Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (20867)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää enkelipuku on tosi söpö
https://ilarge.lisimg.com/image/25916963/1080full-olivia-casta.jpg
Olivia Casta on söpö kaikissa kuvissa. 😍
On nätti, ja olisi hänestä ollut varmasti kaikkeen muuhun kuin tuollaiseen uraan :(
Valokuvamallin ura on minusta ihan kunniallinen ammatti. Esiintymiskokemusta voi myöhemmin hyödyntää monessakin ammatissa.
Nojaa en tiedä en kommentoi eikä oikeastaan edes kiinnosta :D Mut joo söpö on, oli sitten oikea tai ei tai miltä nyt livenä näyttääkään jos oikea on.
Kielistä puheen ollen:
Molemmat kotimaiset, englanti, ranska, italia...
..
Hän on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan toinen saa hellyytesi ja läheisyytesi. Hänen onnensa.
Arvelet a säälit ilman mitään havaintoa millaista olla läheisyydettömässä suhteessa vuosia! Rankenpaa kuin kaivata jotain joka ei ole läsnä!
Ai ei minkäänlaista läheisyyttä vai ei juurikaan seksiä?
Ei niin yhtään mitään! Yritä itse.
Ketä kaipaat, miestä vai naista?
Vierailija kirjoitti:
Saanko laittaa patonkini lämpiöösi hautumaan?
Ensin täytyy sanoa monta sanaa.
Olenko sulle vain kemiallinen koukku, jonka kanssa kirjoittelusta tulee hyvät pöllyt?
Niko 1 olen vuosia ollut nenäsi edessä ja toivonut että tekisit selvän aloitteen.
Niko 2 se viesti oli vihreä valo. Taisi olla huti.
Vierailija kirjoitti:
Olenko sulle vain kemiallinen koukku, jonka kanssa kirjoittelusta tulee hyvät pöllyt?
Veikkaan sokkona kysymisestä että on tullut sokkona kirjoitettuakin enkä välttämättä suosittelisi moista jos johonkin on pyrkimys päästäkin.. kuten kysymyksen asettelu vähän vihjaakin. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan sokkona kysymisestä että on tullut sokkona kirjoitettuakin enkä välttämättä suosittelisi moista jos johonkin on pyrkimys päästäkin.. kuten kysymyksen asettelu vähän vihjaakin. :P
En minä ole valinnut tätä kanavaa. Kaivattu ei ole halunnut viestiä muualla. Tiedän hyvin, mitä se tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että hän lukee vauvapalstaa jos postailet häntä tänne?? Vai kenelle nämä viestisi on osoitettu?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun sydän ja pikkuprinssini sykkii hänelle. Ongelma vain on epätoivon täyttämä epätietoisuus, että onko sielumme tarkoitettu toisillimme vai oliko kaikki harhaa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun sydän ja pikkuprinssini sykkii hänelle. Ongelma vain on epätoivon täyttämä epätietoisuus, että onko sielumme tarkoitettu toisillimme vai oliko kaikki harhaa <3
Ketäs kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole harhaa. Ota reippaasti askel minun suuntaani.
Vierailija kirjoitti:
Juuri sitä kemiaa pitää ollakin, muutenhan sitä voisi olla kenen kanssa vaan. Kyllä kemiallinen koukku tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketäs kaipaat?
Naiselle kenet nähnyt viimeksi parisen vuotta sitten elokuussa. Tuskin on vapaa tai edes haluaisi mua. Mut ajattelin kuitenkin Tinderin jossain vaiheessa perustaa, kunhan olen siihen valmis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On nätti, ja olisi hänestä ollut varmasti kaikkeen muuhun kuin tuollaiseen uraan :(
Valokuvamallin ura on minusta ihan kunniallinen ammatti. Esiintymiskokemusta voi myöhemmin hyödyntää monessakin ammatissa.
Nojaa en tiedä en kommentoi eikä oikeastaan edes kiinnosta :D Mut joo söpö on, oli sitten oikea tai ei tai miltä nyt livenä näyttääkään jos oikea on.
Jos kaipaat jotain tekoälyllä tehtyjä naisia niin mahtaako tämä ketju olla ihan oikea paikka sinulle.
Ikkunan pesijä 😍
Inspiroidun minäkin
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin saada vauvan.🥹
Hänen kanssaan olisi maailman ihaninta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii kapeaharteiselle jolla on isot tissit, eli todella todella harvinainen yhdistelmä :D Helpompi olisi vaan nostaa puvusta pääntie ylemmäs, niin sopisi kapeaharteiselle ja pienirintaiselle, mikä on yleinen yhdistelmä naisilla.
Tälläkin silarit. On luonnostaan todella todella toooooooodella harvinainen yhdistelmä, yleensä isorintaisilla on hartiatkin leveämmät kuten koko rintakehä.
Hahahahaha, ei todellakaan ole. Olen itse geneettisesti isorintainen ja hartiani ovat kokoa S+-M riippuen vaatteesta. Rintakehäni on kapea koska en ole yli 160 cm pitkä. Kuppikoko kuitenkin E.