Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (23465)
Olikohan kaikki vain kuvitelmaa? Eipä silläkään taida olla väliä, jokaisella on oma todellisuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Eräs mainitsi sinut tänään.
Töissäkö? Mitähän kamalaa minä olen tehnyt? 🧐
Mä luovutan Pekka . Luulin, että meillä oli yhteys. Olin kait väärässä. Kaikki ohikiitävä hetket meni niin ettet katsonut edes päin. Tunteita ei noi vain voi kääntää pois päältä jos niitä on. Joten sulla ei kait ole. No. Elämä jatkuu. Olet edelleen kuitenkin upea, komea ja ihana mies, vaikka en sua saanut edes hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs mainitsi sinut tänään.
Töissäkö? Mitähän kamalaa minä olen tehnyt? 🧐
Vain Matti tietää sen.
Voit sanoa minua lapselliseksi häirikköksi ja saarnaajaksi, mutta minä vain tiedän, että sinä ja hän olette täällä. Jos te voisitte lopettaa toistenne ikävöimisen täällä, minulla saattaisi vielä olla mahdollisuus kehittää jotain tämän ihmisen kanssa.😜
Vierailija kirjoitti:
Olikohan kaikki vain kuvitelmaa? Eipä silläkään taida olla väliä, jokaisella on oma todellisuutensa.
Ei ole pelkkää kuvitelmaa
Vierailija kirjoitti:
Voit sanoa minua lapselliseksi häirikköksi ja saarnaajaksi, mutta minä vain tiedän, että sinä ja hän olette täällä. Jos te voisitte lopettaa toistenne ikävöimisen täällä, minulla saattaisi vielä olla mahdollisuus kehittää jotain tämän ihmisen kanssa.😜
Kolmiodraama?
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei ole kuin 2 toisilleen kirjoittavaa ihmistä. De facto. Saatetaan olla jopa maailman ainoat, jotka tekee jotain näin typerää ja hullua.🙂😀
Näkisinköhän sinnuu viikonloppuna jossain? Vai jatkaisinko vaan mielikuvittelua?
Vierailija kirjoitti:
Voi tuntea rakkautta, mutta se ei ole rakkautta, jos käyttäytyy rakkaudettomasti.
Kuka sulle käyttäytyi?
Vierailija kirjoitti:
Ei minua taida kyllä kukaan kaivata. Jos kaipaisi, kyllä siitä olisi edes jotain merkkejä irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis hyvä, kun jokainen, joka puolisoaan rakastaa, pitäisi ne silmänsä ja tuntosarvensa suunnattuna vain siihen puolisoon, niin moni välttyisi sydämensärkymisiltä.
Olisi hyvä jos jokainen opettelisi rakkauden ja onnellisuuden lainalaisuudet ennen kuin alkaa muille opettajaksi. Silloin välttyisi täyttämästä palstaa kaikenmoisella paskalla.
Kerropa, mikä aloituksessa sotii toista kunnioittavaa käytöstä vastaan? Kun alkaa tietoisesti vilkuilla muita, rikkoo usein montaa ihmistä. Ja kun alkaa erikseen hakemalla hakemaan kolmannen huomiota, se on tietoinen teko. Tunteet ovat asia erikseen.
Puhutko sinä yhden suhteen opetuksesta? Mistä sinä tiedät, kuka ei ole sellainen, tai mitä tekemistä sillä on sinun kanssasi? Vai haluatko sin
"Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tuntea rakkautta, mutta se ei ole rakkautta, jos käyttäytyy rakkaudettomasti.
Kuka sulle käyttäytyi?
Kts. otsikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei ole kuin 2 toisilleen kirjoittavaa ihmistä. De facto. Saatetaan olla jopa maailman ainoat, jotka tekee jotain näin typerää ja hullua.🙂😀
Kyllä, tiedän heidän salakielensä, koska tunnen jonkin verran heidän tilanteensa myös oikeassa elämässä. En aio vaivautua häiritsemään tai kommentoimaan ihmisiä, joilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
🤡
Ap
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun sulla on aina hanskat niin en nää onko sulla enää sormusta. Tän päivän käytöksen perusteella on. Onneks en kerenny ihastua niin on helppo kiertää sut jatkossa kauempaa.
Pidän sormuksia edelleen. En tiedä, otanko niitä pois edes, kun ero on virallinen, koska en halua selitellä kenellekään. Tai voi olla, että annan ne lapsille, jos joku haluaa.
Sivusta
Missing you from Jätkäsaari.
Mies
Sano hei miehelle, joka asuu kaupungin keskustassa. Kaipaan lämpöäsi. Muistatko koirani?
Ei ole onnea rakkaudessa. En ollut itse onnellinen enkä tehnyt toista onnelliseksi. Viisainta pysytellä oppuelämä yksin.
So what, hoida ensin oma mielisairautesi kuntoon.