Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (21258)

Vierailija
20881/21258 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on menetettävää. Siksi et haluakaan menettää.

Lopeta arvailu nyt ja heti kun et tiedä mitään!

En minä arvaile. Tiedän.

Et tiedä mitään ja ainoa paikka yrittää päteä ja keskustella on palsta! 🤭

Hän on kuule ihan itse sanonut minulle. Mene töiihin.

Vierailija
20882/21258 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On monta psykologista ja emotionaalista syytä siihen, miksi kaipaamme ihmistä, vaikka järki sanoisi, että hän ei sovi meille. Tässä joitakin keskeisiä selityksiä:

💔 1. Tunneside ei seuraa logiikkaa

Tunteet ja kiintymys eivät toimi samalla tavalla kuin järki. Vaikka tiedostat, että ihminen ei ole sinulle hyvä tai että hän ärsyttää, keho ja mieli voivat silti kaivata tuttua tunnetta, läheisyyttä ja kemiaa, joka on joskus ollut vahva.

🧠 2. Aivot palkitsevat tuttuuden

Aivot rakastavat toistoa ja ennustettavuutta. Jos olet kokenut intensiivisiä tunteita jonkun kanssa olipa ne hyviä tai huonoja aivot voivat tulkita sen merkitykselliseksi ja siksi kaipaavat sitä, vaikka se ei olisi terveellistä.

💫 3. Kemiallinen koukku

Vahva veto

Mietipäs mitkä vieroitusoireet tulee kun se kemiallinen koukku ei halua olla tekemisissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20883/21258 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siinä pitäisi olla joku hallittu alasajo näissä. Tässä on kyllä jonkinlainen eläinsuojelurikos tapahtunut.

Vierailija
20884/21258 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ajattelin, koska se saattoi olla melkein mahdollista, että jos tekisimme kotiinlähtöä yhtä aikaa ja mentäisiin raput alas yhdessä, rinnakkain, mukavia jutellen. Entä jos siinä ensin vahingossa kädet hipaisisivat ohimennen, sitten uudestaan vähän reippaammin ja viivyttelevämmin. Siinä samaan tahtiin laskeutuessamme alemmas kädet ehkä tarttuisivat toisiinsa, ottaisit vaikka varovasti sormestani kiinni tai päin vastoin. Alatasanteella huomaisimme kävelevämme käsi kädessä. Silloin voitaisiin pysähtyä hetkeksi kääntyen kasvotusten ja nähdä toistemme silmistä se loputkin siitä, mihin kehot eivät tarvitse sanoja.

Vierailija
20885/21258 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpikotaisin sinut rakas suukottelisin. 

Vierailija
20886/21258 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nain sut tanaan! <3

Missas nait?

Vierailija
20887/21258 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks kemiallinen koukku ole just hyvä! Siis jos on molemminpuolinen, niin silloinhan siinä tapahtuu kaikkea jännää ja hauskaa. Yksipuolisena toki tuhoisa :S

No niinpä. Se kemiallinen koukku pitää ollakin että suhde tuntuu joltain.

Vierailija
20888/21258 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin saada vauvan.🥹

Minä en. 

Vierailija
20889/21258 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko sulle vain kemiallinen koukku, jonka kanssa kirjoittelusta tulee hyvät pöllyt?

Et. Sinä olet minulle tajunnan räjäyttävä elämäni rakkaus.

Vierailija
20890/21258 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva yhteenkuuluvuuden tunne ja yhteys ovat ihan riittävä kombo siihen, että jokin tuntuu joltakin. Eri asia on, riittävätkö ne pitämään yhdessä, jos koukku puuttuu tai se on heikko. Aika monilla sitä paitsi alussa on kipinää, mutta ajan myotä se loppuu kokonaan.

Vierailija
20891/21258 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletkohan sinäkin minua tänään(kin)? 

Vierailija
20892/21258 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko sulle vain kemiallinen koukku, jonka kanssa kirjoittelusta tulee hyvät pöllyt?

Et. Sinä olet minulle tajunnan räjäyttävä elämäni rakkaus.

Olet vissiin se tajunnan räjäyttävä suuteliija?

Vierailija
20893/21258 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saa paljon anteeks sillä, että pantavuus säilyy. Mies jaksaa katella, kun kiimaa on.

Vierailija
20894/21258 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nain sut tanaan! <3

Ka niinhän sinä teit! 

Vierailija
20895/21258 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletkohan sinäkin minua tänään(kin)? 

Tänäkin päivänä ja yönä.

Vierailija
20896/21258 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään ajattelin, koska se saattoi olla melkein mahdollista, että jos tekisimme kotiinlähtöä yhtä aikaa ja mentäisiin raput alas yhdessä, rinnakkain, mukavia jutellen. Entä jos siinä ensin vahingossa kädet hipaisisivat ohimennen, sitten uudestaan vähän reippaammin ja viivyttelevämmin. Siinä samaan tahtiin laskeutuessamme alemmas kädet ehkä tarttuisivat toisiinsa, ottaisit vaikka varovasti sormestani kiinni tai päin vastoin. Alatasanteella huomaisimme kävelevämme käsi kädessä. Silloin voitaisiin pysähtyä hetkeksi kääntyen kasvotusten ja nähdä toistemme silmistä se loputkin siitä, mihin kehot eivät tarvitse sanoja.

Mulla oli samanlaisia ajatuksia viime viikolla. Sivusta

Vierailija
20897/21258 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset saa paljon anteeks sillä, että pantavuus säilyy. Mies jaksaa katella, kun kiimaa on.

Minulla oli joskus valintatilanne kolmen naisen väliltä. Yksi oli erittäin mukava ja tykkäsi passata. Toinen älykäs ja kunnianhimoinen ja siksi menestynyt. Kolmannella oli todella laaja yleissivistys ja hänen kanssaan oli hauska keskustella kaikenlaisesta. Mutta koska minun oli valittava vain yksi, otin sen, jolla oli hyvä pylly ja isot tissit.

Vierailija
20898/21258 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli huono päivä, sori. Tosin eipä sua kiinnosta, niin miks tänne edes kirjoitan.

Vierailija
20899/21258 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin harrastaa kanssasi ovelia kielipelejä. Sekoitetaan Wittgensteinin pasmat 🤤😳

Kuin myös. 

Vierailija
20900/21258 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli joskus valintatilanne kolmen naisen väliltä. Yksi oli erittäin mukava ja tykkäsi passata. Toinen älykäs ja kunnianhimoinen ja siksi menestynyt. Kolmannella oli todella laaja yleissivistys ja hänen kanssaan oli hauska keskustella kaikenlaisesta. Mutta koska minun oli valittava vain yksi, otin sen, jolla oli hyvä pylly ja isot tissit.

Tuossa on paljon olennaista asiaa. Valtaosa miehistä jaksaa keskustella arjen askareista ja muista epäkiinnostavista aiheista niin kauan kuin keskustelukumppani herättää himoa. Hiljainen totuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän