Reilu 50v mies. Odotan milloin pääsen hautuumaalle. Elämä turhan rankkaa enkä jaksa enää tätä.
Tarpeeksi elänyt tätä elämää. Elämä ollut rankkaa ja tuntuu siltä että tuulimyllyjä vastaan saanut mennä. Ei tämä normaalia elämää voi olla. Olen sairaseläkkeelle. Lääkitys on. Lasken usein kuinka monta vuotta keskimäärin eloa jäljellä.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä r yssä propagandaa tämäkin on? Ei normi suomimies 5-kymppisenä vielä ole hautaan menossa!
Mitä tässä enää voi? Ei ole enää mitään hyvää odotettavaa.
No mene vaikka terapiaan, töihin, kurssille, ala juomaan, mitä odotat?
Ette vain tajua, mutta te olette niitä miehistä parhaita. Tsemppiä teille jokaiselle, myös naisille tässä ketjussa. Älkää kiltit luovuttako.
T. Kohtalotoveri, joka selvisi saman mustuuden läpi. Nyt elämä on parempaa kuin koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse myös 50 v mies ja muutaman vuoden odottanut pois pääsyä. Ihan riittävästi nähnyt tätä julmaa maailmaa.
Niin raukka en ole että omin käsin täältä lähtisin, mutta päivääkään ei ole etten miettisi jo elämän loppumista.
Itselläni sen sijaan vakituinen työ löytyy, vaimo ja melko tervekkin olen. Muuten ei mitään odotettavaa enää tässä elämässä ja olen täysin kyllästynyt kuulemaan huonoja ja pahoja uutisia televisiosta. Maailma on julma.Sitten vaan jonnekin maakuoppaan ja kuolemaan. Olen saman ikäinen nainen ja oikeasti lähtisi järki päästä jos kotona olisi tuommoinen ruikuttaja. Ajattele nyt vähän vaimoakin.
Olet ilkeä ihminen, etkä edes kuulosta naiselta.
Miksi miehet potkivat toisiaan ja puukottavat selkään?
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin roikkuu elämänsyrjässä kiinni niin kauan kuin mahdollista. Se on paras kosto eliitille, joka tekee taviksen elämästä vaikeaa.
Paras kosto eliitille on olla ostamatta mitään ylimääräistä, maksaa mahdollisimman vähän veroja, aiheuttaa sairastelulla maksimaaliset kustannukset ja elää pitkään. Eläkkeelle jäin heti kun oli mahdollista. Nyhtäköön rahat vaikka perseestään, mutta kustannuksia aiheutan jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykääpä ukot lääkärissä juttelemassa.
Ei ne lääkärille juttelut tai lääkkeet mitään auta.
Tämä on ihan totta, omien ongelmiensa vatvomisen sijaan kannattaisi opetella nauttimaan pienistä asioista ja lopettaa itsensä vertailu itseään menestyneempiin. Psyykenlääkkeet vaurioittavat aivoja, jos haluaa dementian niin rauhoittavilla lääkkeillä aivokemiansa tärveleminen onnistuu. Masennuslääkkeiden aiheuttamista erilaisista vaurioista elimistölle on ollut paljonkin medioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä r yssä propagandaa tämäkin on? Ei normi suomimies 5-kymppisenä vielä ole hautaan menossa!
Olen töissä ja juon säännöllisesti. Juomisesta saan edes vähän lohtua.
T. M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse myös 50 v mies ja muutaman vuoden odottanut pois pääsyä. Ihan riittävästi nähnyt tätä julmaa maailmaa.
Niin raukka en ole että omin käsin täältä lähtisin, mutta päivääkään ei ole etten miettisi jo elämän loppumista.
Itselläni sen sijaan vakituinen työ löytyy, vaimo ja melko tervekkin olen. Muuten ei mitään odotettavaa enää tässä elämässä ja olen täysin kyllästynyt kuulemaan huonoja ja pahoja uutisia televisiosta. Maailma on julma.Sitten vaan jonnekin maakuoppaan ja kuolemaan. Olen saman ikäinen nainen ja oikeasti lähtisi järki päästä jos kotona olisi tuommoinen ruikuttaja. Ajattele nyt vähän vaimoakin.
Olet ilkeä ihminen, etkä edes kuulosta naiselta.
Miksi miehet potkivat toisiaan ja puukottavat selkään?
Jos viisikymppinen mies valittaa että tulee ikäviä juttuja telkkarista niin kyllä sille saa vähän pahasti sanoa.
Vierailija kirjoitti:
35v, lasken päiviä eläkkeelle.
Mikä eläke tiedossa?
Kannattaa lukea vaikka viimeisillä voimillaan Anthony de Mellon Havahtuminen. Tai katsoa hänen luentojaan Youtubesta. Kirja herätti itseni ja pahin masennus taittui.
Toinen mitä suosittelen on kasvien kasvattelu. Chilejä, yrttejä, vaikka orkidean. Jos ei halua lemmikkiä, kasveja hoitamalla saa vietyä ajatuksiaan pois itsestä, toiseen elävään ja sen hyvinvointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. M51
Juominen on kyllä pahinta melkein mitä voi omalle tilalleen tehdä masentuneena. Olen ollut siellä itsekin. Join runsaasti, en välittänyt yhtään mistään enää ja oloni oli valtavan huono.
Lopetin tyystin juomisen ja oloni helpottui. Minulla on paljon parempi ja turvallisempi olla itseni kanssa. Olen kiitollinen.
Silti ei tämä tietenkään masennusta nyt tyystin pois vienyt ja edelleen toivon kuolemaa liian usein mutta olo ei ole aivan koko aikaa paska ja syyllinen ja ahdistunut. On edes hitusen enemmän toivoa.
- se 30v. nainen
Vierailija kirjoitti:
Miten te noin ootte onnistuneet sössimään elämänne? Tai no, ei kiinnosta.
Mitäs sitten kyselet jos ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykääpä ukot lääkärissä juttelemassa.
Ei ne lääkärille juttelut tai lääkkeet mitään auta.
Ei niin, lääkäri ei pysty tuomaan nuoruutta takaisin.
Tänäpäivänä taitaa olla niin, että lääkkeillä ajetaan apua tarvitsevat vain syvempiin vesiin. Ei tästä mitään apua ole. Itse otan kunnolla vitamiineja, jotka ovat paljon lääkkeitä halvempia ja tästä saa enemmän potkua elämään.
Elämä on välillä raskasta. nyt leuka ylös ja kohti uusia pettymyksiä, tältä tuntuu usein. mutta oikeasti yrittäkää löytää se kipinä ja palo itsestänne. joku sellainen asia elämään joka toisi hyvää mieltä. tekisi elämästä mielekästä. kurjaa jos eloa on jäljellä 10-30 vuotta ja koko loppuajan vaan kärvistelette, ei siinäkään mieltä ole. tsemppiä kaikille joilla on paha olla
Toivon joka ilta, etten heräisi aamulla enää. Tähän saakka olen kuitenkin vielä herännyt ja lähtenyt murheellisena töihin.
T. M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. M51
Alkoholi vie välittäjäaineet ja pahentaa masennusta. Mieskaverini on ollut nyt raittiina muutaman kuukauden, ja olo on kohentunut huimasti. Hän myös opiskelee, vaikka on psyykkisiä +nepsyongelmia ja niihin lääkkeet.
Niitä uutisia ei ole pakko katsoa. Sulle tiedoksi, joka oot kyllästynyt katsomaan huonoja ja pahoja uutisia.
Minä en edes laita telkkua päälle koko päivänä kun puoliso on reissussa.
Ja lisäksi olen sanonut, että ei minulle tarvi selostaa kaikkia uusimpia uutisia. Hänellä on paha tapa.
Vierailija kirjoitti:
Toivon joka ilta, etten heräisi aamulla enää. Tähän saakka olen kuitenkin vielä herännyt ja lähtenyt murheellisena töihin.
T. M51
👩💋👨.
Vierailija kirjoitti:
Miten te noin ootte onnistuneet sössimään elämänne? Tai no, ei kiinnosta.
Jaa.. minä sössin elämäni sairastumalla perinnölliseen sairauteen. Oli tosi typerää, myönnän. Olisi pitänyt jättää syntymättä, mutta olin niin nuori enkä tiennyt vielä miten olisi pitänyt toimia.
Sitten vaan jonnekin maakuoppaan ja kuolemaan. Olen saman ikäinen nainen ja oikeasti lähtisi järki päästä jos kotona olisi tuommoinen ruikuttaja. Ajattele nyt vähän vaimoakin.