Asuisitko meren rannalla, jos se olisi mahdollista?
Kommentit (92)
Asuisin tietysti. Aamulla pikkuhölkkä rannalla ja siitä uimaan. Mutta ei Suomessa, vaan Välimerellä.
Vierailija kirjoitti:
Asuisin. Tuuli toki mietityttää, kun on arka pää.
Nyt en ymmärrä. Arka pää?
Asuisin, Välimeren rannalla ehkä mieluiten.
Mieluummin ison järven rannalla. Esim. Saimaa sopii minulle erittäin hyvin.
Se on mun ja onneksi myös mieheni tavoite. Joskus 10 vuoden päästä. Ja ihan täällä Suomessa. Myrskyävä meri on yhtä upea kuin auringossa kimaltava.
Vierailija kirjoitti:
Asuisin tietysti. Aamulla pikkuhölkkä rannalla ja siitä uimaan. Mutta ei Suomessa, vaan Välimerellä.
Jossa on talvisin vtun kylmä ja ruumiita kelluu rantaan.
Turisteilta otetaan aina enemmän kuin paikallisilta . Mutta hyvä käydä Suomi baarissa ulkomailla että voi keskustella suomen kielellä. Niinhän muukalaiset tekee Suomessa. Kyllä on asuttu meren äärellä koska HELSINKI ON MERELLÄ. Mutta lämmin ilmasto on tietysti mukavampaa kun ei tarvi vaatteita niin paljon eikä talvikenkiä. Italia kuin espanja kuin Sisilia .
Olen asunut 35 vuotta meren rannalla. Nautin.
Nuorena ja kauniina pyydetty moneenkin maahan saaristoon ja rannoille asumaan hyvä ihme jopa kaupunkiin olisi päässyt. Mutta kun ei tuntunut itsestä rakkautta niin ei siten viitsinyt jäädä. Rakkaudesta kyllä. Mutta toisaalta jäätikkö on myös hieno. Jäät lumi ja lumihiutaleet. Siinä jäätymisessä on oma juttu. Kunnon lumituisku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossa on talvisin vtun kylmä ja ruumiita kelluu rantaan.
Riippuu missä asuu. Talvisin kannattaa käyttää kerrastoja ja villapaitoja, suihkun jälkeen aina jääkylmällä vedellä huuhdella itsensä niin ei tarvitse palella suihkun jälkeen sisällä talossa ja pystyy jopa alasti kekkaloimaan ja rauhassa kuivattelemaan.
Ulkona auringossa usein lämpimämpi.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena ja kauniina pyydetty moneenkin maahan saaristoon ja rannoille asumaan hyvä ihme jopa kaupunkiin olisi päässyt. Mutta kun ei tuntunut itsestä rakkautta niin ei siten viitsinyt jäädä. Rakkaudesta kyllä. Mutta toisaalta jäätikkö on myös hieno. Jäät lumi ja lumihiutaleet. Siinä jäätymisessä on oma juttu. Kunnon lumituisku.
Minuakin yksi mies vinkunut jo pidempään Sardiniaan, ja kyllähän mulle Sardinia kelpaisi, mutta en koe siihen mieheen mitään vetovoimaa niin ei voi mitään :D
Nyt vasta muistui mieleen että onhan sitä oltu pitkin Kreikan saaria . Mitä siellä nyt sitten olikaan. Kreikasta pääsee laivoilla lähi itään ja Egyptiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asuisin. Tuuli toki mietityttää, kun on arka pää.
Nyt en ymmärrä. Arka pää?
Tuulelle arka. En esim. voi nukkua vedon takia ikkuna auki kuin aivan helteellä.
Joo mutta en Suomessa. Jossain Välimeren rannalla voisin asua.
En erityisemmin tykkää merestä, asun jo nyt järvenrannalla ja siitä pidän kyllä.
En. Venäläiset voisivat tehdä siitä maihinnousun.
Olisi mahdollista mutta en halua maksaa korkeampaa vuokraa.