Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (20753)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen lempinimi ja toisen nimi päättyvät samaan kirjaimeen
P?
🤮 t: n
Vierailija kirjoitti:
Vetovoimalle ei voi mittään.
Voi sille paljonkin. Lopettaa sen vastustamisen.
Mielelläni mä nukahtaisin sun viereen, tänäänkin. Nuku hyvin. Rakastan.
🧡🌻🌱🙏🏻💤🌸🎂🎁🌜😴🌌🌠Nukkukaa hyvin, tulkaa uniini.
Menen katsomaan millainen nenä viimeisellä ihastuksella on ja vertailemaan sitä omaani --->
Vierailija kirjoitti:
Istuisimme vierekkäin, pitäisimme toisiamme käsistä. Kuulisimme toistemme sydämet, miten ne pauhaavat. Sanoisimme sanat, jotka ovat odottaneet huulillamme kauan. Tuntisimme, miten veri kiertää, on kiertänyt kauan ja olemme kuin kaksi jännitettyä jousta. Silittäisit poskeani, veisit huulesi huulilleni ja silloin villihevoset pääsisivät vihdoin vapauteen.
kova
Vierailija kirjoitti:
Istuisimme vierekkäin, pitäisimme toisiamme käsistä. Kuulisimme toistemme sydämet, miten ne pauhaavat. Sanoisimme sanat, jotka ovat odottaneet huulillamme kauan. Tuntisimme, miten veri kiertää, on kiertänyt kauan ja olemme kuin kaksi jännitettyä jousta. Silittäisit poskeani, veisit huulesi huulilleni ja silloin villihevoset pääsisivät vihdoin vapauteen.
Hirrrrrrn 🐎🐎🐎🐎🐎
Tänään taas ajatuksissa korostuu se, etten mä voi mahdollistaa sulle sitä lasta, mitä tiedän sun haluavan. Miehelle.
Pyöriikö mun intiimiyden kuoren kiertoradalla paljonkin tähtiä?
God natt fru speciallärare från Helsingfors 💕
Sov gott 😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kiertolaista löytäisivät saman radan, sulautuisivat. Sinä ja minä. Loisimme uuden galaksin, oman sopen jossa meillä olisi kaikki valta ja aina olisi kevään kaunein hetki.
Nyt syöksyy sukkula Veenukseen 💃🚀
Löytäisipä se yksi tähdenlento perille.
Vierailija kirjoitti:
Annoin avainnauhan.
Erittäin hyvä
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi tapahtua että uskaltaisit suudella minua? -Nainen miehelle
Päätyä samaan tilaan vähintäinkin.
Nyt tekisit eetvarttia. Tuleekohan sitäkään päivää ikinä?
Vierailija kirjoitti:
Pyöriikö mun intiimiyden kuoren kiertoradalla paljonkin tähtiä?
Pyrstötähtiä 🍑
Miksi?