Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (22562)

Vierailija
22381/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot tervetullut mun luokse kylään

Oot muuttanut? Laita viestiä niin tulen kunhan sovitaan sopiva aika. Vaikka viikonloppu. 

En vielä, tai virallisesti oon

Vierailija
22382/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimi vaihtuu vuoden sisällä. Otan vanhan nimeni takaisin. Pitää vain taas tottua siihen. Mieluiten ottaisin sinun nimesi, mutta siihen ei ole käyttöoikeutta.

Lupa myönnetään.

Heeei, siis mitämitä?? Palstahäät?! Milloin? Onhan meidät kaikki kutsuttu? 

Sivusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22383/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤓Vanhusmiehelle tiedoksi:

Vaikka sä jaksat heittää niitä ikivanhoja meemejä ja yrität muka löytää mun heikot kohdat ärsyttääkses mua, niin sanon suoraan, et oo niin kova jätkä kuin luulet. Eikä mä oo todellakaan niin herkkä kuin sä kuvittelet.

Sun jatkuvat provot ei oikeesti jaksa enää kiinnostaa, enkä mä jaksa jokaiseen edes vastata.🥱

Mut joskus tekee mieli vähän viihdyttää itteäni sun kustannuksella.🤭

Älä vaan kuvittele, että sua olis unohdettu. 😏

Taidat olla melko ylimielinen, ja pitää itseäsi fiksuna? Ei kannata. Jotenkin näkyy myös kateus tai mustasukkaisuus tästä läpi. Ei kukaan järkevä näillä palstoilla notku ilman otsikon mukaista syytä.

Jos se, että en ota sun typeriä hyökkäyksiä itseeni tai ala vinkumaan niistä, on sun mie

Tuo mies välittää susta silti, ja hän haluaa sun ajattelevan hänestä hyvää. Siksi se yrittää voittaa sanallisessa kinaamisessa siinä on jo itsessään halu näyttää, että se osaa puhua hyvin, tai yrittää saada sut uskomaan, että se on jollain tapaa parempi kuin sä.

Vierailija
22384/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa mammoille.

Vierailija
22385/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisprofeetta Mirjam, Aaronin sisar, otti käteensä rummun, ja kaikki naiset seurasivat häntä tanssien ja rumpua lyöden. Mirjam viritti laulun:

Laulakaa ylistystä Herralle,

hän on mahtava ja suuri:

hevoset ja miehet

hän mereen suisti!

Vierailija
22386/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittauduin tänään samaan tyyliin kuin silloin entisinä aikoina. Mitähän oisit tuumannut jos oisit nähny 😎 ? 

Vierailija
22387/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤓Vanhusmiehelle tiedoksi:

Vaikka sä jaksat heittää niitä ikivanhoja meemejä ja yrität muka löytää mun heikot kohdat ärsyttääkses mua, niin sanon suoraan, et oo niin kova jätkä kuin luulet. Eikä mä oo todellakaan niin herkkä kuin sä kuvittelet.

Sun jatkuvat provot ei oikeesti jaksa enää kiinnostaa, enkä mä jaksa jokaiseen edes vastata.🥱

Mut joskus tekee mieli vähän viihdyttää itteäni sun kustannuksella.🤭

Älä vaan kuvittele, että sua olis unohdettu. 😏

Taidat olla melko ylimielinen, ja pitää itseäsi fiksuna? Ei kannata. Jotenkin näkyy myös kateus tai mustasukkaisuus tästä läpi. Ei kukaan järkevä näillä palstoilla notku ilman otsikon mukaista syytä.

Jos se, että en ota sun typeriä hyökkä

Tuo mies välittää susta silti, ja hän haluaa sun ajattelevan hänestä hyvää. Siksi se yrittää voittaa sanallisessa kinaamisessa siinä on jo itsessään halu näyttää, että se osaa puhua hyvin, tai yrittää saada sut uskomaan, että se on jollain tapaa parempi kuin sä.

Täysin sairas ajatuskela tuokin. Kirjoitteletteko tosiaan jostain mielisairaalan psykoosiosastolta, vai oletteko oikeasti noin tyhmiä?

