Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reilu 50v mies. Odotan milloin pääsen hautuumaalle. Elämä turhan rankkaa enkä jaksa enää tätä.

Vierailija
18.08.2025 |

Tarpeeksi elänyt tätä elämää. Elämä ollut rankkaa ja tuntuu siltä että tuulimyllyjä vastaan saanut mennä. Ei tämä normaalia elämää voi olla. Olen sairaseläkkeelle. Lääkitys on. Lasken usein kuinka monta vuotta keskimäärin eloa jäljellä. 

Kommentit (164)

Vierailija
161/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joka muita haukkuu, se itse on. Sinä siis olet paranoidi skitsopsyko 🤪"

Sen lisäksi, että olet mt-potilas, olet myös autisti-jankkaaja, joka ei pysty vaan lopettamaan spämmäyksiään.

pillua vailla oleva incel 😱😱😱

Onko mummulla nuttura liian tiukalla 👵

Vierailija
162/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja sinulla on selkeästi hullun lehmän tauti 😝"

Koskeeko se kipeää, kun kukaan ei rakasta sinua? Sinä olet vain pieni sian prsereikä ja kärpäsen paska. Kertoivat kylillä, että heiluvillesikin on kokoa micro.🤣🤣🤣

Trollotiloo mummo 🤪 Jaksaa jaksaa vielä trollata 🤪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa erikoista. Yleensä viisikymppiset ukot kehuu täällä kuinka loistavasti menee ja Tinderissäkin parikymppiset opiskelijaneitoset suorastaan jonottaa niiden seuraan 🤔

😂😂😂😂 niinkuin se olisi joku onnenlähde.että nuoret naiset olisivat kiinnostuneita. Ei kiinnosta parisuhde enään.väsynyt ihmisiin. Jokainen on itsekäs,ahne. Kukaan ei oikeasti välitä kanssa kulkijoistaan. Tämä maailma voisi olla paratiisi. Mutta ihmiset ovat tehneet tästä helvetin. 

Odotan vain pois pääsyä myös.

M54

Löytäisittepä ukot toisenne ja alkaisitte puuhaamaan yhdessä jotakin hyvää, mille tällä oravanpyörässä paahtavalla maailmalla ei liikene aikaa ja huomiota.

Vierailija
164/164 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oonki hautuumaalla joka päivä, nimittäin töissä. T. Reilu 19v mies

Vanhat hautausmaat ovat kauniita paikkoja. Siellä käyskentely ei ole hullumpi idea. Ehkä saisi mennä auttamaan haravoimisessakin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi