Miten tuunaat einesruoasta gurmee tasoisen makuelämyksen?
Lisäätkö roiskeläppään tuoretta rucolaa ja ilmakuivattua kinkkua tai laitatko eineslasagnen päälle parmesaanilastuja.. Jaa tänne vinkkisi kuinka tehdä nopeasti herkullista einesmättöä ja hämätä vaikkapa treffikumppania kokkaustaidoillasi jotka pohjautuvat todellisuudessa eineksiin
Kommentit (13)
Avaan kompostin luukun ja heitän einekset sinne. Sitten teen pizzan ihan alusta asti raaka-aineista itse, sama homma lasagnen kanssa.
Tässäpä ilmiö, jota en ole koskaan tajunnut.
Jos haluat tehdä itse hyvää ruokaa, tee itse hyvää ruokaa.
Roiskeläppä, jonka päällä on rucolaa ja parmesaania, on edelleen roiskeläppä. Eikä muuta kuin rucolan ja parmesaanin tuhlausta. Keitä vaikka pastaa, lisää suolaa, pippuria, rucolaa ja parmesaania, niin ei mene hyvät ainekset hukkaan.
Eineslihapullia lämmitän paistinpannulla ja lisään valmista teriyakikastiketta, jossa ne lihapullat pyörittelen siinä pannulla. Antaa hyvän maun muuten melko mauttomiin lihapulliin.
Jos pitää tuunata ruoka muka paremmaksi, niin miksi et tee alusta loppuun ihan oman mielen mukaista ruokaa?
Joskus ostan röiskeläpän, maksalaatikon tai pinaattilettuja. Niitä ei tarvitse tuunata, menee ihan sellaisenaan, hillon kanssa.
Hk sinihomelihapullat asetellaan kulhoon ja jokaiseen pyörykkään isketään hammastikku. Siitä on kiva sitten tarjoilla tikunnokasta pullia hienoillekin vieraille . Voi sanoa pyöritelleen pullat ite. Juomaksi Sakun ölletehtaalta tuotoksia tai vaihtoehtoisesti itse tehtyä kiljua.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää tuunata ruoka muka paremmaksi, niin miksi et tee alusta loppuun ihan oman mielen mukaista ruokaa?
Aina ei ole aikaa. Ja joskus ei ole saatavilla kaikkia aineksia, joita tarvitsisin alusta loppuun tekemiseen, esimerkiksi mökillä Lapin korvessa tai saaristossa on hyvä kun on perustarpeita säilyvistä eineksistä, joita sitten voi vähän tuunata.
Roiskeläppään lisään kinkkua, ananasta ja juustoa. Paistan pizzauunissa.
Päälle arom suolaa ja jauhen liha maustetta ihan hyvää on
Vierailija kirjoitti:
Päälle arom suolaa ja jauhen liha maustetta ihan hyvää on
höpsistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ei ole aikaa. Ja joskus ei ole saatavilla kaikkia aineksia, joita tarvitsisin alusta loppuun tekemiseen, esimerkiksi mökillä Lapin korvessa tai saaristossa on hyvä kun on perustarpeita säilyvistä eineksistä, joita sitten voi vähän tuunata.
Ja kysymys kuului, miten?
Vierailija kirjoitti:
Joskus ostan röiskeläpän, maksalaatikon tai pinaattilettuja. Niitä ei tarvitse tuunata, menee ihan sellaisenaan, hillon kanssa.
Kyllä se maksalaatikko kannattaa paistaa voissa ja kylkeen puolukkasurvosta
Ap voi jakaa omansa ensin ihan vapaasti.