Eri

Vierailija
22388/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksut miehet ei kirjoita täällä. Tunteet on tunteita johon ei fiksuus auta, ja valitettavasti ne on ne tunteet jotka aiheuttaa käytöksen. Monet eivät esimerkiksi osaa tunnistaa ahdistuneisuutta, vaan se tulkitaan aina joksikin muuksi.

Siksi on hyvä että toisesta ahdistunut vetää rajat mahdollisimman aikaisin, koska ei sitä todellakaan voi tietää tai tunnistaa. 

Vierailija
22389/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimi vaihtuu vuoden sisällä. Otan vanhan nimeni takaisin. Pitää vain taas tottua siihen. Mieluiten ottaisin sinun nimesi, mutta siihen ei ole käyttöoikeutta.

Lupa myönnetään.

Heeei, siis mitämitä?? Palstahäät?! Milloin? Onhan meidät kaikki kutsuttu? 

Sivusta

Täällä kaikki tapahtuu vain leikisti.

Vierailija
22390/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittauduin tänään samaan tyyliin kuin silloin entisinä aikoina. Mitähän oisit tuumannut jos oisit nähny 😎 ? 

Pikku paholainen.

Vierailija
22391/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella sekopäiden roskis tää.

Vierailija
22392/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuuntelisin muiden neuvoja, en olisi tässä. Mutta en kuuntele muiden neuvoja. Kuuntelen sisintäni. Mä olen vakaa, rauhallinen, lämmin koti sinulle. Täällä mä olen, sitten kun olet valmis. Pidän oven avoinna, siksi muistan sua sydämellä tai meemillä. Että sä tiedät, että rakastan, ja että hyväksyn, ja haluan, sinut ja sinua. Mä ymmärrän. Mä näen kaiken nyt niin paljon selkeämmin. Mä ymmärrän. Mä en voi sua korjata, etkä sä haluakaan niin. Mut mä voin olla turvallinen. Olen sen velkaa itsellenikin. Olet rakas ja tärkeä 💕💕

Vierailija
22393/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät ja kosketus mielessä. Gn.

Vierailija
22394/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi varmaan viihdynkin täällä niin hyvin.

Vierailija
22395/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin aistivani, että olit vähän surullinen jostain? 

Missä tapahtui? 

Katselin kahvipöydän äärellä. 

Sivusta kysyn, että eilenkö? Olin hieman surullinen siitä, että sinä olit niin siinä, mutta tiesin että se hetki on niin lyhyt, eikä tällainen tunnu riittävän minulle alkuunkaan.

Vierailija
22396/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksut miehet ei kirjoita täällä. Tunteet on tunteita johon ei fiksuus auta, ja valitettavasti ne on ne tunteet jotka aiheuttaa käytöksen. Monet eivät esimerkiksi osaa tunnistaa ahdistuneisuutta, vaan se tulkitaan aina joksikin muuksi.

Siksi on hyvä että toisesta ahdistunut vetää rajat mahdollisimman aikaisin, koska ei sitä todellakaan voi tietää tai tunnistaa. 

I rest my case.

Vierailija
22397/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kiva kun olisi joku jonka kanssa jakaa elämä, mutta kohtalolla on ollut muita suunnitelmia ja sen takia keskityn nyt uraani. Ehkä joku joskus tykkää vielä minusta.

Vierailija
22398/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa, sovit varmasti hyvin joukkoon.

Vierailija
22399/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se kiva kun olisi joku jonka kanssa jakaa elämä, mutta kohtalolla on ollut muita suunnitelmia ja sen takia keskityn nyt uraani. Ehkä joku joskus tykkää vielä minusta.

Ehditkö huomata sen

Vierailija
22400/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot tervetullut mun luokse kylään

Oot muuttanut? Laita viestiä niin tulen kunhan sovitaan sopiva aika. Vaikka viikonloppu. 

En vielä, tai virallisesti oon

Toivon sulle rohkeutta ottaa yhteyttä. Vihdoin pääsisin näkemään sinut. Odotan ja kaipaan sun lähelle