Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24845)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin eilen täältä etäältä pienin elein viestittää sulle että olet ajatuksissani. Enempää en uskalla ja voit arvata miksi. Luotan siihen että ymmärrät itsekin että sun on otettava tällä kertaa ne ratkaisevat askeleet. Tulen heti vastaan. Meinaan pakahtua näistä tunteista mitä olen kantanut tämän etäällä olon ajan. Näkemättömyys ei ole haalentanut niitä ollenkaan. Olisi kova halu päästä näkemään sinut vihdoin. Toivottavasti halu on molemminpuolinen
On varmasti.💙
Miehelle oli
Oon mies.💙
Tuon perusteella en osaa sanoa ootko kaivattuni vai joku muu. Mutta jos olet niin voin kertoa
Näkeminen on hänen yhteydenotosta kiinni.
Ööö... Mikä tämän ketjun tarkoitus on? Yrittää viestitellä jollekin, joka ei todennäköisesti edes seuraa koko ketjua ja ketjussa lisäksi viestejä tulee ja menee niin, ettei todennäköisesti näe, vaikka seuraisikin? Ja vaikka näkisikin, ei todennäköisesti edes huomaa, että jollakin lailla koskisi itseä?
Eikö ennemminkin kannattaisi yrittää viestitelllä suoraan?
Hän on lady sekä gentleman. Miten sen tekee tätä en ymmärrä.
Toivottavasti mä en ole peruuttamattomasti pilannut kaikkea.
10.6.22 - tekemätöntä kadun, tehtyä en
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: merkittävä päivämäärä
Maaliskuu 2022
Juu. Kippisteltiin mansikka pusuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia rakas ihminen, olet ainutlaatuinen. Toivottavasti tiedät sen 💕
🐼 -> naiselle
sinä 💕 usko on koetuksella välillä. eniten tarvitsisin nyt ystävää
Tiedän. Olen aina tavoitettavissa, jos vain haluat rakas ystäväni 🐼
Luulen, että me edistymme nopeammin kuin osasimme kuvitella olenhan minä jo pitkään flirttaillut kanssasi täältä etäältä. Rakas ystäväni 🐼💕
Tää on vähän raskasta. Rakastan. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ööö... Mikä tämän ketjun tarkoitus on? Yrittää viestitellä jollekin, joka ei todennäköisesti edes seuraa koko ketjua ja ketjussa lisäksi viestejä tulee ja menee niin, ettei todennäköisesti näe, vaikka seuraisikin? Ja vaikka näkisikin, ei todennäköisesti edes huomaa, että jollakin lailla koskisi itseä?
tilanteita on erilaisia. Itse kirjoitan tänne terapeuttisessa mielessä tällä hetkellä koska en voi kirjoittaa mun ihmiselle
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mä en ole peruuttamattomasti pilannut kaikkea.
No et todellakaan oo. Kaipaan sua aina.
Vierailija kirjoitti:
Kun on kieltänyt kirjoittaneensa tänne, ei ole mitään syytä uskoa, että kirjoitat. Siksi kaikki täällä puhuttu on vain otaksumaa.
Otaksumisen sijasta voisit (eräs tyyppi voisi) lopultakin ottaa itseäsi niskasta kiinni ja toimia oikean elämän puolella. Anteeksipyynnöllä olisi hyvä aloittaa.
Hyvää yötä muikkunen. 🧡nuppunen
Viime lokakuu, ilta venähti tahtomattaan. ;)
Vierailija kirjoitti:
Ööö mikä idea tulla pätemään? Ooooh. Oletpa fiksu. Noniin sait kehuja, heihei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🐼 -> naiselle
Luulen, että me edistymme nopeammin kuin osasimme kuvitella olenhan minä jo pitkään flirttaillut kanssasi täältä etäältä. Rakas ystäväni 🐼💕
Hyvää yötä katkera incel. Nuku huonosti 💕
🐼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🐼 -> naiselle
Tota naamaa aloit käyttää kuitenkin vasta eilen, miau. 🐌🐌🐌
Vierailija kirjoitti:
Gallup: merkittävä päivämäärä
Minulla meni vuosi, ehkä pari, niin että ajantaju katosi.Muistan vain joitain irrallisia yksityiskohtia. Yksi päivämäärä: 4.2.2020 on jäänyt mieleen. Hän tuskin muistaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Hän on lady sekä gentleman. Miten sen tekee tätä en ymmärrä.
Omin.😌🙂
31.12.2024