Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (22562)
Heikko mies ei koskaan tiedä, mitä tehdä vahvan naisen kanssa. Nainen ei ole vaikea... hän on suora. Hän ei ole töykeä... hän on rehellinen. Mutta miehelle, joka on epävarma, epäjohdonmukainen tai emotionaalisesti alikehittynyt, naisen vahvuus tuntuu uhkalta eikä siunaukselta.
Nainen sanoo mitä ajattelee... ja mies säpsähtää. Nainen pyytää selvyyttä... ja mies sanoo naisen olevan "liikaa". Nainen asettaa rajoja... ja mies kutsuu naista kontrolloivaksi. Nainen haastaa miehen kasvamaan... ja mies sanoo naisen yrittävän muuttaa häntä. Mutta syvällä sisimmässään miestä eivät vaivaa naisen sanat... vaan se, että nainen näkee hänen lävitseen. Mies ei voi manipuloida naista viehätysvoimalla. Hän ei voi rauhoittaa häntä tyhjillä lupauksilla. Hän ei voi pitää häntä hiljaa huomionmurusilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämpimän hellän rakkauden näkee silmistä.
Ja kuulee äänestä.
Oon paljastunut
Mä haluaisin aina olla sun lähellä 💚 mieluummin kahdestaan, vaikka pelottavasti ne muut välillä unohtuu siitä ympäriltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aluksi kun tavattiin pidin sua ärsyttävänä. Ensivaikutelma voi olla täysin väärä
Olis kiva kertoa livenä, millainen ensivaikutelma minulla hänestä oli. Sivusta
Mä en tiedä, millaisen ensivaikutelman kaivattu sai musta. Mun täytyy myöntää, että mä en muista, mitä hänestä ajattelin. Kuitenkin jotain positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Heikko mies ei koskaan tiedä, mitä tehdä vahvan naisen kanssa. Nainen ei ole vaikea... hän on suora. Hän ei ole töykeä... hän on rehellinen. Mutta miehelle, joka on epävarma, epäjohdonmukainen tai emotionaalisesti alikehittynyt, naisen vahvuus tuntuu uhkalta eikä siunaukselta.
Nainen sanoo mitä ajattelee... ja mies säpsähtää. Nainen pyytää selvyyttä... ja mies sanoo naisen olevan "liikaa". Nainen asettaa rajoja... ja mies kutsuu naista kontrolloivaksi. Nainen haastaa miehen kasvamaan... ja mies sanoo naisen yrittävän muuttaa häntä. Mutta syvällä sisimmässään miestä eivät vaivaa naisen sanat... vaan se, että nainen näkee hänen lävitseen. Mies ei voi manipuloida naista viehätysvoimalla. Hän ei voi rauhoittaa häntä tyhjillä lupauksilla. Hän ei voi pitää häntä hiljaa huomionmurusilla.
Ok. Ole sitten semmoinen.
Vierailija kirjoitti:
Pahalta tuntuu kun en voi puhuu kellekään tästä..
Mulla on sama tilanne, mutta tää nyt oli mun kohtalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aluksi kun tavattiin pidin sua ärsyttävänä. Ensivaikutelma voi olla täysin väärä
Mä en tiedä, millaisen ensivaikutelman kaivattu sai musta. Mun täytyy myöntää, että mä en muista, mitä hänestä ajattelin. Kuitenkin jotain positiivista.
Mä ajattelin vaan, että vau ja sama toistunut päivästä toiseen 😍🤭 sivusta
Vierailija kirjoitti:
Pilailetko kustannuksellani?
En pilaile ikinä kenenkään kustannuksella. Ei tuota mulle mielihyvää, ei edes leikkimielinen.
Vierailija kirjoitti:
Eikä sillä oo väliä, kuka on yhteydessä, kunhan yhteydenpito säilyy. Mutta meillä se on aika kiikkerällä pohjalla.😭
Joo niin meilläkin. En tiedä mitä tehdä..
Vierailija kirjoitti:
Mä olin aistivani, että olit vähän surullinen jostain?
Elämässä on nyt paljon hankalia asioita, en ole vain vähän surullinen vaan murtunut ja vähän toivotonkin. Sinä olet yksi niistä elämän iloisista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ongelma parisuhteen tai ihastussuhteen aluksi on se, että koen jotenkin olon sitä toista huonommaksi ja en sano niistä asioista, jotka ärsyttää mua tosi paljon, vaikka olisi ihan parisuhteen kannalta keskeisiäkin asioita. Sitten viikkojen tai kuukausien myötä alkaa ärsyttää niin, että saan suuni auki ja se toinen on ihan hoo moilasena, et mitä just tapahtu. Tai sit en sano mitään ja kärsin yksinäni. Se, mitä kuvittelee oppivansa minusta heti alussa ei välttämättä ole se, joka mä oon. /sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin aistivani, että olit vähän surullinen jostain?
Elämässä on nyt paljon hankalia asioita, en ole vain vähän surullinen vaan murtunut ja vähän toivotonkin. Sinä olet yksi niistä elämän iloisista asioista.
Olisinpa. Välillä tuntuu, että sillä menee hermot muhun.
Vierailija kirjoitti:
Pahalta tuntuu kun en voi puhuu kellekään tästä..
Mä voisin, mut en halua. Tunteet vaan kasvaisi, jos niitä alkaisi jakamaan ympäriinsä.