Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24219)
Vierailija kirjoitti:
Asiat ovat, kuten ovat, eivätkä ne poistu ennen kuin ne on kuntoon hoidettu. Olen silti pahoillani kovista ja rumista sanoistani. Anteeksi.
Joskus pitää sanoa niin, että menee kerralla perille.
Vierailija kirjoitti:
Tein tarot-tulkinnan.
Oli tuskaa pakassa.
Pesit kai tukan?
Vierailija kirjoitti:
A-mies.
Käyt useasti mielessäni. Vaikutat sellaiselta tyypiltä, johon haluaisin tutustua. Aina, kun olet näköpiirissä, sydämeni alkaa laulaa ja voi pojat, kuinka vaikeaa on yrittää vaientaa sen sointuja. Eihän me edes tunneta ja silti sieluni huutaa, että: "Toi tyyppi tossa, ihan tuttu, mee jutulle!"
Jep. Todennäköisesti harhakuvitelmaa ja haaveita, pakokeino, ei mitään yhteistä todellisuuden kanssa.
Silti toivon, että sulla on elämässä paljon myötätuulia, missä ikinä kuljetkaan.
Kuinkakohan moni nainen ajattelee musta näin, mutta ei uskalla sanoa edes "moi" mun resting bitch facen takia?
t. A-mies
Vierailija kirjoitti:
Asiat ovat, kuten ovat, eivätkä ne poistu ennen kuin ne on kuntoon hoidettu. Olen silti pahoillani kovista ja rumista sanoistani. Anteeksi.
Mä arvostaisin tuota irl.
Oon tänään jostain syystä ihan poikki. Tulin kuitenkin toivottamaan rauhallista yötä rakkaalle ihmiselle. Välitän isosti 💕
🐼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettämiseen loppuu kaikki
Kaipaat kuitenkin pettäjää vai?
limerenssi. Käynti psykiatrilla vois kannattaa.
Huh on ihanaa tavata uusi ihminen 🥰
Vierailija kirjoitti:
G : Kaivattusi etunimen eka kirjain ja sukupuoli?
T. mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä arvostaisin tuota irl.
Täällä sanottu pyydetään anteeksi täällä, oikean elämän asiat oikeassa elämässä, jos siihen on mahdollisuus. Minulla ei ole.
Ehkä, ihan vaan ehkä, suon itselleni pitkästä aikaa suloisen harhan
Hyvää yötä
Vierailija kirjoitti:
Huh on ihanaa tavata uusi ihminen 🥰
Kenet aiot tavata? Onnea teille! Aiotko lähestyä häntä?
Vierailija kirjoitti:
G : Kaivattusi etunimen eka kirjain ja sukupuoli?
H (m)
Sellsinen uusi kevyt ihastus olis kiva. Päivän piristys. Mutta ehkä ei sittenkään, jos riskinä on, että se muuttuisi taas sellaiseksi halolla päähän hullaantumiseksi kuin viimeeksi.
Kaipaan ketjussa ainoastaan, pysyttelen tunnisteettomana.
Hanipöpölille hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Haluaisin paijata sinua. Silitellä ja rapsuttaa leuan alta. 🥰
Mä varmaan purkaisin mun hoivaviettiä sinuunkin. 😍😅
Mulla on kait lihasta tullut lisää koska mun rintakehän ympärys on 89cm mutta tissit on kutistunut. 😂 Mä tosin käyn hakee koirille ruokaa jalan. Kannoin yksi päivä 15kg säkin niille. 😄 Oon mä nyt alkanut syömään kun kun maistuu ruoka taas.
-M.K.K
Tein tarot-tulkinnan.
Oli tuskaa pakassa.