Sanat, joihin suhde loppui
Täällä varmasti on ihmisiä, joiden suhde karahti kiville kertaheitolla jostain, mitä kumppani sanoi. Mihin sanoihin?
Omalla kohdallani pinnan alla, yleensä näitä on jo yritetty käsitelläkin, ratkaisemattomia ongelmia, mutta suhteet kaatui näin:
-Kaada itse puusi.
(No, todellakin kaadoin itse puuni OMALTA pihaltani, mutta hommasin myös komean metsurin. Takana 27 vuoden suhde, lapset tämän kanssa).
-Haluan olla isä pojalleni ja vietttää aikaa hänen kanssaan.
(Suhde 1,5 vuotta, välimatkaa 90km ja nähtiin joka toinen viikonloppu. Poika 21-vuotias edellisestä liitosta).
-Koska sua ei kiinnostanut, niin lähden pojan (18v edellisestä liitosta) kanssa.
(Suhde 4,5v. Oltiin puhuttu, että lähdetään ensi keväänä viikoksi reissuun, mutta sovittiin, että tehdään varaukset myöhemmin, koska sen kanssa ei ole kiire. Tämän lisäksi olen työtön, joten en tässä kohtaa VOI sitoutua reissuun kovin paljon aikaisemmin. Miehen mukaan siis en ollut kiinnostunut, koska ei oltu tehty varausta jo nyt, vaikka yhdessä sovittiin, että katsotaan sitä myöhemmin).
Jokainen yritti mouruta takaisin. Turhaan. Olen kuulemma ihminen, jolla on lehmän hermot. Kunnes ei ole 😂
Kommentit (14)
Annetaan pölyn laskeutua ja katsotaan sitten.
Ei oltu enää ikinä yhteyksissä.
Atjöö, reppakorva, ero on tullut paremmistai!
"Haluun avioeron enkä rakasta sua enää".
Noin loppui 18 vuotta pitkä avioliitto, ihan eräänä tavallisena arkipäivänä.
Ei väännetty eikä käännetty, se oli siinä.
Miehellä oli jo toinen tuossa vaiheessa, jota en tiennyt. Toisen takia mut jätti.
Kysyin mieheltä, onko hän jättänyt minut, kun ei millään meinannut vastata mun puheluihin ja sitten perui meidän sovitun tapaamisen hänen luonaan. Hän vastasi: "olen mä sitä kyllä vähän miettinyt. Voisin koittaa yrittää löytää parempaa seuraa". Kysyin, miksei hän ilmoittanut tätä aiemmin, johon hän vastasi: "kyllä mä mietinkin, että varmaan pitäisi ilmoittaa".
Sitten hän myöhemmin olisi halunnut tavata mus uudelleen. Ilmeisesti ei ollut onnistunut löytämään parempaa naista?
Minä ymmärtäväisenä ihmisenä kysyin aina mieheltä kun oli kaverin kanssa laivalla ollu muutaman kerran että oliko kivaa. Ja koskaa e valittanut hänen menoistaan.
Sit kun minä sen ainoan kerran meen yksin viikonloppureissulle yhteen tapahtumaan jossa näen ihmisiä ja uusia tuttuja niin arvatkaa mikä oli kommenti.
"Kyllä sitä ollaan taas oltu koko viikonloppu ryyppäämässä Tampereella!!!"
Ne oli sen tyypin viimeset sanat sai lähtee pois mun nurkista. Siinä meni luottamus saman arvoisuuteen suhteessa. Jaa kun ei väittänyt että olin siä huoraamasa. No sitä en ehtinyt. Vielä. 🤣
Pelimies sanoi joskus: jätä rauhaan, hanki elämä, en näe yhteistä tulevaisuutta, kemiaa ei ole. Hänellä olikin jo kumppani.
Jos joku kommentoi mun ulkonäköä, se on siinä. Mä en ole mikään näyttelysika.
Puhuttiin kerran, että mentäs seuraavalla viikolla vesijeteillä merelle. Seuraavana päivänä peru puheensa nauraen, että ne vesijetit olisi haettava 40 km päästä. Joten ei tuu mitään.
Tällanen manipulointi riitti mulle kerrasta.
Ymmärräthän, että menen armeijaan ja mulle ois liian vaikeeta aatella sua täällä. On parempi erota nyt.
(mitä vattua mä just kuulin! )
Keskellä kaupunkia, kävellessä.
Käännyin ja hymyilin, sanoin ok ja kävelin pois.
Kääntyessäni kadun kulmasta näin ja muistan vieläkin hänen hölmistyneen ilmeensä.
Uskomatonta. Minulle ei olla sanottu mitään.
Tai eräs ; Oen tavannut toisen ja menen hänen kanssa naimisiin.
Tervemenoa vastasin. Se oli sen pituinen. 10 vuotta pitkä suhde ja hyvä suhde .