Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (22562)

Vierailija
22161/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi kun tavattiin pidin sua ärsyttävänä. Ensivaikutelma voi olla täysin väärä 

Olis kiva kertoa livenä, millainen ensivaikutelma minulla hänestä oli. Sivusta

Vierailija
22162/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko mies ei koskaan tiedä, mitä tehdä vahvan naisen kanssa. Nainen ei ole vaikea... hän on suora. Hän ei ole töykeä... hän on rehellinen. Mutta miehelle, joka on epävarma, epäjohdonmukainen tai emotionaalisesti alikehittynyt, naisen vahvuus tuntuu uhkalta eikä siunaukselta.

Nainen sanoo mitä ajattelee... ja mies säpsähtää. Nainen pyytää selvyyttä... ja mies sanoo naisen olevan "liikaa". Nainen asettaa rajoja... ja mies kutsuu naista kontrolloivaksi. Nainen haastaa miehen kasvamaan... ja mies sanoo naisen yrittävän muuttaa häntä. Mutta syvällä sisimmässään miestä eivät vaivaa naisen sanat... vaan se, että nainen näkee hänen lävitseen. Mies ei voi manipuloida naista viehätysvoimalla. Hän ei voi rauhoittaa häntä tyhjillä lupauksilla. Hän ei voi pitää häntä hiljaa huomionmurusilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22163/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lämpimän hellän rakkauden näkee silmistä. 

Ja kuulee äänestä. 

Oon paljastunut

Vierailija
22164/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin aina olla sun lähellä 💚 mieluummin kahdestaan, vaikka pelottavasti ne muut välillä unohtuu siitä ympäriltä.

Vierailija
22165/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on ihan hyvin.

Vierailija
22166/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aluksi kun tavattiin pidin sua ärsyttävänä. Ensivaikutelma voi olla täysin väärä 

Mä en tiedä, millaisen ensivaikutelman kaivattu sai musta. Mun täytyy myöntää, että mä en muista, mitä hänestä ajattelin. Kuitenkin jotain positiivista.

Vierailija
22167/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghost love

Vierailija
22168/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikko mies ei koskaan tiedä, mitä tehdä vahvan naisen kanssa. Nainen ei ole vaikea... hän on suora. Hän ei ole töykeä... hän on rehellinen. Mutta miehelle, joka on epävarma, epäjohdonmukainen tai emotionaalisesti alikehittynyt, naisen vahvuus tuntuu uhkalta eikä siunaukselta.

Nainen sanoo mitä ajattelee... ja mies säpsähtää. Nainen pyytää selvyyttä... ja mies sanoo naisen olevan "liikaa". Nainen asettaa rajoja... ja mies kutsuu naista kontrolloivaksi. Nainen haastaa miehen kasvamaan... ja mies sanoo naisen yrittävän muuttaa häntä. Mutta syvällä sisimmässään miestä eivät vaivaa naisen sanat... vaan se, että nainen näkee hänen lävitseen. Mies ei voi manipuloida naista viehätysvoimalla. Hän ei voi rauhoittaa häntä tyhjillä lupauksilla. Hän ei voi pitää häntä hiljaa huomionmurusilla.

Ok. Ole sitten semmoinen.

Vierailija
22169/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahalta tuntuu kun en voi puhuu kellekään tästä.. 

Mulla on sama tilanne, mutta tää nyt oli mun kohtalo.

Vierailija
22170/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä, millaisen ensivaikutelman kaivattu sai musta. Mun täytyy myöntää, että mä en muista, mitä hänestä ajattelin. Kuitenkin jotain positiivista.

Mä ajattelin vaan, että vau ja sama toistunut päivästä toiseen 😍🤭 sivusta 

Vierailija
22171/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on ihan hyvin.

Hyvä

Vierailija
22172/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen vahva nainen edes on?

Vierailija
22173/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilailetko kustannuksellani?

En pilaile ikinä kenenkään kustannuksella. Ei tuota mulle mielihyvää, ei edes leikkimielinen.

Vierailija
22174/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä sillä oo väliä, kuka on yhteydessä, kunhan yhteydenpito säilyy. Mutta meillä se on aika kiikkerällä pohjalla.😭

Joo niin meilläkin. En tiedä mitä tehdä.. 

Vierailija
22175/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin aistivani, että olit vähän surullinen jostain? 

Elämässä on nyt paljon hankalia asioita, en ole vain vähän surullinen vaan murtunut ja vähän toivotonkin. Sinä olet yksi niistä elämän iloisista asioista.

Vierailija
22176/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ongelma parisuhteen tai ihastussuhteen aluksi on se, että koen jotenkin olon sitä toista huonommaksi ja en sano niistä asioista, jotka ärsyttää mua tosi paljon, vaikka olisi ihan parisuhteen kannalta keskeisiäkin asioita. Sitten viikkojen tai kuukausien myötä alkaa ärsyttää niin, että saan suuni auki ja se toinen on ihan hoo moilasena, et mitä just tapahtu. Tai sit en sano mitään ja kärsin yksinäni. Se, mitä kuvittelee oppivansa minusta heti alussa ei välttämättä ole se, joka mä oon. /sivu

Vierailija
22177/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen?

Vierailija
22178/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin aistivani, että olit vähän surullinen jostain? 

Elämässä on nyt paljon hankalia asioita, en ole vain vähän surullinen vaan murtunut ja vähän toivotonkin. Sinä olet yksi niistä elämän iloisista asioista.

Olisinpa. Välillä tuntuu, että sillä menee hermot muhun. 

Vierailija
22179/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas. Kaipaisit ja laittaisit viestiä, muru. 

Vierailija
22180/22562 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahalta tuntuu kun en voi puhuu kellekään tästä.. 

Mä voisin, mut en halua. Tunteet vaan kasvaisi, jos niitä alkaisi jakamaan ympäriinsä.