Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (22562)
Joo hirveää vinkumista. Aina yhtä naurettavaa, kun joku muka niin voimissaan - haukkumassa jotain entistä kaivattuaan tms. täällä.
Voin ihan omastakin kokemuksesta kertoa, että jos tulee tällaiseen ketjuun haukkumaan jotain miestä/naista, niin ihminen on POHJALLA. Ja todella heikko. Kaukana omista voimista.
Ihanalle kollegalle hyvää yötä!
👩🏫
Vierailija kirjoitti:
Joo hirveää vinkumista. Aina yhtä naurettavaa, kun joku muka niin voimissaan - haukkumassa jotain entistä kaivattuaan tms. täällä.
Voin ihan omastakin kokemuksesta kertoa, että jos tulee tällaiseen ketjuun haukkumaan jotain miestä/naista, niin ihminen on POHJALLA. Ja todella heikko. Kaukana omista voimista.
Joo ei täällä tiedä mistä osastoilta täällä on ihmisiä kirjoittelemassa. Harmi että iltalääkkeet jaetaan vasta kympiltä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi onnistuisi sellainen mikä ei onnistunut jo vuosia sitten?
Vuosia sitten olin naimisissa.
Haluaisin kommunikoida oikeassa elämässä, siksi en tee sitä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Nimi vaihtuu vuoden sisällä. Otan vanhan nimeni takaisin. Pitää vain taas tottua siihen. Mieluiten ottaisin sinun nimesi, mutta siihen ei ole käyttöoikeutta.
Mä niin muistan, miten nuorempana haaveilin, että mulla ois kaivatun sukunimi vielä joskus. Ei se varmaan hyvin sopis, mut ei se mua estänyt haaveilemasta. Joku toinen sen sijaan taisi haaveilla erikoisesta nimestä. Niin niille haaveille käy. /sivusta varmaan
Vierailija kirjoitti:
Oot tervetullut mun luokse kylään
Oot muuttanut? Laita viestiä niin tulen kunhan sovitaan sopiva aika. Vaikka viikonloppu.
Vierailija kirjoitti:
Oot tervetullut mun luokse kylään
Mitäs tehtäisiin? Jotain mitä ystävät tekee? 🐌🐌🐌🐌
Hyvää yötä ihastuttavalle naiselle, kauniita unia. 🤗🧡
Ikävä. Vähän alamaissa.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Fiksut miehet ei kirjoita täällä. Tunteet on tunteita johon ei fiksuus auta, ja valitettavasti ne on ne tunteet jotka aiheuttaa käytöksen. Monet eivät esimerkiksi osaa tunnistaa ahdistuneisuutta, vaan se tulkitaan aina joksikin muuksi.
Vierailija kirjoitti:
Fiksut miehet ei kirjoita täällä. Tunteet on tunteita johon ei fiksuus auta, ja valitettavasti ne on ne tunteet jotka aiheuttaa käytöksen. Monet eivät esimerkiksi osaa tunnistaa ahdistuneisuutta, vaan se tulkitaan aina joksikin muuksi.
Mitä helvett/@ sä nyt selität?!? Pyh.
Onko miesope täällä, joka ei enää oo ope? Pus 😉
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Vähän alamaissa.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Mikä painaa mielen alas?
Tulin vain toivottamaan kauniita unia sateiseen yöhön (naiselle). Mielessä, vaikka et olekaan vieressä.
***e
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kommunikoida oikeassa elämässä, siksi en tee sitä täällä.
Niin. Laita viesti. Saat varmasti vastauksen. Voit luottaa siihen.
Ootko se joka ei oikein saanut vastakaikuja täällä? Nyt sitten katkeruus mode päälle. Laita nimeä kehiin niin helpottaa ja menee viesti perille. Kyllä tuo vähän vinkumiselta kuulostaa, joten rauhoitu.