Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (21855)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun silmissäni en saa enää ihmisarvoani takaisin.
Löydät arvosi itse, kun olet rehellinen aivan kaikessa. Ja kohtelet kaikkia hyvin. Myös itseäsi. Sitä ei sinulle kukaan tarjoa tarjottimella.
Sivusta naiselta
Ei ole kyse siitä, arvostanko itse itseäni tai kohtelenko itseäni hyvin. Kyse on siitä, miten minulle tärkeä henkilö minuun suhtautuu. Sillä on valitettavasti merkitystä. Jos tilanne ei korjaannu, täytyy ymmärtää ydin.
Muistathan suhtautua häneen kuten haluaisit hänen suhtautuvan itseesi.
God natt min medelålders vän, fru speciallärare från Helsingfors 💕
Sov gott 😚
Hör gärna av dig!
En nähnyt sun kasvoilla iloa kun tulin. Et istunut edes samalle sohvalle.
Pystyn pitämään meidän välisen suhteen ennallaan vaikka hautaan asti. En kärsi tästä, vaikka välillä tunteet kävi liiankin kuumina. Jos sinä joskus saisit avattua suusi, saattaisi meistä tulla jotain muutakin. Ainakin mysteerin verho aukeaisi. Keskusteltaisiin ja vastaisin kaikkiin kysymyksiisi rehellisesti. En odota sinun tekevän sitä, joten tilanne pysynee ennallaan ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minua ahdistaa ja paha olla. Saisinpa olla sylissäsi turvassa.
Tämä olisi voinut olla minun kirjoittamani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun silmissäni en saa enää ihmisarvoani takaisin.
Löydät arvosi itse, kun olet rehellinen aivan kaikessa. Ja kohtelet kaikkia hyvin. Myös itseäsi. Sitä ei sinulle kukaan tarjoa tarjottimella.
Sivusta naiselta
Ei ole kyse siitä, arvostanko itse itseäni tai kohtelenko itseäni hyvin. Kyse on siitä, miten minulle tärkeä henkilö minuun suhtautuu. Sillä on valitettavasti merkitystä. Jos tilanne ei korjaannu, täytyy ymmärtää ydin.
Muistathan suhtautua häneen kuten haluaisit hänen suhtautuvan itseesi.
Suhtaudun häneen, kuten hän on halunnut. Olen poissa tieltä ja olematon.
Mangusti kirjoitti:
Mikä mä oon sulle? Mitä sä haluat musta? En tunne sua lähellä niin kun kesällä. Nuku hyvin rakas.
samat sanat
Kuka helvetti nyt menee johonkin palsta-setämiehen lankaan. En ainakaan itse menisi minnekään saunaan kello 1.30 miehen kanssa. Tiedä mitä perversioitaan haluaa toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Juttelin unessa nainen isäis kanssa, en enää muista mistä, olimme entisen kotikaupungin vieressä paikallisbussipysäkillä.
Mun isäni tuskin ikinä käytti paikallisbusseja, vanhan liiton mies. Meni hautaansakkin ns. ratin kanssa.
Halein suukoin hyvää yötä elämäin elosalle ihmenaiselle miulta mieheltä mitättömältä hökkelkylästä 30km ja pitäjärajain vikapuolelta onnen Ihantolaan. Huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ollut koko ajan vahva usko siihen että meistä tulee vielä jotain vaikka ei olla nähty? Täältä etäältä oon seurannut ku oot mennyt määrätietoisesti eteenpäin. Sitä en edelleenkään tiedä kuulunko mä jossain vaiheessa suunnitelmiisi. Sen kun vielä tietäis
On. Tiedä tämä, älä luovuta
Eipä se luovuttaminen näytä olevan vaihtoehto koska hän pysyy sitkeästi mielessä ja sydämessä. Asioiden edistyminen on hänen vastuulla koska itse en enää uskalla kokeilla kepillä jäätä.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla ollut koko ajan vahva usko siihen että meistä tulee vielä jotain vaikka ei olla nähty? Täältä etäältä oon seurannut ku oot mennyt määrätietoisesti eteenpäin. Sitä en edelleenkään tiedä kuulunko mä jossain vaiheessa suunnitelmiisi. Sen kun vielä tietäis
Kyllä minulla on ollut jo ainakin viimeisen vuoden sellainen varma tunne, että jotain meidän välillämme vielä tapahtuu.
En ole käynyt kaipaamassa sua J hetkeen.
Syksy on ollut aika kamala. En ole jaksanut edes kaivata kaiken keskellä. Jotenkin ajattelen jos menisi pian jo ohi. Jos.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn pitämään meidän välisen suhteen ennallaan vaikka hautaan asti. En kärsi tästä, vaikka välillä tunteet kävi liiankin kuumina. Jos sinä joskus saisit avattua suusi, saattaisi meistä tulla jotain muutakin. Ainakin mysteerin verho aukeaisi. Keskusteltaisiin ja vastaisin kaikkiin kysymyksiisi rehellisesti. En odota sinun tekevän sitä, joten tilanne pysynee ennallaan ikuisesti.
Valintasi.
Vierailija kirjoitti:
Juttelin unessa nainen isäis kanssa, en enää muista mistä, olimme entisen kotikaupungin vieressä paikallisbussipysäkillä.
*torin vieressä
Jos rekka ajaa tiellä 88ft/s nopeudella ja lähtee luisuun ja luisuu 176ft päähän. Missä ajassa tuo tapahtuu?
Viisautta ei ole tietää kaikkea vaan kysyä kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Joo, no mä en pysty. Tämä johtaa lopulta totaaliseen välirikkoon. Avasin suuni. Useampaan kertaankin. Olitko rehellinen? Tukiko käyttäytymisesi avoimuutta? Pidän kohtuuttomana odottaa, että se olisin taas minä, joka asiaa avaa.
Kenes tötterölle laitoit?