Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (22562)
Olipas tänään paljon hyviä harha- aihioita. Nyt kuitenkin hyvää yötä ihanimmalle. Oot rakas.💙
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka on oppinut selviytymään ilman apua, ei halua toista huollettavaa. Hän haluaa kumppanin. Hän haluaa tiimikaverin. Hän haluaa miehen, jonka läsnäolo todella helpottaa elämää. Koska mitä enemmän hän tekee itsensä eteen, sitä selvemmin hän näkee: rakkaus ei riitä. Sanat eivät riitä. Tarkoitus ei riitä. Jos et tule keventämään hänen taakkaansa hän on paremmassa asemassa yksin.
Ei mee noin. Unohdit että naisilla on hoivavietti ja ne kyllä passaa lapsiaan ja kipeänä olevaa miestään aika luontaisesti.
Siis miten joku kipeän läheisen hoivaaminen tuohon liittyi? Ei mitenkään. Ja ei kai kukaan muutenkaan jonkun pelkän "rakkauden" ja sanojen perusteella suhteeseen ala... eihän se ole RAKKAUTTA, jos mies on hyysättävän asemassa eikä tee osaansa.
Eri
Olihan nyt aika ilkeästi sanottu hyysättävästä miehestä. Kumpi tahansa voi sairastua vakavasti ja joutua hyysättävän asemaan. Toivoisi, että toinen ei silloin lähtisi suhteesta, jos rakkautta löytyy. Toisaalta en minä tiedä, millaista elämä esim. vakavasti sairaan kanssa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastuin suhun 2016 ja sen jälkeen siitä ei ole ollut paluuta.💙 monta kertaa pitänyt koota itsensä todella pienistä paloista, mutta en vaan saa sua mielestäni.
Oireilemme samalla aikajanalla ja taudinkuvalla. Tsemppiä sulle, kollega kaipauksessa.
Samoin sulle. Toivottavasti oireet helpottaisi,
Juttelin niin monen kanssa silloin. Mutta olet ainoa, jonka nimen muistan. Vaikka ootkin myöhemmin saanut uuden nimen, rakas 😍
Ja josta muista kaikkea muutakin. Tosi outoja juttuja kuten sen, ettet halunnut osallistua liigaan. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka on oppinut selviytymään ilman apua, ei halua toista huollettavaa. Hän haluaa kumppanin. Hän haluaa tiimikaverin. Hän haluaa miehen, jonka läsnäolo todella helpottaa elämää. Koska mitä enemmän hän tekee itsensä eteen, sitä selvemmin hän näkee: rakkaus ei riitä. Sanat eivät riitä. Tarkoitus ei riitä. Jos et tule keventämään hänen taakkaansa hän on paremmassa asemassa yksin.
Ei mee noin. Unohdit että naisilla on hoivavietti ja ne kyllä passaa lapsiaan ja kipeänä olevaa miestään aika luontaisesti.
Siis miten joku kipeän läheisen hoivaaminen tuohon liittyi? Ei mitenkään. Ja ei kai kukaan muutenkaan jonkun pelkän "rakkauden" ja sanojen perusteella suhteeseen ala... eihän se ole RAKKAUTTA, jos mies on hyysättävän asemassa eikä tee os
Olihan nyt aika ilkeästi sanottu hyysättävästä miehestä. Kumpi tahansa voi sairastua vakavasti ja joutua hyysättävän asemaan. Toivoisi, että toinen ei silloin lähtisi suhteesta, jos rakkautta löytyy. Toisaalta en minä tiedä, millaista elämä esim. vakavasti sairaan kanssa on.
What??????? Tietysti pitkien suhteiden päätteeksi osa toimii omaishoitajana ennen kuolemaaa ja kaikki kunnia heille - niin naisille kuin miehillekin jotka puolisonsa omaishoitajana toimivat, mutta miten sekään nyt tuohon liittyi? :D
Vähän tuntuu, ettet ymmärrä lukemaasi. Ap tarkoitti selkeästi jotain täysin hyödytöntä peräkärrymiestä joka ei tietenkään edes RAKASTA sitä naista jos noin kerran käyttäytyy, ja sinä tulet sössöttämään jostain naisten hoivavietistä. Typerys.
Vierailija kirjoitti:
Oot tervetullut mun luokse kylään
Kutsuisitpa minut.
Nimi vaihtuu vuoden sisällä. Otan vanhan nimeni takaisin. Pitää vain taas tottua siihen. Mieluiten ottaisin sinun nimesi, mutta siihen ei ole käyttöoikeutta.
Kuutamokävelyä,hiljaisuutta käsi kädessä,miten kaipaankaan sinua...meitä.
Kauniita unia, 😊😁
Terveisiä peltolammen puoliveriselle prinssille ja kaukajärven kuningas koinijalle
Vierailija kirjoitti:
Toivon yhdelle hyviä valintoja ja tekoja.
Harvat tässä elämässä valitsee hyvin. Mut kyllä joitakin saattaa onnistaa, onko se sitten tuuria, kohtalo, rakkautta tai vaan hemmetin hyvä valinta. /sivu
Koskaan ei tiedä, mitä mistäkin valinnasta lopulta seuraa. Ei koskaan.
🤓Vanhusmiehelle tiedoksi:
Vaikka sä jaksat heittää niitä ikivanhoja meemejä ja yrität muka löytää mun heikot kohdat ärsyttääkses mua, niin sanon suoraan, et oo niin kova jätkä kuin luulet. Eikä mä oo todellakaan niin herkkä kuin sä kuvittelet.
Sun jatkuvat provot ei oikeesti jaksa enää kiinnostaa, enkä mä jaksa jokaiseen edes vastata.🥱
Mut joskus tekee mieli vähän viihdyttää itteäni sun kustannuksella.🤭
Älä vaan kuvittele, että sua olis unohdettu. 😏
Ei ollut.