Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (21855)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mukavaa, jos jonakin päivänä ei tarvitsisi enää varoa ja väistellä sinua.
Ei sinun tarvitse varoa ja väistellä.
Niin kauan tarvitsee, kunnes saan toisenlaista tietoa irl. Voi olla, että loppuelämäni.
no mitä tietoo sun pitäis saada irl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sua.. annan sulle nyt tilaa niinkuin sanoin. Ja täällä olen jos tarvitset mua.
Harvinaisen lapsellista jopa palstan tasolla mitattuna. Ihmissuhteet hoidetaan kasvotusten, eikä missään anonyymipalstalla! Vttu mitä vedätystä tai vain sairasta leikkiä!
Oon sanonut nämä sanat sanat hänelle IRL. Ja hän ei vastaa minulle. Eikä puheluihin. Mulle tänne kirjoittaminen on tapa selvitä tästä tilanteesta. Täällä sentään joku vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan tarvitsee, kunnes saan toisenlaista tietoa irl. Voi olla, että loppuelämäni.
Että en ole epätoivottu henkilö eikä minun tarvitse kävellä seinänvieriä pitkin.
Ei voi enää lainata mutta ikäero tikan kanssa 3v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sua.. annan sulle nyt tilaa niinkuin sanoin. Ja täällä olen jos tarvitset mua.
Harvinaisen lapsellista jopa palstan tasolla mitattuna. Ihmissuhteet hoidetaan kasvotusten, eikä missään anonyymipalstalla! Vttu mitä vedätystä tai vain sairasta leikkiä!
Oon sanonut nämä sanat sanat hänelle IRL. Ja hän ei vastaa minulle. Eikä puheluihin. Mulle tänne kirjoittaminen on tapa selvitä tästä tilanteesta. Täällä sentään joku vastaa.
Ota vinkistä vaari. Ainoa tapa sinulle selvitä on mennä eteenpäin. Se että roikut jossain palsta copiumissa on vain myrkyllistä ja moisessa itse sabotaasissa ei ole mitään järkeä millääm tavalla.
Kiehtooko nuoruudenrakkaus vielä vuosikymmenien jälkeenkin? Hänhän voi olla jo eläkeläismummo tai -vaari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että en ole epätoivottu henkilö eikä minun tarvitse kävellä seinänvieriä pitkin
no et oo mulle ainakaan kokeillu soittaa
Vierailija kirjoitti:
Likan vai tikan? -sivusta
Varmaan naken, sen nakuttajan. Eri
Hei hömelö. Rakastan ja kaipaan sua. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Kiehtooko nuoruudenrakkaus vielä vuosikymmenien jälkeenkin? Hänhän voi olla jo eläkeläismummo tai -vaari.
Kiehtoo.
Vierailija kirjoitti:
https://www.youtube.com/shorts/fwvcRV8juNc
Sisters are made for shadow boxing, they know it, we know it.
Vierailija kirjoitti:
"Vanha rakkaus ei ruostu".
Vierailija kirjoitti:
Likan vai tikan? -sivusta
🤦🏼
pliis. Ihan oikeesti, jos se ei osu sinuun, älä kysy. Sen harvan kerran kun täällä joku tunnisteita käyttää, viestiin tulee liuta harhaisia kyselijöitä . Sanotaan Ritva niin hyvä ettei kysytä että ethän vaan tarkoittanut että Pentti ?
👩🏫💞👨🏼🏫 maanantaina moroteltiin, tänään ei nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota vinkistä vaari. Ainoa tapa sinulle selvitä on mennä eteenpäin. Se että roikut jossain palsta copiumissa on vain myrkyllistä ja moisessa itse sabotaasissa ei ole mitään järkeä millääm tavalla.
Kiitos. Ehkä jonain päivänä pystyn
Mariposa on siis myös ei-niin-kiva nimitys gaymiehelle .. ja jollain kaivatulla on sydämessään (?) nyt sellaisia useitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hymy, joka levisi väkisinkin kasvoilleni aina kun koputit mun ovea. Kaipaan noita aikoja. Kun me oltiin vielä me. Kunpa tulisit takaisin ja voitais aloittaa alusta. Tai vain jatkaa siitä mihin jäätiin.
Sano tämä mulle irl.
Se on vaikeaa kun ei enää nähdä missään vahingossakaan.
Oon ollu hieman tuhma, niin nyt sitten kotiarestissa ollaan.
Hauska! Ei ainakaan minun viereeni, kun en autolla ole ollut liikkeellä.