Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (22420)
Lämpimän hellän rakkauden näkee silmistä.
Eikä sillä oo väliä, kuka on yhteydessä, kunhan yhteydenpito säilyy. Mutta meillä se on aika kiikkerällä pohjalla.😭
Mä en oo koskaan halunnut ketään näin.
Vierailija kirjoitti:
Lämpimän hellän rakkauden näkee silmistä.
Ja kuulee äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo koskaan halunnut ketään näin.
Voit vaan tulla ja poimia minut. Järki sanoo ei, se on helppo hiljentää.
Vierailija kirjoitti:
Mun sydän suli tänään, kun pitelit vauvaa.
Matille?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voitais palata yhteyteen ja ystävyyteen ja puhumaan toinen toisillemme kuten silloin ennen. Vai onko tämä kuitenkin yksipuolista. Minä luulen ymmärtävåni sun vihjeet kyllä. Tunnustan minä tarvitsen sinua vähintään ystävänä. Ei mun ihastus kyllä ole mennyt minnekään. Olen vajaa.
Sen kun ehdotat näkemistä. Minä taidan olla meistä se helpommin lähestyttävä (?)
Vierailija kirjoitti:
Mulle käy kaikki: parisuhde, seksisuhde, ystävyys. Ainoa mitä haluan on olla lähempänä sinua, muodolla ei ole niin paljon väliä. Tykkään sinusta kaikilla eri tavoilla.
Mitä laitetaan? Vai pidetäänkö etäisyys?
No ystävyyttä kohti tässä ollaan hyvää vauhtia minusta menossa, ja ei varmaan kovin isoa fyysistä elettä vailla olla tuosta keskimmäisestä vaihtoehdosta. Mutta lopulta toivoisin tuota ensimmäisenä mainitsemaasi kyllä.
Lämmin halaus ihanalle naiselle tähän lähelle 🤗
Pahalta tuntuu kun en voi puhuu kellekään tästä..
Me lähestyttiin siellä automaattisesti, sellainen magneettikenttä.
Suutelit yllättäen niskaan siellä, sellainen hellähetki oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sydän suli tänään, kun pitelit vauvaa.
Matille?
Ei. T:lle
Vierailija kirjoitti:
Oispa kaljaa
Sitä saa kaupasta. Mutta tuskin auttaa kaipaukseen, janoon ehkä.
-0% oluen ystävä
Vierailija kirjoitti:
Pahalta tuntuu kun en voi puhuu kellekään tästä..
Puhu mulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle käy kaikki: parisuhde, seksisuhde, ystävyys. Ainoa mitä haluan on olla lähempänä sinua, muodolla ei ole niin paljon väliä. Tykkään sinusta kaikilla eri tavoilla.
Mitä laitetaan? Vai pidetäänkö etäisyys?
No ystävyyttä kohti tässä ollaan hyvää vauhtia minusta menossa, ja ei varmaan kovin isoa fyysistä elettä vailla olla tuosta keskimmäisestä vaihtoehdosta. Mutta lopulta toivoisin tuota ensimmäisenä mainitsemaasi kyllä.
Oletko nyt vapaa. Viimeisin tietoni on että et ole.
Mä olin aistivani, että olit vähän surullinen jostain?
Musta tuntuu, että mä oon ollut aktiivisempi. Tosin hän on tehnyt sitä monta vuotta enemmän kuin minä. Mut oon oikeessa elämässä pyrkinyt ottamaan askelia hänen suuntaansa. /sivusta minäkin