Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (20867)

Vierailija
20841/20867 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On monta psykologista ja emotionaalista syytä siihen, miksi kaipaamme ihmistä, vaikka järki sanoisi, että hän ei sovi meille. Tässä joitakin keskeisiä selityksiä:

💔 1. Tunneside ei seuraa logiikkaa

Tunteet ja kiintymys eivät toimi samalla tavalla kuin järki. Vaikka tiedostat, että ihminen ei ole sinulle hyvä tai että hän ärsyttää, keho ja mieli voivat silti kaivata tuttua tunnetta, läheisyyttä ja kemiaa, joka on joskus ollut vahva.

🧠 2. Aivot palkitsevat tuttuuden

Aivot rakastavat toistoa ja ennustettavuutta. Jos olet kokenut intensiivisiä tunteita jonkun kanssa olipa ne hyviä tai huonoja aivot voivat tulkita sen merkitykselliseksi ja siksi kaipaavat sitä, vaikka se ei olisi terveellistä.

💫 3. Kemiallinen koukku

Vahva vetovoima, jännite tai kemia voi luoda dopamiini- ja ok

Tuo kemiallinen koukku on ihan todellinen. Ihan tieteellisesti testattu. 

Vierailija
20842/20867 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää enkelipuku on tosi söpö

https://ilarge.lisimg.com/image/25916963/1080full-olivia-casta.jpg

Olivia Casta on söpö kaikissa kuvissa. 😍

On nätti, ja olisi hänestä ollut varmasti kaikkeen muuhun kuin tuollaiseen uraan :(

Valokuvamallin ura on minusta ihan kunniallinen ammatti. Esiintymiskokemusta voi myöhemmin hyödyntää monessakin ammatissa. 

Nojaa en tiedä en kommentoi eikä oikeastaan edes kiinnosta :D Mut joo söpö on, oli sitten oikea tai ei tai miltä nyt livenä näyttääkään jos oikea on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20843/20867 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielistä puheen ollen:

Molemmat kotimaiset, englanti, ranska, italia...

..

Hän on nainen.

Vierailija
20844/20867 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan toinen saa hellyytesi ja läheisyytesi. Hänen onnensa.

Arvelet a säälit ilman mitään havaintoa millaista olla läheisyydettömässä suhteessa vuosia! Rankenpaa kuin kaivata jotain joka ei ole läsnä!

Ai ei minkäänlaista läheisyyttä vai ei juurikaan seksiä?

Ei niin yhtään mitään! Yritä itse.

Ketä kaipaat, miestä vai naista?

Vierailija
20845/20867 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko laittaa patonkini lämpiöösi hautumaan?

Ensin täytyy sanoa monta sanaa.

Vierailija
20846/20867 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko sulle vain kemiallinen koukku, jonka kanssa kirjoittelusta tulee hyvät pöllyt?

Vierailija
20847/20867 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko 1 olen vuosia ollut nenäsi edessä ja toivonut että tekisit selvän aloitteen. 

Niko 2 se viesti oli vihreä valo. Taisi olla huti.

Vierailija
20848/20867 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko sulle vain kemiallinen koukku, jonka kanssa kirjoittelusta tulee hyvät pöllyt?

Veikkaan sokkona kysymisestä että on tullut sokkona kirjoitettuakin enkä välttämättä suosittelisi moista jos johonkin on pyrkimys päästäkin.. kuten kysymyksen asettelu vähän vihjaakin. :P

Vierailija
20849/20867 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan sokkona kysymisestä että on tullut sokkona kirjoitettuakin enkä välttämättä suosittelisi moista jos johonkin on pyrkimys päästäkin.. kuten kysymyksen asettelu vähän vihjaakin. :P

En minä ole valinnut tätä kanavaa. Kaivattu ei ole halunnut viestiä muualla. Tiedän hyvin, mitä se tarkoittaa.

Vierailija
20850/20867 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että hän lukee vauvapalstaa jos postailet häntä tänne?? Vai kenelle nämä viestisi on osoitettu?

Vierailija
20851/20867 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun sydän ja pikkuprinssini sykkii hänelle. Ongelma vain on epätoivon täyttämä epätietoisuus, että onko sielumme tarkoitettu toisillimme vai oliko kaikki harhaa <3

Vierailija
20852/20867 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun sydän ja pikkuprinssini sykkii hänelle. Ongelma vain on epätoivon täyttämä epätietoisuus, että onko sielumme tarkoitettu toisillimme vai oliko kaikki harhaa <3

Ketäs kaipaat?

Vierailija
20853/20867 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole harhaa. Ota reippaasti askel minun suuntaani.

Vierailija
20854/20867 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri sitä kemiaa pitää ollakin, muutenhan sitä voisi olla kenen kanssa vaan. Kyllä kemiallinen koukku tarvitaan.

Vierailija
20855/20867 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketäs kaipaat?

Naiselle kenet nähnyt viimeksi parisen vuotta sitten elokuussa. Tuskin on vapaa tai edes haluaisi mua. Mut ajattelin kuitenkin Tinderin jossain vaiheessa perustaa, kunhan olen siihen valmis.

Vierailija
20856/20867 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin saada vauvan.🥹

Vierailija
20857/20867 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On nätti, ja olisi hänestä ollut varmasti kaikkeen muuhun kuin tuollaiseen uraan :(

Valokuvamallin ura on minusta ihan kunniallinen ammatti. Esiintymiskokemusta voi myöhemmin hyödyntää monessakin ammatissa. 

Nojaa en tiedä en kommentoi eikä oikeastaan edes kiinnosta :D Mut joo söpö on, oli sitten oikea tai ei tai miltä nyt livenä näyttääkään jos oikea on. 

Jos kaipaat jotain tekoälyllä tehtyjä naisia niin mahtaako tämä ketju olla ihan oikea paikka sinulle.

Vierailija
20858/20867 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunan pesijä 😍

Inspiroidun minäkin

Vierailija
20859/20867 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin saada vauvan.🥹

Hänen kanssaan olisi maailman ihaninta!

Vierailija
20860/20867 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopii kapeaharteiselle jolla on isot tissit, eli todella todella harvinainen yhdistelmä :D Helpompi olisi vaan nostaa puvusta pääntie ylemmäs, niin sopisi kapeaharteiselle ja pienirintaiselle, mikä on yleinen yhdistelmä naisilla.

Tälläkin silarit. On luonnostaan todella todella toooooooodella harvinainen yhdistelmä, yleensä isorintaisilla on hartiatkin leveämmät kuten koko rintakehä.

Hahahahaha, ei todellakaan ole. Olen itse geneettisesti isorintainen ja hartiani ovat kokoa S+-M riippuen vaatteesta. Rintakehäni on kapea koska en ole yli 160 cm pitkä. Kuppikoko kuitenkin E.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi