Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (22562)
Vierailija kirjoitti:
Mulle käy kaikki: parisuhde, seksisuhde, ystävyys. Ainoa mitä haluan on olla lähempänä sinua, muodolla ei ole niin paljon väliä. Tykkään sinusta kaikilla eri tavoilla.
Mitä laitetaan? Vai pidetäänkö etäisyys?
Sinun elämäsi, sinun päätöksesi mitä teet.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei voi vastata viestiin tai yhteydenottoon on narsisti. Eli mieti jos jätät vastaamatta.
Yleistävä idiootti. Kaikki ei vain halua vastata ei toivottuihin yhteydenottoihin. Ja saattaapa se vastaaminen joskus unohtuakin.
Pistetään muistiin tämä. Kiitos kauniista sanoistasi.
-yleistävä idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö missä asun
Oletko muuttanut? En sitten tiedä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusallinen nyt kaikkein viimeiseksi olet! Aito ja arka ehkä, muttet kiusallinen!
:) mitä toivot että tapahtuu? Miten toivot että näytän vihreää valoa?
Joko aloitat keskustelun tai annat syyn aloittaa keskustelu, vaikka pudotat jotain kun kävelet mun ohi. Ei tästä muuten mitään tule.
Olen tehnyt sitä jo niin paljon että epäilen ettei sinua kiinnostakaan. Jos aloitan, keksi tekosyy tavata?
Suora ehdotus tapaamiseen voisi toimia parhaiten. Itse en enää sellaista ehdota koska ystävyys tai mikä tahansa muu suhde ei toimi jos vain toinen on aktiivinen.
Yhteyttä en silti sulje.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Ensiksi pitää pyytää anteeksi.
Hyvä lähtökohta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muusta mutta ei kannata löytää elämänsä rakkautta silloin kun molemmat ovat varattuja. Sydämen särkyminen ei ole pelkkä urbaanilegenda.
Voimia. Ei se ole sen helpompaa jos vain toinen on varattu.
Tähän on hyvin hyvin hyvin pieni mahdollisuus että osuu maaliin, mutta koetetaas kuitenkin.
P, oletko täällä?
Vierailija kirjoitti:
Arvostuksen, luottamuksen näkee silmistä.
Silmistä näkee ihan, mitä haluaa. Sieltä näkee sen, mitä pelkää ja toivoo jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusallinen nyt kaikkein viimeiseksi olet! Aito ja arka ehkä, muttet kiusallinen!
:) mitä toivot että tapahtuu? Miten toivot että näytän vihreää valoa?
Joko aloitat keskustelun tai annat syyn aloittaa keskustelu, vaikka pudotat jotain kun kävelet mun ohi. Ei tästä muuten mitään tule.
Olen tehnyt sitä jo niin paljon että epäilen ettei sinua kiinnostakaan. Jos aloitan, keksi tekosyy tavata?
Suora ehdotus tapaamiseen voisi toimia parhaiten. Itse en enää sellaista ehdota koska ystävyys tai mikä tahansa muu suhde ei toimi jos vain toinen on aktiivinen.
Yhteyttä en silti sulje.
Sivusta.
Musta tuntuu, että mä oon ollut aktiivisempi. Tosin hän on tehnyt sitä monta vuotta enemmän kuin minä. Mut oon oikeessa elämässä pyrkinyt ottamaan askelia hänen suuntaansa. /sivusta minäkin
En tiedä muusta mutta ei kannata löytää elämänsä rakkautta silloin kun molemmat ovat varattuja. Sydämen särkyminen ei ole pelkkä urbaanilegenda.