Ammatit jota arvostat? Et arvosta?
Kommentit (51)
Arvostan kaikkia paitsi epäeettisiä. Suurimpia osia töistä en kuitenkaan itse haluaisi tehdä
Arvostan: Maisterit ja tohtorit, jotka tekevät töitä kovien tieteiden parissa.
En arvosta: Kaikki amisammatit ja humanistihömppä.
Vierailija kirjoitti:
Amisammatit pitävät kuitenkin yhteiskunnan pyörimässä käytännön tasolla ja ne hömppähumanistit kouluttavat lapsemme koulussa.
Arvostan lääkäreitä
En arvosta moderaattoreita
Vierailija kirjoitti:
Arvostan opettajia ja en arvosta prostituoituja.
Olen miesope enkä arvosta nipottavia vihervassariopettajia, vaan arvostan tarpeellisia ja hyvää ammattitaitoa omaavia asiakaspalveluhenkisiä prostituoituja. Ei tarvinnut miettiä!
En arvosta miehiä jotka työskentelevät naisvaltaisella alalla matalapalkkatöissä. Esim sairaalalla miessihteerit, wtf?
En arvosta opettajia ja puhelinmyyjiä.
arvostan ammatteja jotka oikeasti vaatii älyä, esim lääkärit ja juristit sekä diplomi-insinöörit.
Mitä erityisen arvostettavaa huippupalkkaa saavissa kirurgeissa on? Itse arvostan enemmän matalapalkkatöissä olevia, he pitävät tämän yhteiskunnan pystyssä.
Arvostan kaikkia ammatteja. Jokainen niistä on tärkeä. Ja niitä töitä ei voi jättää tekemättä.
Ihmisarvo vaan on. Ei liity ammattiin.
Arvostan naistutkijoita, sukupuolen tutkijoita ja vasemmistopoliitikoita, koska ovat niin fiksua porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
En arvosta miehiä jotka työskentelevät naisvaltaisella alalla matalapalkkatöissä. Esim sairaalalla miessihteerit, wtf?
Sama mulla, en ikinä voisi seurustella esim lähihoitaja tai sairaahoitaja miehen kanssa. Tai siivoja miehen kanssa. Hyi!
Arvostan kovien tieteiden tiedemiehiä, en pätkääkään kaikenmaailman influenssereita ja muita somepellejä, ammattiurheilijoita ym. tyhjäntoimittajia.
Arvostan ihmistä joka osaa ammattitaidolla hoitaa työnsä. Olkoot ammatti mikä tahansa,mut jos tulee kuspää asiakaspalvelua missä tahansa, en arvosta sitä ihmistä joka sitä työtä tekee,kun selkeästi ei joko tykkää työstänsä tai oman elämän ongelmat heijastuu asiakaspalveluun.
En arvosta vaka-opettajia, koska monet ovat menneet opiskelleen alaa vaan sen taki että saa helposti yliopistotutkinnon, kun sinne pääsee kuka vaan. Arvostan tekniikan alan ihmisiä. Ja yrittäjiä
Vierailija kirjoitti:
Amisammattilaiset kun pitäisivät päivän vapaata samaan aikaan Suomi kaatuisi. Maisterit tai Tohtorit voivat olla vaikka kuukauden poissa ja ei mitään ongelmaa.
Arvostan suorittavien töiden tekijöitä. Huoltomiehiä- ja naisia, siivoojia, myyjiä, rakentajia jne. Arvostan myös hoivatyötä tekeviä sekä sosiaalista työtä tekeviä (päiväkoti, sosiaalitoimisto yms.). En arvosta pankki, kiinteistön myynti ja muita rahaan liittyviä aloja. Naisena haluan mieheni olevan duunareita, ei mitään nössö pukumiehiä!
Vierailija kirjoitti:
Itse arvostan nimen omaan Amisammattilaisia oli ala mikä tahansa.
Mutta vain jos on huippu alallaan.
fyysiset työt.
Some/salitreinereiden työtä en arvosta, tosin ne ei ole ammatteja.
Vierailija kirjoitti:
ammatit tulee amiksesta
Arvostan opettajia ja en arvosta prostituoituja.