Reilu 50v mies. Odotan milloin pääsen hautuumaalle. Elämä turhan rankkaa enkä jaksa enää tätä.
Tarpeeksi elänyt tätä elämää. Elämä ollut rankkaa ja tuntuu siltä että tuulimyllyjä vastaan saanut mennä. Ei tämä normaalia elämää voi olla. Olen sairaseläkkeelle. Lääkitys on. Lasken usein kuinka monta vuotta keskimäärin eloa jäljellä.
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, alkoholista vaan saa välillä iloa, kaikki muu on turhaa, mietin itsemurhaa.
T. M51
Olet masentunut, koska juot. Et juo, koska olet masentunut.
Vierailija kirjoitti:
Itse myös 50 v mies ja muutaman vuoden odottanut pois pääsyä. Ihan riittävästi nähnyt tätä julmaa maailmaa.
Niin raukka en ole että omin käsin täältä lähtisin, mutta päivääkään ei ole etten miettisi jo elämän loppumista.
Itselläni sen sijaan vakituinen työ löytyy, vaimo ja melko tervekkin olen. Muuten ei mitään odotettavaa enää tässä elämässä ja olen täysin kyllästynyt kuulemaan huonoja ja pahoja uutisia televisiosta. Maailma on julma.
Lääkitys jos pää noin huonossa jamassa
Arvaan. Alkoholismi ja laskevat testosteronitasot. Nyt korkki kiinni ja salille. Tajuat olevan elämän parasta aikaa teini-iän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olette vissiin lapsettomia
Kyllä, ei ole lapsia siunaantunut, koska maailma vei pois morsiamen.
Mitä r yssä propagandaa tämäkin on? Ei normi suomimies 5-kymppisenä vielä ole hautaan menossa!
Vierailija kirjoitti:
Mitä r yssä propagandaa tämäkin on? Ei normi suomimies 5-kymppisenä vielä ole hautaan menossa!
Mitä tässä enää voi? Ei ole enää mitään hyvää odotettavaa.
Minä menen huomenna hiljaisten miesten baariin.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse myös 50 v mies ja muutaman vuoden odottanut pois pääsyä. Ihan riittävästi nähnyt tätä julmaa maailmaa.
Niin raukka en ole että omin käsin täältä lähtisin, mutta päivääkään ei ole etten miettisi jo elämän loppumista.
Itselläni sen sijaan vakituinen työ löytyy, vaimo ja melko tervekkin olen. Muuten ei mitään odotettavaa enää tässä elämässä ja olen täysin kyllästynyt kuulemaan huonoja ja pahoja uutisia televisiosta. Maailma on julma.Viestimet kiinni, nyt heti! Etsi elämääsi jotain, mihin voit keskittyä.
Me ei voida ulkomaan tapahtumille mitään.
Itse lopetin television katsomisen kokonaan tämän vuoden alussa. Minkäänlaisia vieroitusoireita ei ole tullut vaikka a-studiot ja muut ovat täysin taakse jäänyttä elämää. Suosittelen jos kaikki maailman pahuus ahdistaa. Youtubesta luontovideoita, jazzia, ruoanlaittoa, kotimaan retkeilyä, rauhallisia keskusteluja syvällisistä aiheista ja muuta mieltä rauhoittavaa. Ahdistuneille ja elämäänsä väsyneille seuraava askel muuttaa jonnekin vaikka Saimaan saaristokuntiin asumaan missä maisemat hellivät sielua, nuotiotulilla istuminen iltahämärässä hiljaisuudessa on hyvää mielenterveyshoitoa. Jos ei pysty tehokkuuteen niin idässä on henkisesti helpompaa ja maisemat Lappeenrannasta Kainuuseen ihan omaa luokkaansa, voi valita tykkääkö enemmän soista, vaaramaisemista vaiko kauniista kallioisista saarista. Tuntemattomille jutustelemista ei kannata väheksyä, sekin on idässä osa paikalliskulttuuria. Luonnonympäristöllä on iso merkitys mielenterveyteen, ahdistuneinkin äijä voi ruveta pikku hiljaa toipumaan kun vaikka hankkii vähän retkeilyvälineitä ja lähtee hyvien eväiden kanssa jonnekin nauttimaan luonnosta tai osallistuu johonkin sosiaalisiin tapahtumiin vaikka vain sivusta seuraajana.
Vierailija kirjoitti:
Minä menen huomenna hiljaisten miesten baariin.
-eri
Siis hautausmaalle?
Oletko parisuhteessa`?
Entäs te muut jotka ulisette samaa, niin onko teillä kumppania?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tässä enää voi? Ei ole enää mitään hyvää odotettavaa.
Lähetän sinulle kokovartalohalin ja monta suukkoa. Lohduttaako se yhtään? T. N52v.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mitä häh? Olen 70 ja täysin kiinni elämässä, onnellinen eläkeläinen jo about 4 vuotta. Ei mitään älyttömän hienoa, mutta tavallista menoa: lapset ja niiden lapset mukana kuvioissa, vaimo just pääsi eläkkeelle, ja eletään hissunkissun sen mukaan, mihin on varaa, ja varaa on aika paljon kun harrastetaan liikuntaa, sienestystä, uintia, pyöräilyä, ja minä korjaan ja remontoin ja vaimo kokkaa ja leipoo ja ompelee. Mistä vitusta sinulla on kyse?
Kauheaa kun mummo kirjoittaa näin. Joutaisi jo täältä lähteä kun vanhuksetkin ovat jo tällaisia.
Sama mutta olen 30v. nainen. Elämä on ollut turhan rankkaa ja toivoisin kuolevani.
Vierailija kirjoitti:
Käykääpä ukot lääkärissä juttelemassa.
Ei ne lääkärille juttelut tai lääkkeet mitään auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni sen sijaan vakituinen työ löytyy, vaimo ja melko tervekkin olen. Muuten ei mitään odotettavaa enää tässä elämässä ja olen täysin kyllästynyt kuulemaan huonoja ja pahoja uutisia televisiosta. Maailma on julma.
Lääkitys jos pää noin huonossa jamassa
Auttaako ne lääkkeet vai miksi niitä pitää syödä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykääpä ukot lääkärissä juttelemassa.
Ei ne lääkärille juttelut tai lääkkeet mitään auta.
Luulet vaan. Kokeile edes.
Ei vielä mennä arkkuun makaamaan.
Kuulostaa, että nämä 50set on masentuneita.
Kiitos samoin!
Eri