Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (35513)

Vierailija
28981/35513 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun aika on !🌼

Se on nyt.

Vierailija
28982/35513 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaan vasentä kättäni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28983/35513 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäät huomiosta.

Kukapa ei, jossain määrin?

Sivusta. Minä en. Välttelen jopa naapureita. Ei ole ystäviä eikä kavereita eikä sukua jonka kanssa olisin tekemisissä. Kaupassa käynti on välttämätön meno vaikka jättäisin välistä. 

Vierailija
28984/35513 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otapa yhteyttä, jotta voidaan päästää irti tästä ketjusta.n

Ottaisitko sinä? m

Vierailija
28985/35513 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Sivusta. Minä en. Välttelen jopa naapureita. Ei ole ystäviä eikä kavereita eikä sukua jonka kanssa olisin tekemisissä. Kaupassa käynti on välttämätön meno vaikka jättäisin välistä.'

Ei minulta. Löytyy hyviä ystäviä,

vaikka ei koronapaikkakunnalla. 

Äiti kuollut, muut perheenjäsenet 

etelässä. Tiuha, läheinen yhteys.

Talon naapurit vaihtuneet moneen kertaan,

moikataan toki kohteliaasti. 

Tapanani myös junnujen kanssa ojentaa

oldschool käsipäivät ja teititellä

seiska/kasikymppisiä. 

Vierailija
28986/35513 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö olet suuttunut ?

Vierailija
28987/35513 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tilanteessa, jossa tunnet kuin olisit jotenkin lukossa. Et uskalla puhua sille henkilölle suoraan, jota ajattelet kaiken aikaa. Et uskalla laittaa edes viestiä. Kuule, mulla on sulle terveiset; Se toinen ei ole ajatustenlukija. Voit odottaa vaikka 5 vuotta tai helpottaa oloasi ja kertoa hänelle nyt heti mitä tunnet. Olin nimittäin itsekin aiemmin lukossa. En ole enää kun avasin suuni. Olen yhdessä sen henkilön kanssa ollut jo pitkään jota kaipasin. Jo seitsemän vuotta. Hänkin oli lukossa ja helpottunut, kun minä tein sen aloitteen. Kysy vaikka kahville tai kävelylle metsään syksyiselle retkelle. Jos ei tule, niin etsi joku muu. Silloin tuhlaat vaan aikaasi.

Vierailija
28988/35513 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset jk.lle pori. Olen tosissani, seuraavaks meen meidän työnantajille, ja sitten po liisille, jos et ala mua uskoa. T. Irmeli. Sivusta...

Vierailija
28989/35513 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas.. se on sokka irti nyt. Ihan irti. En tietenkään sano sitä sinulle. Vielä. Haluaisin vaan huutaa sulle VTTU MÄ RAKASTAN SINUA IHMINEN AIVAN HELVETISTI SEKOAN

mutta olen nätisti ja normaalisti enkä sano. 

Vierailija
28990/35513 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tilanteessa, jossa tunnet kuin olisit jotenkin lukossa. Et uskalla puhua sille henkilölle suoraan, jota ajattelet kaiken aikaa. Et uskalla laittaa edes viestiä. Kuule, mulla on sulle terveiset; Se toinen ei ole ajatustenlukija. Voit odottaa vaikka 5 vuotta tai helpottaa oloasi ja kertoa hänelle nyt heti mitä tunnet. Olin nimittäin itsekin aiemmin lukossa. En ole enää kun avasin suuni. Olen yhdessä sen henkilön kanssa ollut jo pitkään jota kaipasin. Jo seitsemän vuotta. Hänkin oli lukossa ja helpottunut, kun minä tein sen aloitteen. Kysy vaikka kahville tai kävelylle metsään syksyiselle retkelle. Jos ei tule, niin etsi joku muu. Silloin tuhlaat vaan aikaasi.

Ketä kaipaat?

Vierailija
28991/35513 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäät huomiosta.

Elätkö huomiosta? Onko se se juttu?

Vierailija
28992/35513 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas.. se on sokka irti nyt. Ihan irti. En tietenkään sano sitä sinulle. Vielä. Haluaisin vaan huutaa sulle VTTU MÄ RAKASTAN SINUA IHMINEN AIVAN HELVETISTI SEKOAN

Sano vaan🌋

Vierailija
28993/35513 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tänäänkin herännyt mieluummin sylistäsi kuin yksin.

Vierailija
28994/35513 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhlaat aikaasi yrittämällä kertoa muille mitä heidän pitäisi tehdä tai miten ajatella.

Et kaipaa ketään.

Vierailija
28995/35513 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano vaan🌋

Ei kannata! Miehet pitävät mystisistä naisista, mut pitää tietysti puhua pehmeällä äänellä ja antaa lyhyitä katsekontakteja hymyilevin silmin (huom: nimenomaan se silmien hymyily on se juttu) 

Tai ainakin jotkut miehet. Riippuu varmana miesmausta lol 

Vierailija
28996/35513 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö olet suuttunut ?

En enää. Nyt vain masentunut miten kaivattu kohteli.

Vierailija
28997/35513 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän lähti sitten oikein huolella lapsesta.

Vierailija
28998/35513 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kuule yritetty etsiä joku muu. Miten sinun kupoliisi saisi taottua, että sen muun etsiminen ei johda yhtään mihinkään?

Vierailija
28999/35513 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäät huomiosta.

Ei kaikki. Yksi tuttuni on sanonut, että hän oikein miettii julkisilla paikoilla ollessaan, että eihän vaan kukaan katso ja voi ei ja haluaa piilotella. Pukeutuu myös niin. 

Mutta sitten suureksi hämmennyksekseni harrastaa aika ahkeraa deittailua ja panoelämää :D 

Noh on sen jo aikoja sitten oppinut, että ihmiset on harvoin mitään joko/tai-tyyppisiä kokonaisuuksia jossain stereotypisessa linjassa. Eikä ulkonäkö ja huomion määrä liity tosiaan MITENKÄÄN siihen kuinka paljon sekstailee ja deittailee, joten tyhmä ajatus multa. 

Vierailija
29000/35513 |
20.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