Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (22327)
Vierailija kirjoitti:
Pusuja mulle 🥰
Tuu hakeen :)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei voi vastata viestiin tai yhteydenottoon on narsisti. Eli mieti jos jätät vastaamatta.
Syy voi olla myös se että ihminen tarvitsee aikaa itselleen ja käy läpi asioita
Miksi ei voitais palata yhteyteen ja ystävyyteen ja puhumaan toinen toisillemme kuten silloin ennen. Vai onko tämä kuitenkin yksipuolista. Minä luulen ymmärtävåni sun vihjeet kyllä. Tunnustan minä tarvitsen sinua vähintään ystävänä. Ei mun ihastus kyllä ole mennyt minnekään. Olen vajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sinun takiasi. Lopputulos: perhe hajosi, sinä pysyt kuvitelmana.
Miksi et halua todellista
Kysymykseesi sisältyy oletus, joka on väärä. Ei ole minun valittavissani.
Kaipaat saavuttamatonta, jätät taaksesi sen mitä saat. Sinulle on olemassa myös todellista
En ymmärrä, mitä eka virke tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija k9irjoitti:
Sulla oli mahdollisuus mutta et käyttänyt sitä.
Odotan vielä mutta muista kohdella tällä kertaa kunnioituksella.
Oletko sinä kohdellut minua kunnioittavasti? Miten se näkyy?
Se näkyy siinä miten sinua on kohdeltu.
Keskustelin keväisestä psykologini kanssa. Hän oli kanssani samaa mieltä, että eleesi oli kylmäävä. En muista, mitä sanaa käytti.
Höpö höpö. Oikeat psykologit eivät ota kantaa. Kuuntelevat vain ja silleen.
Ihan varmasti ottavat kantaa asioihin. He eivät ota kantaa ihmisen valintoihin, johdattele tai päätä toisen puolesta.
Syvää rauhaa tunsin heti sun seurassa, nm.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voitais palata yhteyteen ja ystävyyteen ja puhumaan toinen toisillemme kuten silloin ennen. Vai onko tämä kuitenkin yksipuolista. Minä luulen ymmärtävåni sun vihjeet kyllä. Tunnustan minä tarvitsen sinua vähintään ystävänä. Ei mun ihastus kyllä ole mennyt minnekään. Olen vajaa.
Ja kenelle tämä viesti on?
Mulle käy kaikki: parisuhde, seksisuhde, ystävyys. Ainoa mitä haluan on olla lähempänä sinua, muodolla ei ole niin paljon väliä. Tykkään sinusta kaikilla eri tavoilla.
Mitä laitetaan? Vai pidetäänkö etäisyys?
Vierailija kirjoitti:
Aluksi kun tavattiin pidin sua ärsyttävänä. Ensivaikutelma voi olla täysin väärä
Lopputulema oli kuitenkin sama kuin ensivaikutelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aluksi kun tavattiin pidin sua ärsyttävänä. Ensivaikutelma voi olla täysin väärä
Lopputulema oli kuitenkin sama kuin ensivaikutelma?
Sopivasti ärsyttävä, pohjimmiltaan ihana
Vierailija kirjoitti:
Mulle käy kaikki: parisuhde, seksisuhde, ystävyys. Ainoa mitä haluan on olla lähempänä sinua, muodolla ei ole niin paljon väliä. Tykkään sinusta kaikilla eri tavoilla.
Laitetaan kaikki, paitsi etäisyys.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun ei ole paineita voi syttyä mitä vaan. -sivulta
Vierailija kirjoitti:
Jos ei voi vastata viestiin tai yhteydenottoon on narsisti. Eli mieti jos jätät vastaamatta.
Yleistävä idiootti. Kaikki ei vain halua vastata ei toivottuihin yhteydenottoihin. Ja saattaapa se vastaaminen joskus unohtuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy voi olla myös se että ihminen tarvitsee aikaa itselleen ja käy läpi asioita
Voi toki. Ei toisen ajatuksia voi tietää ellei hän niitä kerro.
Siksi se helposti ajatellaan henkiseksi väkivallaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sinun takiasi. Lopputulos: perhe hajosi, sinä pysyt kuvitelmana.
Tulet nettipalstalle kirjoittelemaan tämmösiä tuntemattomille? Älä nyt vielä kirjoita, että anonyymin takia perheesi hajosi? Uskomatonta porukkaa tämmösillä sivuilla.
Kun vaimosi ja ihastuksesi tapaavat täällä, tiedät kuka on syyllinen.
T. Helsingistä
Höpö höpö. Oikeat psykologit eivät ota kantaa. Kuuntelevat vain ja silleen.