Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (34923)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäät huomiosta.
Kukapa ei, jossain määrin?
Ei kaikki. Yksi tuttuni on sanonut, että hän oikein miettii julkisilla paikoilla ollessaan, että eihän vaan kukaan katso ja voi ei ja haluaa piilotella. Pukeutuu myös niin.
Mutta sitten suureksi hämmennyksekseni harrastaa aika ahkeraa deittailua ja panoelämää :DNoh on sen jo aikoja sitten oppinut, että ihmiset on harvoin mitään joko/tai-tyyppisiä kokonaisuuksia jossain stereotypisessa linjassa. Eikä ulkonäkö ja huomion määrä liity tosiaan MITENKÄÄN siihen kuinka paljon sekstailee ja deittailee, joten tyhmä ajatus multa.
Panoelämää 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäät huomiosta.
Kukapa ei, jossain määrin?
Ei kaikki. Yksi tuttuni on sanonut, että hän oikein miettii julkisilla paikoilla ollessaan, että eihän vaan kukaan katso ja voi ei ja haluaa piilotella. Pukeutuu myös niin.
Mutta sitten suureksi hämmennyksekseni harrastaa aika ahkeraa deittailua ja panoelämää :DNoh on sen jo aikoja sitten oppinut, että ihmiset on harvoin mitään joko/tai-tyyppisiä kokonaisuuksia jossain stereotypisessa linjassa. Eikä ulkonäkö ja huomion määrä liity tosiaan MITENKÄÄN siihen kuinka paljon sekstailee ja deittailee, joten tyhmä ajatus multa.
Panoelämää 😀
Se on varmasti hyvää elämää se!
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö olet suuttunut ?
Pahin suuttumus haihtui yön aikana. Haluaisin vain olla hänelle sen verran erityinen ihminen että ei hän jättäisi mua näin pahasti kitumaan vuosikausiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö olet suuttunut ?
Pahin suuttumus haihtui yön aikana. Haluaisin vain olla hänelle sen verran erityinen ihminen että ei hän jättäisi mua näin pahasti kitumaan vuosikausiksi.
Oletkin😘
En olisi uskonut, että näin iloisena odotan maanantaita ja töihin lähtöä vielä joskus. Lämmittää sydäntä ihan vaan nähdä sinut taas kohta. Ihastuminen on paras tunne!
Lukko olisi auennut loppukeväällä tai alkukesästä.Nyt se on pahemmin jumissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö olet suuttunut ?
Oletkin😘
Näytä se jotenkin. Siinä sulla on vielä näytönpaikka että saat minut vakuuttumaan siitä että olen sulle erityinen. Ei ole kuulunut susta
Käyrä näyttää samalta kuin sinä ajatellessasi mua. 😃
No niin, tämä viikkohan lähti sitten heti erittäin kiusallisella tilanteella liikkeelle kanssasi. Kunpa voisimme joskus rauhassa puhua.
Yhdestä asiasta olen varma.
Vierailija kirjoitti:
Eli miltä?
Vierailija kirjoitti:
Lukko olisi auennut loppukeväällä tai alkukesästä.Nyt se on pahemmin jumissa.
ei se netissä voivottelemalls aukea ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miltä?
Hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Yhdestä asiasta olen varma.
Hieno juttu. Minä en ole mistään.
Minä olen varma siitä, että mikään ei etene.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt heitä kirvestä kaivoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö olet suuttunut ?
Oletkin😘
Näytä se jotenkin. Siinä sulla on vielä näytönpaikka että saat minut vakuuttumaan siitä että olen sulle erityinen. Ei ole kuulunut susta
Mistä sitten eilen suutuit, jos pahin kiukku haihtui yön aikana?
Vierailija kirjoitti:
Niin. Sen olen huomannut, että silloin tapahtuu, kun niin haluat.
Olen totaalisesti lukossa.