyilen vaan itsekseen koko ajan :)
Yhdessä hymyily tuplaa terveysvaikutukset. Ihan vaan sivusta :)
Vierailija kirjoitti:
Mutta voin mä toki edelleen ystävystyä silti, jos jostain ihmeen syystä haluat.
Olen aina sanonut täällä, että ystäviä minulla on liikaakin, kun en nykyisiäkään ehdi tavata. Mutta kaivatun voin oikeasti ottaa rakastajattarekseni ja siihen minulta on lupa myös rakkaimmaltani. Nainen
Mutta eiköhän sulla oo ystäviä ihan tarpeeksi. En minä oo edes hyvää ystävämatskua. Oon niin omituinen luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyilen vaan itsekseen koko ajan :)
Tiesitkö, että hymy tarttuu helposti!
Toivottavasti tarttuvat yhteen -sivusta 😁