Tässä ovat Miss Suomi 2025 -finalistit
Mielestäni on todella hupsua, että missikilpailuja vielä järjestetään. Vaikka nämä naiset kauniita ovatkin, eikö heitä suoraan sanottuna hävetä tulla tunnetuiksi siitä, että he pitävät itseään Suomen kauneimpana?
Kommentit (753)
Perintöprinsessat kuului siihen porukkaan, joista mietin "mitä ihmettä nämä naiset tekevät tässä kisassa" . Ja näitä oli mukana tänä vuonna suurin osa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä maasta tuo Miss "Suomi" on kotoisin?
Suomesta.
Tiesitkö, ettet sinäkän ole 100 % suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pitkä tuo Sarah on? Onko mahkuja Miss Universe?
Ei ole mahkuja. Noita on 100 lattareissa. Liian lyhyt. No ei niitä perintöprinsessojakaan matkaan voi lähettää;) pikkunättejä
Juu, nätti on, mutta vartalo ei siellä riitä. Jotenkin liian harteikas, lyhytkaulainen, pyöreänaamainen. Omaan makuuni kyllä.
Kaikkien aikojen missi on Anne Pohtamo, 50 vuoden takaa. Kaunein nyt ja aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. perintöprinsessa on paras, kaikkein paras.
En ole tämä vierasperäinen nimi hyvä.
Siis tämä oli kaikista hirvein! Ihmetytti alusta asti, miten on edes päässyt finaaliin.
Haastattelussa kaikkein aidoin. Pitkä, vaalea. Arvasin, että pääsee jatkoon haastattelun jälkeen. Oli kirkkaasti kypsemmän oloinen.
Mutta rumimmasta päästä. Ihmettelin jo silloin kun pääsi finaaliin, että miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomesta.
Tiesitkö, ettet sinäkän ole 100 % suomalainen.
100% varmemmin suomalaisempi.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Perintöprinsessat kuului siihen porukkaan, joista mietin "mitä ihmettä nämä naiset tekevät tässä kisassa" . Ja näitä oli mukana tänä vuonna suurin osa.
Se Tara nousi viime metreillä suosikikseni. Kuvia tosin en ollut kahta kertaa vilkaissut.
Taran lavapresenssissä oli jotain herttaista. Se kuinka Tara kallisti päätään ja hymyili hyväntahtoisesti. Pituuttakin oli.
En ymmärrä yhtään, miten Sara kuitenkin kruunattiin Miss Suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämän olis pitänyt voittaa!!!
Herää.
Siis mistä ihmeestä mä oon keksinyt, että Sarah olisi puoliksi kreikkalainen? Oonko itse vain päättänyt vai työskenteleekö hän kreikkalaisessa ravintolassa?😅 Oon ihan ihmeissäni. Vai onko lomaillut Kreikassa ja jotenkin käsittänyt väärin... En yhtään nyt tajua.😳
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä ihmeestä mä oon keksinyt, että Sarah olisi puoliksi kreikkalainen? Oonko itse vain päättänyt vai työskenteleekö hän kreikkalaisessa ravintolassa?😅 Oon ihan ihmeissäni. Vai onko lomaillut Kreikassa ja jotenkin käsittänyt väärin... En yhtään nyt tajua.😳
Ravintolapäällikkö kreikkalaisessa ravintolassa. Kosovolainen muuten.
Vierailija kirjoitti:
Katja on kaunein
Mua viehätti myös Katjan ulkonäkö. Mutta. Lavasäteily puuttui, heikko kävely. Olisko pitänyt odottaa ja treenata vielä pari vuotta?
Olisi kamalaa rasismia, jos joku eloveenatyttö olisi voittanut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintolapäällikkö kreikkalaisessa ravintolassa. Kosovolainen muuten.
Ok, kiitos infosta. Oon vähän huolimattomasti näköjään lukenut.😂
Vierailija kirjoitti:
On se ainakin osan aikaa budjannut Suomessa.
En tykännyt tuosta Kosovosta kotoisin olevasta miss Suomesta. Lisäksi tuommoisia tummia tyttöjä on universum kisassa tusinassa 13, mutta huomattavasti näyttävämpiä.
Sarahin isä on kosovolainen ja äiti suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka noin epäaidon, ei suomalaisen näköisen äänesti voittoon? Siis ihan suomalaiset vai? No ihan sama kuka siellä keikkuu. Kakkonen olisi ollut paras, mutta ilmeisesti liian suomalaisen näköinen ja kuuloinen.
Lähikauppani kassa on kauniimpi kuin voittaja.
Voi voi.
Aika paksut käsivarret tällä voittajalla.