Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (21015)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin saada vauvan.🥹
Do it! Äitiys on lopulta arvokkainta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää enkelipuku on tosi söpö
https://ilarge.lisimg.com/image/25916963/1080full-olivia-casta.jpg
Sopii kapeaharteiselle jolla on isot tissit, eli todella todella harvinainen yhdistelmä :D Helpompi olisi vaan nostaa puvusta pääntie ylemmäs, niin sopisi kapeaharteiselle ja pienirintaiselle, mikä on yleinen yhdistelmä naisilla.
Tälläkin silarit. On luonnostaan todella todella toooooooodella harvinainen yhdistelmä, yleensä isorintaisilla on hartiatkin leveämmät kuten koko rintakehä.
Hahahahaha, ei todellakaan ole. Olen itse geneettisesti isorintainen ja hartiani ovat kokoa S+-M riippuen vaatteesta. Rintakehäni on kapea koska en ole yli 160 cm pitkä. Kuppikoko kuitenkin E.
Oletko yleinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
Sarkulle terkut kahvitauolta. Näin sut ratsailla. Voisit opettaa mullekin.
Et kyllä. Mun ratsastukset on olleet aivan yksityisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii kapeaharteiselle jolla on isot tissit, eli todella todella harvinainen yhdistelmä :D Helpompi olisi vaan nostaa puvusta pääntie ylemmäs, niin sopisi kapeaharteiselle ja pienirintaiselle, mikä on yleinen yhdistelmä naisilla.
Tälläkin silarit. On luonnostaan todella todella toooooooodella harvinainen yhdistelmä, yleensä isorintaisilla on hartiatkin leveämmät kuten koko rintakehä.
Hahahahaha, ei todellakaan ole. Olen itse geneettisesti isorintainen ja hartiani ovat kokoa S+-M riippuen vaatteesta. Rintakehäni on kapea koska
M hartiat on vain ulkotalvitakeissa, lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahahaha, ei todellakaan ole. Olen itse geneettisesti isorintainen ja hartiani ovat kokoa S+
M hartiat on vain ulkotalvitakeissa, lol.
Eli ei ole kapeat hartiat, varsinkaan alle 160 senttiselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä joku pienitissinen amatsoni uhoaa 😂😂😂😂
Hahahahaha, ei todellakaan ole. Olen itse
Vierailija kirjoitti:
Nain sut tanaan! <3
Naida tanaan (ojoon) vai ilman ääkkösiä kirjoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nain sut tanaan! <3
Naida tanaan (ojoon) vai ilman ääkkösiä kirjoitettu?
Pidän monimerkityksisyyksistä samoin kuin muista sanaleikeistä ja kielipeleistä, vihjeistä ja arvoituksista. En siis avaa asiaa enempää.
Vierailija kirjoitti:
GALLUP
nimikirjaimet: kuka kaipaa ja ketä
L -> M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivia Casta on söpö kaikissa kuvissa. 😍
On nätti, ja olisi hänestä ollut varmasti kaikkeen muuhun kuin tuollaiseen uraan :(
Valokuvamallin ura on minusta ihan kunniallinen ammatti. Esiintymiskokemusta voi myöhemmin hyödyntää monessakin ammatissa.
Nojaa en tiedä en kommentoi eikä oikeastaan edes kiinnosta :D Mut joo söpö on, oli sitten oikea tai ei tai miltä nyt livenä näyttääkään jos oikea on.
Jos kaipaat jotain tekoälyllä tehtyjä naisia niin mahtaako tämä k
En mä kaipaa naisia, olen heteronainen. En kyllä tekoälyllä tehtyjä miehiäkään kaipaa, ei siinä.
Vierailija kirjoitti:
Nain sut tanaan! <3
Lupaukset on pidettävä.
Olisitko iloinen, että jätin sulle muistiinpanon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko sulle vain kemiallinen koukku, jonka kanssa kirjoittelusta tulee hyvät pöllyt?
Juuri sitä kemiaa pitää ollakin, muutenhan sitä voisi olla kenen kanssa vaan. Kyllä kemiallinen koukku tarvitaan.
Et vastannut kysymykseen.
Et ole nainut tanaan etkä kippuraan.
Sulla on menetettävää. Siksi et haluakaan menettää.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta arvailu nyt ja heti kun et tiedä mitään!
Eiks kemiallinen koukku ole just hyvä! Siis jos on molemminpuolinen, niin silloinhan siinä tapahtuu kaikkea jännää ja hauskaa. Yksipuolisena toki tuhoisa :S
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta arvailu nyt ja heti kun et tiedä mitään!
En minä arvaile. Tiedän.
M-hartiat on isot alle 160 senttiselle, tosin eihän tuossa edes väitetty ettei kenelläkään kapeaharteisella voisi olla luonnostaan isot rinnat