Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (22562)
Vierailija kirjoitti:
Nimi vaihtuu vuoden sisällä. Otan vanhan nimeni takaisin. Pitää vain taas tottua siihen. Mieluiten ottaisin sinun nimesi, mutta siihen ei ole käyttöoikeutta.
Lupa myönnetään.
Vierailija kirjoitti:
Koskaan ei tiedä, mitä mistäkin valinnasta lopulta seuraa. Ei koskaan.
Kyllä helposti tietää. Jos esim valitsee ottaa peukkuu tietää ottavansa neukkuun.
Ylipäätään koko tällaisella palstalla käyminen on seurausta huonoista valinnoista omalla kohdallani..
Vierailija kirjoitti:
🤓Vanhusmiehelle tiedoksi:
Vaikka sä jaksat heittää niitä ikivanhoja meemejä ja yrität muka löytää mun heikot kohdat ärsyttääkses mua, niin sanon suoraan, et oo niin kova jätkä kuin luulet. Eikä mä oo todellakaan niin herkkä kuin sä kuvittelet.
Sun jatkuvat provot ei oikeesti jaksa enää kiinnostaa, enkä mä jaksa jokaiseen edes vastata.🥱
Mut joskus tekee mieli vähän viihdyttää itteäni sun kustannuksella.🤭
Älä vaan kuvittele, että sua olis unohdettu. 😏
Taidat olla melko ylimielinen, ja pitää itseäsi fiksuna? Ei kannata. Jotenkin näkyy myös kateus tai mustasukkaisuus tästä läpi. Ei kukaan järkevä näillä palstoilla notku ilman otsikon mukaista syytä.
Vierailija kirjoitti:
T<3L?
Kyllä!
Mites tällainen sanan valinta:"...toivottavasti et halua mitään..." Mitä se meinaa?
Vierailija kirjoitti:
Nimi vaihtuu vuoden sisällä. Otan vanhan nimeni takaisin. Pitää vain taas tottua siihen. Mieluiten ottaisin sinun nimesi, mutta siihen ei ole käyttöoikeutta.
Tarkoitin, että olet saanut uuden nimen, joka on rakas. 😍
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään koko tällaisella palstalla käyminen on seurausta huonoista valinnoista omalla kohdallani..
Niin se taitaa monella olla.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sä jaksat heittää niitä ikivanhoja meemejä ja yrität muka löytää mun heikot kohdat ärsyttääkses mua, niin sanon suoraan, et oo niin kova jätkä kuin luulet. Eikä mä oo todellakaan niin herkkä kuin sä kuvittelet.
Sun jatkuvat provot ei oikeesti jaksa enää kiinnostaa, enkä mä jaksa jokaiseen edes vastata.🥱
Onko tälle palstalle toinenkin Hopeakettu löytänyt? 😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupa myönnetään.
Uskon, kun on mustaa valkoisella.
Vierailija kirjoitti:
Koskaan ei tiedä, mitä mistäkin valinnasta lopulta seuraa. Ei koskaan.
Ihminen osaa teeskennellä jonkin aikaa.
Kyllä se totuus sieltä julki tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se taitaa monella olla.
Joo tällä palstalla käyvistä monilla tuntuu olevan jotain haasteita tai suoranaisia ongelmia, ja nekin jotka vakuuttavat että hyvin menee, vaikuttavat jotenkin yksinäisiltä. Varmaan samaa muillakin nettipalstoilla. Toki satunnaisia ohikulkijoita voi olla monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin, että olet saanut uuden nimen, joka on rakas. 😍
🥰
Noniin. Tämäniltainen oli viimeinen viesti sinulle. Monologini on päättynyt. Jokin kertoo minulle, että ehkä sinun mielessä suhteemme on päättynyt. Minun mielessä ei ole. Mä odotan. Toivottavasti muistat mitä lupasimme toisillemme. Sen yhden asian, että jos erotaan, tehdään se toisiamme kunnioittaen. Mä kaipaan sua ja haluan että tää onnistuu.
miehelle
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan saman kyllä. En edes vahingossa eksynyt tänne tai vastaaviin paikkoihin kunnes oli parisuhteet ja tunteet niin solmussa ja nuppi sekaisin että tässäpä sitä nyt sit on vuosikaudet päivtttäin täällä viettänyt aikaansa. Ei täältä poiskaan pääse.
Ylipäönsä elämäni tuntuu olevan sarja hyvissä aikeissa tehtyjä vääriä valintoja.
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla melko ylimielinen, ja pitää itseäsi fiksuna? Ei kannata. Jotenkin näkyy myös kateus tai mustasukkaisuus tästä läpi. Ei kukaan järkevä näillä palstoilla notku ilman otsikon mukaista syytä.
Tarkoitit varmaan KETJUA etkä palstaa, kun otsikosta kirjoitat?
Eri
Toivon, että aiheutan mahdollisimman vähän vahinkoa muille ihmisille. Tunteet eivät tätä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi onnistuisi sellainen mikä ei onnistunut jo vuosia sitten?
Se ei tarkoita sitä, ettei se voisi onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se, että en ota sun typeriä hyökkäyksiä itseeni tai ala vinkumaan niistä, on sun mielestä ylimielisyyttä tai jotain fiksuna esittämistä, niin joo, sit mä oon sitä. Mä en oo sun ohjattavissa, enkä aio elää jonain versiona, joka sulle sattuu kelpaamaan.
Kateus, viha, mitä sä edes höpiset?Kenen elämää mun muka pitäis kadehtia sunko?
Kun vanha äijä ei pysty saamaan sitä, että hänen tyhmä naisensa tekis mitä hän haluaa, se tuntuu varmaan aika samalta kuin seisokki, jota ei tuu.
Sääliksi käy. 😏
Mun elinpiirissä suurin osa on valinneet hyvin, se on sellanen normi. Minä sitten poikkean siitä normista.
Eri