Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (24005)

Vierailija
23841/24005 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää aina olko niin helvetin ilkeitä.

Aina? Jos kerran sanon sen, miltä minusta tuntuu vuosien retuuttamisen jälkeen, se ei tarkoita, että olisin aina ilkeä. Kukaan ei kestä iankaikkisesti rumaa kohtelua. On oikeus sanoa se ääneen.

Vierailija
23842/24005 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peittelit omaa osuuttasi valhein. Valehtelit vaimollesi. "Onneksi hän uskoi." Valehtelit ex-miehelleni. Hän uskoi kaiken ja enemmänkin, jokaisen tarinasi yksityiskohdan, jonka olit miettinyt etukäteen. Laitoit toisen "suojelemaan" itseäsi ja vaimoasi minulta. Aivan kuin olisit ollut se, joka suojelua tarvitsit. Teit itsestäsi uhrin. Lisäksi valehtelit suoraan minulle.

Valheillasi on siunaus, totuudella ei.

Eiköhän tänne ihmisen itsensä sijaan puhumisella (ilmeisesti jo vuosia sitten ilmaistun asian suhteen) osoiteta jo missä perimmäinen ongelma tällä hetkellä sijaitsee. Ding dong.

Just näin. 

Sivu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23843/24005 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peittelit omaa osuuttasi valhein. Valehtelit vaimollesi. "Onneksi hän uskoi." Valehtelit ex-miehelleni. Hän uskoi kaiken ja enemmänkin, jokaisen tarinasi yksityiskohdan, jonka olit miettinyt etukäteen. Laitoit toisen "suojelemaan" itseäsi ja vaimoasi minulta. Aivan kuin olisit ollut se, joka suojelua tarvitsit. Teit itsestäsi uhrin. Lisäksi valehtelit suoraan minulle.

Valheillasi on siunaus, totuudella ei.

Eiköhän tänne ihmisen itsensä sijaan puhumisella (ilmeisesti jo vuosia sitten ilmaistun asian suhteen) osoiteta jo missä perimmäinen ongelma tällä hetkellä sijaitsee. Ding dong.

Mitä tämä sulle kuuluu? Keskity omiin asioihisi.

Vierailija
23844/24005 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina? Jos kerran sanon sen, miltä minusta tuntuu vuosien retuuttamisen jälkeen, se ei tarkoita, että olisin aina ilkeä. Kukaan ei kestä iankaikkisesti rumaa kohtelua. On oikeus sanoa se ääneen.

Sano se terapeutille. Tämä on kaipuuta varten. 

Vierailija
23845/24005 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen avannut tämän ketjun, joten sanon ihan mitään haluan. Avaa omasi.

Vierailija
23846/24005 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee aiheelle oma, edelleenkin tämä on kaipausta varten. Lue otsikko ja koita ymmärtää mitä se tarkoittaa.

Vierailija
23847/24005 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. En nyt sua tarkoittanut erityisesti. Sydän säpäleinä -ketjuhan tää on enempi tai vähempi.

Vierailija
23848/24005 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, jolla on tajua oikeudenmukaisuudesta, ymmärtää toimineensa väärin ja haluaa korjata asiansa. Sinä et ymmärrä eikä sinulla ole halua korjata. Kauan jaksoin uskoa hyvään ja siihen, että sinulla olisi sydäntä, mutta toivo oli turha. Ajattelet omaa etuasi, optimoit sitä kaikessa. Toivottavasti joudut joskus tilille tavastasi kohdella ihmisiä, joista sinulle ei ole hyötyä. Kaikesta huolimatta toivon sinulle onnellista elämää.

Vierailija
23849/24005 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysy helvetin kaukana kotikulmiltani.

Luepa sinä ketjun otsikko...

23850/24005 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs kaikki ny on vihaisia kaivatuilleen 😳

Ja mä vaa rakastan 💖

Vierailija
23851/24005 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä vuodatuksesi katkeruutesi kohteelle ketjuko tästä on tullut?

Vierailija
23852/24005 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hölmö olet jos luulet että sinulla on joku päätäntävalta ketjuun, kun olet ihan AVANNUT sen :D 

Joo, voin minäkin avata ketjun ruoan hinnoista ja sitten hampaat kirskuen itkeä, kun ketjuun kirjoittavat eivät halua lukea minun päiväkirjamerkintöjä kyseisestä ketjusta, vaikka MINÄ avasin sen! 

Vierailija
23853/24005 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ihminen joka on ollut tietoisesti osallisena pettämisessä, moralisoi muita. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
23854/24005 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Ja mä vaa rakastan 💖

Sama mulla. Ja hyvä niin. Kivaa päivää sulle 🤗

-sivusta-

Vierailija
23855/24005 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin susta mukavaa unta, sexy työkaverini :)

23856/24005 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Ja mä vaa rakastan 💖

Sama mulla. Ja hyvä niin. Kivaa päivää sulle 🤗

-sivusta-

Kiitos, samoin 😃

Vierailija
23857/24005 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan ylpeä niistä kaikista aikaansaannoksistasi, jotka näkyvät terapeuttien vastaanotoilla. On varmasti hienoa, kun oma kädenjälki näkyy.

Vierailija
23858/24005 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on siinä, että minä kannan vastuun tekemistäni, sinä et. Kehtaat vielä tehdä itsestäsi uhrin, vaikka itse aloitit ja olet jatkanut touhujasi näihin päiviin asti. Jos vintti olisi kunnossa, ihan kaikkiin konnuuksiin se ei taipuisi.

Vierailija
23859/24005 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan ylpeä niistä kaikista aikaansaannoksistasi, jotka näkyvät terapeuttien vastaanotoilla. On varmasti hienoa, kun oma kädenjälki näkyy.

🥱

Vierailija
23860/24005 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thinking of you. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän