Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reilu 50v mies. Odotan milloin pääsen hautuumaalle. Elämä turhan rankkaa enkä jaksa enää tätä.

Vierailija
18.08.2025 |

Tarpeeksi elänyt tätä elämää. Elämä ollut rankkaa ja tuntuu siltä että tuulimyllyjä vastaan saanut mennä. Ei tämä normaalia elämää voi olla. Olen sairaseläkkeelle. Lääkitys on. Lasken usein kuinka monta vuotta keskimäärin eloa jäljellä. 

Kommentit (164)

Vierailija
81/164 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon joka ilta, etten heräisi aamulla enää. Tähän saakka olen kuitenkin vielä herännyt ja lähtenyt murheellisena töihin.

T. M51

Vierailija
82/164 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon joka ilta, etten heräisi aamulla enää. Tähän saakka olen kuitenkin vielä herännyt ja lähtenyt murheellisena töihin.

T. M51

👩💋👨.

Yritätkö rakastaa mt-härön ehjäksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/164 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. M51

Tähän piti tulla 3haliemoji... lähetän sen sanallisesti. 

Vierailija
84/164 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te noin ootte onnistuneet sössimään elämänne? Tai no, ei kiinnosta.

Jaa.. minä sössin elämäni sairastumalla perinnölliseen sairauteen. Oli tosi typerää, myönnän. Olisi pitänyt jättää syntymättä, mutta olin niin nuori enkä tiennyt vielä miten olisi pitänyt toimia. 

Mikä sairaus?

Vierailija
85/164 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. M51

👩💋👨.

Sinä olet paha. 

Vierailija
86/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä menen huomenna hiljaisten miesten baariin.

-eri

Siis hautausmaalle? 

Vierailija
87/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. M51

👩💋👨.

Sinä olet paha. 

En ole. Tämä on totuus:

Toista ei voi rakastaa ehjäksi mutta hyvässä parisuhteessa voi saada korjaavia kokemuksia https://share.google/NO8U24cde652n6nzO

Vierailija
88/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nää 5-kympin kriisissä kieriskelevät uskalla vastata edes niinkin yksinkertaiseen kysymykseen kuin oletko parisuhteessa.

Kukaan ei myönnä, että eihän sitä naista ole elämässä. Se on niin, että naiset tietää sen, että ketään masennuspotilasta ei pysty rakastamaan ehjäksi. Kumppanuus olisi vain taakka naiselle.

Vierailija
89/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset sinne hautumaan. Hautuumaat ovat savolaisten hautausmaita.

Vierailija
90/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa erikoista. Yleensä viisikymppiset ukot kehuu täällä kuinka loistavasti menee ja Tinderissäkin parikymppiset opiskelijaneitoset suorastaan jonottaa niiden seuraan 🤔

😂😂😂😂 niinkuin se olisi joku onnenlähde.että nuoret naiset olisivat kiinnostuneita. Ei kiinnosta parisuhde enään.väsynyt ihmisiin. Jokainen on itsekäs,ahne. Kukaan ei oikeasti välitä kanssa kulkijoistaan. Tämä maailma voisi olla paratiisi. Mutta ihmiset ovat tehneet tästä helvetin. 

Odotan vain pois pääsyä myös.

M54

Vierailija
91/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nää 5-kympin kriisissä kieriskelevät uskalla vastata edes niinkin yksinkertaiseen kysymykseen kuin oletko parisuhteessa.

Kukaan ei myönnä, että eihän sitä naista ole elämässä. Se on niin, että naiset tietää sen, että ketään masennuspotilasta ei pysty rakastamaan ehjäksi. Kumppanuus olisi vain taakka naiselle.

Mikä luulo se on että parisuhde toisi onnen.

Suurin osa on itsekkäistä syistä suhteessa. Täällä palstalla sen näkee selvästi. 

Vierailija
92/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse myös 50 v mies ja muutaman vuoden odottanut pois pääsyä. Ihan riittävästi nähnyt tätä julmaa maailmaa. 

Niin raukka en ole että omin käsin täältä lähtisin, mutta päivääkään ei ole etten miettisi jo elämän loppumista. 

Itselläni sen sijaan vakituinen työ löytyy, vaimo ja melko tervekkin olen. Muuten ei mitään odotettavaa enää tässä elämässä ja olen täysin kyllästynyt kuulemaan huonoja ja pahoja uutisia televisiosta. Maailma on julma. 

Viestimet kiinni, nyt heti! Etsi elämääsi jotain, mihin voit keskittyä. 

Me ei voida ulkomaan tapahtumille mitään. 

Tämä! Itselläni oli aikakausi, jolloin mietin illalla nukkumaan mennessä ja aamulla ensimmäisenä herätessäni, että tappaisin itseni jos ei olisi noita alaikäisiä lapsia. Ymmärsin tämän fiiliksen johtuvan pelkästään somesta ja siitä, että kuuntelin uutiset, missä ei ollut koskaan yhtään mitään positiivista. Lopetin uutisten lukemisen ja aloin keskittää toimintaani asioihin, mistä tuli kiva fiilis, esim. aloin käydä tansseissa, tanssikursseilla, urheilutapahtumissa ym. Kummasti olo parani ja lomilla lähdin aurinkoon. Lähdin mukaan yhdistystoimintaan, jolloin tuntui myös, että saan jotain hyvää aikaiseksi muillekin.

Vierailija
93/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia matkailuauto ja lähteä reissaamaan.

Vierailija
94/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette vain tajua, mutta te olette niitä miehistä parhaita. Tsemppiä teille jokaiselle, myös naisille tässä ketjussa. Älkää kiltit luovuttako.

T. Kohtalotoveri, joka selvisi saman mustuuden läpi. Nyt elämä on parempaa kuin koskaan.

synkänkin pilven takana on valoa

Vierailija
95/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa erikoista. Yleensä viisikymppiset ukot kehuu täällä kuinka loistavasti menee ja Tinderissäkin parikymppiset opiskelijaneitoset suorastaan jonottaa niiden seuraan 🤔

😂😂😂😂 niinkuin se olisi joku onnenlähde.että nuoret naiset olisivat kiinnostuneita. Ei kiinnosta parisuhde enään.väsynyt ihmisiin. Jokainen on itsekäs,ahne. Kukaan ei oikeasti välitä kanssa kulkijoistaan. Tämä maailma voisi olla paratiisi. Mutta ihmiset ovat tehneet tästä helvetin. 

M54

Tässähän se tuli nyt selväksi, että ei sitä parisuhdetta ole pystynyt muodostamaan just tuon sun mt-ongelman takia. Se on se juurisyy. Ihminen ei oikeasti ole yksineläjäksi"luotu".

Silloin kun olin pitkään (12 vuotta)sinkkuna pitkän parisuhteen jälkeen, niin minulla oli sentään eläimiä, joista huolehdin, kävin päivittäin lenkillä ja pari kertaa kuussa koiran kanssa kilpailussa.

Koiraharrastuksen parista löytyi uusi aviopuoliso, jonka kanssa yhteinen elo on jatkunut jo 15 vuotta. Meidän yhteinen harrastus on edelleen koirat. Tuo itsesäälissä kiereskely ei auta asiaa tippaakaan ( tää sulle jonka kommenttia lainasin, ja muillekin sääliä kerjääville).

Vierailija
96/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten vaihdevuodet?

Vierailija
97/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Melkoista luuserijengiä. 

Älä viitsi. Itse olet syntynyt kultalusikka suussa.'

Rumaa kommentointia.

Ap:lle tuntemattoman voimahali.

Ei siitä kauaa ole, kun

keskimääräinen ihmisen elinikä

oli noin 40 vuotta. Ihminen 

lisääntyi, ihminen kuoli.

Sangen moni nainen

raskauteen ja sen komplikaatioihin

alle 30-vuotiaana.

Nykyään todella on vallalla sairaalloinen

nuoruuden palvonta, mikä johtaa keski-

ikäisten ja senioreiden eksistentiaaliseen

arvottomuuden kokemukseen. Näen

usein täällä jo 45-v. ihmisten olevan 

täysin kyllästyneitä ja valmiita lähtöön.🤔

Vierailija
98/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä luulo se on että parisuhde toisi onnen.

Suurin osa on itsekkäistä syistä suhteessa. Täällä palstalla sen näkee selvästi. 

Tossa postasin linkin, että toista ei voi rakastaa ehjäksi. Siinä on tietoa. En sanonut, että parisuhde tuo onnen. Sanoin , et mt onglmaisilla on ongelmia muodostaa suhdetta, koska ovat kiviriippoja.

Vierailija
99/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M54

Tässähän se tuli nyt selväksi, että ei sitä parisuhdetta ole pystynyt muodostamaan just tuon sun mt-ongelman takia. Se on se juurisyy. Ihminen ei oikeasti ole yksineläjäksi"luotu".

Silloin kun olin pitkään (12 vuotta)sinkkuna pitkän parisuhteen jälkeen, niin minulla oli sen

Et ymmärtänyt yhtään mitään tarkoitin.

Vierailija
100/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten vaihdevuodet?

Siltä se vaikuttaa. Mun mies pääsi jo vaihdevuosi-iästään yli. Hänellä se oli 50 - 57- vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi