Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24845)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia rakas ihminen, olet ainutlaatuinen. Toivottavasti tiedät sen 💕
🐼 -> naiselle
sinä 💕 usko on koetuksella välillä. eniten tarvitsisin nyt ystävää
Tiedän. Olen aina tavoitettavissa, jos vain haluat rakas ystäväni 🐼
Näinkö on 😌 haluaisitko vähän haleja sitten vai rapsutuksia vai molempia. 💕
Sivutrollilta en mitään 🐼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mä tiedän, että muiden silmissä et ole mitenkään erityinen. Mutta mun silmissä olet maailman ihmeellisin ja täydellisin ukkeli.
Tyhmästi sanottu.
Varmaan noin useimpien kohdalla, koska realismiin saakka ei ole henkistä jerkkua. Silti totuus on, että 80 prosenttia ihmisistä ei ole muiden silmissä mitenkään erikoisia, mutta valtaosa silti löytää molemminpuolisen rakkauden kahden ei-muiden-mielestä-erikoisen kanssa. Minä olen ehkä jossakin määrin erityinen muidenkin silmissä, mutta väärään suuntaan. Silti minuunkin on useamman kerran rakastuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mä tiedän, että muiden silmissä et ole mitenkään erityinen. Mutta mun silmissä olet maailman ihmeellisin ja täydellisin ukkeli.
Tyhmästi sanottu.
Tai totuus. Sivusta
Eli on näkijä, kun tietää, mitä joku toinen on muiden silmissä.
Kuules nyt mies ,kun kaksin olis kivempi nukkua..olen varma siitä.
Yksinnukkujille tiedoksi, että minun mielestäni..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmästi sanottu.
Tai totuus. Sivusta
Palstakiusaaja se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmästi sanottu.
Tai totuus. Sivusta
Tyhmä. On varmaankin kuullut muiden mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Morjens, tuus käymään jo.
Katotaan huomenissa. Gn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmästi sanottu.
Tai totuus. Sivusta
Palstakiusaaja se on.
🤦
Takapuolen soimisjutut ei minulta
ei myöskään emojiterveiset
öitä kullannuppuset
👋
Yritin eilen täältä etäältä pienin elein viestittää sulle että olet ajatuksissani. Enempää en uskalla ja voit arvata miksi. Luotan siihen että ymmärrät itsekin että sun on otettava tällä kertaa ne ratkaisevat askeleet. Tulen heti vastaan. Meinaan pakahtua näistä tunteista mitä olen kantanut tämän etäällä olon ajan. Näkemättömyys ei ole haalentanut niitä ollenkaan. Olisi kova halu päästä näkemään sinut vihdoin. Toivottavasti halu on molemminpuolinen
Vartijasi varjelee sinua, Lemmetär. Kauniita unia! <3
Hetken myös hämmästelin tuota mainittua päivämäärää, että osuupa lähelle, muttei ihan. Sitten huomasin, että vuosikin oli ihan väärä eli pelkkä kuukausi oli oikein. Näin täällä lukee helposti väärin, toiveikkaat lasit päässä.
Vierailija kirjoitti:
Yritin eilen täältä etäältä pienin elein viestittää sulle että olet ajatuksissani. Enempää en uskalla ja voit arvata miksi. Luotan siihen että ymmärrät itsekin että sun on otettava tällä kertaa ne ratkaisevat askeleet. Tulen heti vastaan. Meinaan pakahtua näistä tunteista mitä olen kantanut tämän etäällä olon ajan. Näkemättömyys ei ole haalentanut niitä ollenkaan. Olisi kova halu päästä näkemään sinut vihdoin. Toivottavasti halu on molemminpuolinen
On varmasti.💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmästi sanottu.
Tai totuus. Sivusta
Tyhmä. On varmaankin kuullut muiden mielipiteitä.
Varmasti kaikkien. Aivan vtun tyhmä kommentti jollekin "erityiselle".
Vierailija kirjoitti:
(lie kertoisi, jos tahtoisi kertoa)
Kertonee varmasti.
Myö tavattiin kaivatun kanssa ensimmäisen kerran about noihin aikoihin. Päivä määrästä en ole niin varma. Kaivattu tietää miksi. Kuukausi ja vuosi osuu. Hän ihmetteli mun lävistystä mikä oli minusta huvittavaa.