Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (20761)
Oliko se sä, joka sanoi kerran, ettei saa muistella vanhoja?
Vierailija kirjoitti:
Toisen lempinimi ja toisen nimi päättyvät samaan kirjaimeen
Sun nimi ja hänen lempinimi? Lempinimi ei ole yleisessä käytössä?
Vierailija kirjoitti:
Tänään taas ajatuksissa korostuu se, etten mä voi mahdollistaa sulle sitä lasta, mitä tiedän sun haluavan. Miehelle.
Jos oot sen verran vanha ettei enää munasolut pelitä, niin pitäisi sun tietää, että maailmassa on muitakin kuin se yksi mies :)
Ja jos munasolut ei jostain muusta syystä toimi, esim. syöpä tai muu sairaus vienyt, niin löydät varmasti jonkun joka rakastaa sinua!
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu, raksu?
En kaipaa naapureita.
Vierailija kirjoitti:
Istuisimme vierekkäin, pitäisimme toisiamme käsistä. Kuulisimme toistemme sydämet, miten ne pauhaavat. Sanoisimme sanat, jotka ovat odottaneet huulillamme kauan. Tuntisimme, miten veri kiertää, on kiertänyt kauan ja olemme kuin kaksi jännitettyä jousta. Silittäisit poskeani, veisit huulesi huulilleni ja silloin villihevoset pääsisivät vihdoin vapauteen.
<3
Niin, edelleen, sitä on ai ei ole, vetovoimaa :(
Vierailija kirjoitti:
Olet magneetti, joka häiritsee moraalisen kompassini suuntaa
Sekotit tuuliviirin kompassiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuisimme vierekkäin, pitäisimme toisiamme käsistä. Kuulisimme toistemme sydämet, miten ne pauhaavat. Sanoisimme sanat, jotka ovat odottaneet huulillamme kauan. Tuntisimme, miten veri kiertää, on kiertänyt kauan ja olemme kuin kaksi jännitettyä jousta. Silittäisit poskeani, veisit huulesi huulilleni ja silloin villihevoset pääsisivät vihdoin vapauteen.
Kaksi kiertolaista löytäisivät saman radan, sulautuisivat. Sinä ja minä. Loisimme uuden galaksin, oman sopen jossa meillä olisi kaikki valta ja aina olisi kevään kaunein hetki.
Nyt syöksyy sukkula Veenukseen 💃🚀
Sivuarvailijan arvaus osui oikeaan, vaikka tyylilaji onkin toinen. 😆
Vierailija kirjoitti:
Tänään taas ajatuksissa korostuu se, etten mä voi mahdollistaa sulle sitä lasta, mitä tiedän sun haluavan. Miehelle.
Älä stressaa sitä, otetaan asiat kuten ne ovat ja eletään päivä kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Löytäisipä se yksi tähdenlento perille.
Milloin se tähti lensi?
Hänelle hyvää yötä.
..minä olen kauan sinua kaivannut, nm.
Vierailija kirjoitti:
Siksi en otakaan yhteyttä. Järki pitää pitää päässä himoista huolimattakin.
Vierailija kirjoitti:
Monta vuotta sitten oli juhlat, joissa rakastuin sinuun ihan salamana. Sitä ennen olin pitänyt sinua ylpeänä ihmisenä, ymmärtänyt aivan väärin. Eikö ole hullua että olen vieläkin sillä tiellä?
Nolottaa, tunnen olevani aivan sekopäinen kun en pääse yli. Kirjoitan jopa tänne. Tiedän että ajattelisit että olen liian nuori. Ja ehkä olet varattu?
En yleensä rakastu vanhempiin miehiin. Siitä ei ole kyse.
Haluan vain kertoa että olet ajatuksissani ja unissani. Ja en ole ihan niin nuori kuin luulet. Kuvittelenko vain että sinäkin ajattelet minua?
Se vielä että toivon että kerrot jos olet vapaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kiertolaista löytäisivät saman radan, sulautuisivat. Sinä ja minä. Loisimme uuden galaksin, oman sopen jossa meillä olisi kaikki valta ja aina olisi kevään kaunein hetki.
Nyt syöksyy sukkula Veenukseen 💃🚀
Sivuarvailijan arvaus osui oikeaan, vaikka tyylilaji onkin toinen. 😆
Sitä sanotaan selkokielelle kääntämiseksi 🤓
Vierailija kirjoitti:
😃 Ei ole vielä tullut dokumentoituja harha-askelia kuitenkaan.
Mulla on nyt yks projekti meneillään ja sen eteneminen riippuu päivästä. Tänään iski inspiraatio ja meinasi tulla kiire ehtiä toivottaa hyvää yötä.
Montako lasta kaivatullasi on, ja montako sinulla?