Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (22283)
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen vahva nainen edes on?
Itsenäinen ja tietää arvonsa. Hän ei ole olemassa heikkojen miesten ymmärrettäväksi... hän on olemassa, jotta mies, joka on tarpeeksi vahva seisomaan hänen rinnallaan, rakastaisi häntä täysin, ei sellainen, joka pakenee heti, kun häntä pyydetään tulemaan paikalle.
Voitko tulla mua vastaan todellisuudessa, Henna rakas. Kaipuu on kova.
Mulle käy ystävyys, seksisuhde ja parisuhde. Päätyyn asti jos ei tule mitään selvää tyssäystä, eli jompikumpi toteaisi että ei pysty. Sitähän ei tiedä jos ei testaa. Sinänsä olen onnellinen jos saan vaikka sulle ovistopparina toimia, kunhan ollaan samaa tiimiä ja yhdessä edes hetken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsenäinen ja tietää arvonsa. Hän ei ole olemassa heikkojen miesten ymmärrettäväksi... hän on olemassa, jotta mies, joka on tarpeeksi vahva seisomaan hänen rinnallaan, rakastaisi häntä täysin, ei sellainen, joka pakenee heti, kun häntä pyydetään tulemaan paikalle.
Aika hyvä kuvaus.
Vierailija kirjoitti:
Heikko mies ei koskaan tiedä, mitä tehdä vahvan naisen kanssa. Nainen ei ole vaikea... hän on suora. Hän ei ole töykeä... hän on rehellinen. Mutta miehelle, joka on epävarma, epäjohdonmukainen tai emotionaalisesti alikehittynyt, naisen vahvuus tuntuu uhkalta eikä siunaukselta.
Nainen sanoo mitä ajattelee... ja mies säpsähtää. Nainen pyytää selvyyttä... ja mies sanoo naisen olevan "liikaa". Nainen asettaa rajoja... ja mies kutsuu naista kontrolloivaksi. Nainen haastaa miehen kasvamaan... ja mies sanoo naisen yrittävän muuttaa häntä. Mutta syvällä sisimmässään miestä eivät vaivaa naisen sanat... vaan se, että nainen näkee hänen lävitseen. Mies ei voi manipuloida naista viehätysvoimalla. Hän ei voi rauhoittaa häntä tyhjillä lupauksilla. Hän ei voi pitää häntä hiljaa huomionmurusilla.
No ei kuulosta kypsältä ihmiseltä tuo nainenkaan. Luulee kyllä varmaan olevansa, mutta ei todellakaan ole, vaan lapsellinen roikkuja kaikkine penäilyineen. Ja rasittava, jos avautuu tuosta sitten kavereilleen.
Vahva nainen ei koskaan roiku tuollaisessa, ei vaadi eikä hänen rajojaan voi luulla "kontrolloivaksi" sillä ne rajat on hänen eikä niitä tarvitse mitenkään asettamalla ASETTAA. Ne vain ovat.
Vierailija kirjoitti:
Ghost love
score
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä sillä oo väliä, kuka on yhteydessä, kunhan yhteydenpito säilyy. Mutta meillä se on aika kiikkerällä pohjalla.😭
Joo niin meilläkin. En tiedä mitä tehdä..
Sama juttu täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulle käy ystävyys, seksisuhde ja parisuhde. Päätyyn asti jos ei tule mitään selvää tyssäystä, eli jompikumpi toteaisi että ei pysty. Sitähän ei tiedä jos ei testaa. Sinänsä olen onnellinen jos saan vaikka sulle ovistopparina toimia, kunhan ollaan samaa tiimiä ja yhdessä edes hetken.
Mukavan joustava olet. Kaikki käy. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusallinen nyt kaikkein viimeiseksi olet! Aito ja arka ehkä, muttet kiusallinen!
:) mitä toivot että tapahtuu? Miten toivot että näytän vihreää valoa?
Joko aloitat keskustelun tai annat syyn aloittaa keskustelu, vaikka pudotat jotain kun kävelet mun ohi. Ei tästä muuten mitään tule.
Ovela vinkki. Ehkä toimin noin seuraavaksi kun kaivattuni kävelee vastaan. Mitähän sitä pudottaisi 🤔
Ehkä sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mitä on olla vahva? En tiedä. Olla oma ihminen. Kertoa jos joku tekee pahaa ja olla aina oikeuden puolella.
Herkkyys on myös vahvuutta.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikko mies ei koskaan tiedä, mitä tehdä vahvan naisen kanssa. Nainen ei ole vaikea... hän on suora. Hän ei ole töykeä... hän on rehellinen. Mutta miehelle, joka on epävarma, epäjohdonmukainen tai emotionaalisesti alikehittynyt, naisen vahvuus tuntuu uhkalta eikä siunaukselta.
Nainen sanoo mitä ajattelee... ja mies säpsähtää. Nainen pyytää selvyyttä... ja mies sanoo naisen olevan "liikaa". Nainen asettaa rajoja... ja mies kutsuu naista kontrolloivaksi. Nainen haastaa miehen kasvamaan... ja mies sanoo naisen yrittävän muuttaa häntä. Mutta syvällä sisimmässään miestä eivät vaivaa naisen sanat... vaan se, että nainen näkee hänen lävitseen. Mies ei voi manipuloida naista viehätysvoimalla. Hän ei voi rauhoittaa häntä tyhjillä lupauksilla. Hän ei voi pitää häntä hiljaa huomionmurusilla.
Tuossa tilanteessa kannattaa vaihtaa miestä. Ei kommunikointi ole vaikeaa oikean ihmisen kanssa, ellei nyt puhuta narsistista, jolle aina ja kaikki vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kuulosta kypsältä ihmiseltä tuo nainenkaan. Luulee kyllä varmaan olevansa, mutta ei todellakaan ole, vaan lapsellinen roikkuja kaikkine penäilyineen. Ja rasittava, jos avautuu tuosta sitten kavereilleen.
Vahva nainen ei koskaan roiku tuollaisessa, ei vaadi eikä hänen rajojaan voi luulla "kontrolloivaksi" sillä ne rajat on hänen eikä niitä tarvitse mitenkään asettamalla ASETTAA. Ne vain ovat.
Ajattelin vähän samaa näin sivusta. Lähtökohtaisesti suhde on jo huono, jos puhutaan kontroloimisesta ja manipuloinnista.
Seksi seksi seksi seksi. Vaikka pidän seksistä, olen muodostamassa sille vastareaktioita koska sitä on joka tuutti täynnänsä. Tilanne pahenee päivä päivältä. En jaksa lukea enää yhtään uutista seksistä!!
Vierailija kirjoitti:
Mä olin aistivani, että olit vähän surullinen jostain?
Missä tapahtui?
Tuossa tilanteessa kannattaa vaihtaa miestä. Ei kommunikointi ole vaikeaa oikean ihmisen kanssa
Jep eikä ole vahvaa jäädä roikkumaan väärään ihmiseen ja yrittää muuttaa toista. Toista ihmistä ei voi muuttaa, ja jos haluaa olla vahva, niin kannattaa olla omissa voimissaan. Silloin ei edes minkään miehen olemiset hetkauta.
Vierailija kirjoitti:
Seksi seksi seksi seksi. Vaikka pidän seksistä, olen muodostamassa sille vastareaktioita koska sitä on joka tuutti täynnänsä. Tilanne pahenee päivä päivältä. En jaksa lukea enää yhtään uutista seksistä!!
Miksi luet sellaisia? Ei mun uutisissa seksi näy.
Mä voisin, mut en halua. Tunteet vaan kasvaisi, jos niitä alkaisi jakamaan ympäriinsä.