Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (22562)
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka on oppinut selviytymään ilman apua, ei halua toista huollettavaa. Hän haluaa kumppanin. Hän haluaa tiimikaverin. Hän haluaa miehen, jonka läsnäolo todella helpottaa elämää. Koska mitä enemmän hän tekee itsensä eteen, sitä selvemmin hän näkee: rakkaus ei riitä. Sanat eivät riitä. Tarkoitus ei riitä. Jos et tule keventämään hänen taakkaansa hän on paremmassa asemassa yksin.
Ei mee noin. Unohdit että naisilla on hoivavietti ja ne kyllä passaa lapsiaan ja kipeänä olevaa miestään aika luontaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Rakastuin suhun 2016 ja sen jälkeen siitä ei ole ollut paluuta.💙 monta kertaa pitänyt koota itsensä todella pienistä paloista, mutta en vaan saa sua mielestäni.
Oireilemme samalla aikajanalla ja taudinkuvalla. Tsemppiä sulle, kollega kaipauksessa.
Meloneista jyrähdys tuli,
suomalaisten eläkkeet suli.
Kohta tarttee 7kymppiseks jaksaa,
joillaki pyöriä lähes vanhuksena pitkin raksaa.
Alkoo saa kohta kotiin asti,
liekö joillekin viimeinen rasti.
Otsikoksi oli päätynyt naiserityinen stressi,
siinäpä meille kaikille mielenkiintoinen keissi.
Taivaalla voi kohta nähdä Lemmon,
mä voisin nähdä yhen hemmon.
Terkkuja kaivatulle uutiskatsauksen muodossa.
Mistäköhän sinä mun ratsastustaidot tiedät. Huh! /sivusta varmaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka on oppinut selviytymään ilman apua, ei halua toista huollettavaa. Hän haluaa kumppanin. Hän haluaa tiimikaverin. Hän haluaa miehen, jonka läsnäolo todella helpottaa elämää. Koska mitä enemmän hän tekee itsensä eteen, sitä selvemmin hän näkee: rakkaus ei riitä. Sanat eivät riitä. Tarkoitus ei riitä. Jos et tule keventämään hänen taakkaansa hän on paremmassa asemassa yksin.
Ei mee noin. Unohdit että naisilla on hoivavietti ja ne kyllä passaa lapsiaan ja kipeänä olevaa miestään aika luontaisesti.
Siis miten joku kipeän läheisen hoivaaminen tuohon liittyi? Ei mitenkään. Ja ei kai kukaan muutenkaan jonkun pelkän "rakkauden" ja sanojen perusteella suhteeseen ala... eihän se ole RAKKAUTTA, jos mies on hyysättävän asemassa eikä tee osaansa.
Eri
Olen allapäin kaivannut sinua viimeiset puoli tuntia.
(Outlander)
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita mulle huomenna tänne ja kerro mun paidan väri. Tunnistan.
MItes tänään? Minkävärinen paita mulla?
Näin alkuviikosta kivan raitaverkkarisen tyypin. Sellainen arjen ilostuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei nähty tänään.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole edes harrastanut seksiä moneen vuoteen enkä kiinnitä huomiota seksijuttuihin mediassa.
Luulen, etten vaan ole sillä tavalla seksimaanikko kuin jotkut.
Tulit vain kiillottamaan kilpeä tällä kertaa tällä asialla. Täysin sokea tonttu täytyy ihmisen olla, jos ei ole kiinnittänyt huomiota miten maailma makaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastuin suhun 2016 ja sen jälkeen siitä ei ole ollut paluuta.💙 monta kertaa pitänyt koota itsensä todella pienistä paloista, mutta en vaan saa sua mielestäni.
Oireilemme samalla aikajanalla ja taudinkuvalla. Tsemppiä sulle, kollega kaipauksessa.
Tämähän se on diagnoosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä unohti ottaa minut kyytiin.
Peukku vaan ylös
Seuraavaksi ohi menee kuolema.Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Näin alkuviikosta kivan raitaverkkarisen tyypin. Sellainen arjen ilostuttaja.
Oliko napilliset?
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Siis nämä on aivan PERUSJUTTUJA. Oikeastiko jotenkin voimaannutte tällaisista? Perusjutuista? Käytte elämänkoulua niistä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen. Sivusta