Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (35513)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäät huomiosta.
Kukapa ei, jossain määrin?
Sivusta. Minä en. Välttelen jopa naapureita. Ei ole ystäviä eikä kavereita eikä sukua jonka kanssa olisin tekemisissä. Kaupassa käynti on välttämätön meno vaikka jättäisin välistä.
Vierailija kirjoitti:
Otapa yhteyttä, jotta voidaan päästää irti tästä ketjusta.n
Ottaisitko sinä? m
'Sivusta. Minä en. Välttelen jopa naapureita. Ei ole ystäviä eikä kavereita eikä sukua jonka kanssa olisin tekemisissä. Kaupassa käynti on välttämätön meno vaikka jättäisin välistä.'
Ei minulta. Löytyy hyviä ystäviä,
vaikka ei koronapaikkakunnalla.
Äiti kuollut, muut perheenjäsenet
etelässä. Tiuha, läheinen yhteys.
Talon naapurit vaihtuneet moneen kertaan,
moikataan toki kohteliaasti.
Tapanani myös junnujen kanssa ojentaa
oldschool käsipäivät ja teititellä
seiska/kasikymppisiä.
Oletko tilanteessa, jossa tunnet kuin olisit jotenkin lukossa. Et uskalla puhua sille henkilölle suoraan, jota ajattelet kaiken aikaa. Et uskalla laittaa edes viestiä. Kuule, mulla on sulle terveiset; Se toinen ei ole ajatustenlukija. Voit odottaa vaikka 5 vuotta tai helpottaa oloasi ja kertoa hänelle nyt heti mitä tunnet. Olin nimittäin itsekin aiemmin lukossa. En ole enää kun avasin suuni. Olen yhdessä sen henkilön kanssa ollut jo pitkään jota kaipasin. Jo seitsemän vuotta. Hänkin oli lukossa ja helpottunut, kun minä tein sen aloitteen. Kysy vaikka kahville tai kävelylle metsään syksyiselle retkelle. Jos ei tule, niin etsi joku muu. Silloin tuhlaat vaan aikaasi.
Terveiset jk.lle pori. Olen tosissani, seuraavaks meen meidän työnantajille, ja sitten po liisille, jos et ala mua uskoa. T. Irmeli. Sivusta...
Rakas.. se on sokka irti nyt. Ihan irti. En tietenkään sano sitä sinulle. Vielä. Haluaisin vaan huutaa sulle VTTU MÄ RAKASTAN SINUA IHMINEN AIVAN HELVETISTI SEKOAN
mutta olen nätisti ja normaalisti enkä sano.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tilanteessa, jossa tunnet kuin olisit jotenkin lukossa. Et uskalla puhua sille henkilölle suoraan, jota ajattelet kaiken aikaa. Et uskalla laittaa edes viestiä. Kuule, mulla on sulle terveiset; Se toinen ei ole ajatustenlukija. Voit odottaa vaikka 5 vuotta tai helpottaa oloasi ja kertoa hänelle nyt heti mitä tunnet. Olin nimittäin itsekin aiemmin lukossa. En ole enää kun avasin suuni. Olen yhdessä sen henkilön kanssa ollut jo pitkään jota kaipasin. Jo seitsemän vuotta. Hänkin oli lukossa ja helpottunut, kun minä tein sen aloitteen. Kysy vaikka kahville tai kävelylle metsään syksyiselle retkelle. Jos ei tule, niin etsi joku muu. Silloin tuhlaat vaan aikaasi.
Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäät huomiosta.
Elätkö huomiosta? Onko se se juttu?
Vierailija kirjoitti:
Rakas.. se on sokka irti nyt. Ihan irti. En tietenkään sano sitä sinulle. Vielä. Haluaisin vaan huutaa sulle VTTU MÄ RAKASTAN SINUA IHMINEN AIVAN HELVETISTI SEKOAN
Sano vaan🌋
Olisin tänäänkin herännyt mieluummin sylistäsi kuin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Tuhlaat aikaasi yrittämällä kertoa muille mitä heidän pitäisi tehdä tai miten ajatella.
Et kaipaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano vaan🌋
Ei kannata! Miehet pitävät mystisistä naisista, mut pitää tietysti puhua pehmeällä äänellä ja antaa lyhyitä katsekontakteja hymyilevin silmin (huom: nimenomaan se silmien hymyily on se juttu)
Tai ainakin jotkut miehet. Riippuu varmana miesmausta lol
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö olet suuttunut ?
En enää. Nyt vain masentunut miten kaivattu kohteli.
Sehän lähti sitten oikein huolella lapsesta.
Vierailija kirjoitti:
On kuule yritetty etsiä joku muu. Miten sinun kupoliisi saisi taottua, että sen muun etsiminen ei johda yhtään mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäät huomiosta.
Ei kaikki. Yksi tuttuni on sanonut, että hän oikein miettii julkisilla paikoilla ollessaan, että eihän vaan kukaan katso ja voi ei ja haluaa piilotella. Pukeutuu myös niin.
Mutta sitten suureksi hämmennyksekseni harrastaa aika ahkeraa deittailua ja panoelämää :D
Noh on sen jo aikoja sitten oppinut, että ihmiset on harvoin mitään joko/tai-tyyppisiä kokonaisuuksia jossain stereotypisessa linjassa. Eikä ulkonäkö ja huomion määrä liity tosiaan MITENKÄÄN siihen kuinka paljon sekstailee ja deittailee, joten tyhmä ajatus multa.
Se on nyt.