Oon ilmeisesti katkera akka
Eipä kai siinä mitään vaikka en kuvitellut tällaiseksi tukevani. Vahingonilo on tuttu samoin vitutus.
Kommentit (28)
No se riippuu vähän siitä, että mikä vittuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan myös vähän läski
Totta mutta ei siitä oikein haittaa ole joten katkeruus ei johdu siitä. Enemmänkin ihmisten tyhmyydestä.
Vierailija kirjoitti: No se riippuu vähän siitä, että mikä vittuttaa.
Mikä milloinkin. Siihen ei paljoa tarvita.
Niinhän täällä suurin osa naisista on. Taidan olla outo. kun minulla on kaikki hyvin enkä halua olla kenellekään ilkeä.
Tee ap elämästäsi hyvää. Vain itse voit siihen vaikuttaa.
No, ei tarvitse olla vanha katkera näitä tän palstan juttuja lukiessa. Täällä on todella tsmpiokirjoitrrlya, mutta on joitain helmiäkin.
Saahan sitä olla mitä lystää, mutta ei tää palsta ole kaikki.
Ulkona on vaikka mitä. Kaunis talvi.
Jos tää olis ainoa totuus, niin kyynistähän tää elämä.
Vierailija kirjoitti: No se riippuu vähän siitä, että mikä vittuttaa.
Sekin olisi hyvä, jos osaisi kirjoittaa oikein.
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan myös vähän läski
Aivan. Sinä kyllä allekirjoitat ja tuot julki juurikin sen typeryyden, josta aapee puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän täällä suurin osa naisista on. Taidan olla outo. kun minulla on kaikki hyvin enkä halua olla kenellekään ilkeä.
Oma vaimokultako se tänne kirjoittelee? Joko laitan saunan lämpiämään?
Vierailija kirjoitti:
Joo, teitä on täällä tosi pljon.
Joopa. Pljon. 😂
Vierailija kirjoitti:
Mies 23-v. kirjoitti tämän.
23-vuotias ei ole vielä mies.
Nainen on kuitenkin nainen ja jo sellaisena erittäinkin haluttu. Etenkin kun tietää itsekin oman arvonsa eikä ole kaikkien haluavien saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Tee ap elämästäsi hyvää. Vain itse voit siihen vaikuttaa.
Yritin jo. Monta kertaa eri tavoitteilla ja eri asioilla. Kaikki meni vain paskemmaksi. Harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
No, ei tarvitse olla vanha katkera näitä tän palstan juttuja lukiessa. Täällä on todella tsmpiokirjoitrrlya, mutta on joitain helmiäkin.
Saahan sitä olla mitä lystää, mutta ei tää palsta ole kaikki.Ulkona on vaikka mitä. Kaunis talvi.
Jos tää olis ainoa totuus, niin kyynistähän tää elämä.
Ulkona on kylmä, sisällä on kylmä. En elä täällä palstalla. Jos täällä olisi katkeruuteni lähtöpiste olisi siitä helppoa irtautua. Valitettavast se on totta.
Jos on tyytymätön omaan itseensä, on helposti kateellinen muille ja katkera elämälle. Mutta valitettavasti kateus ja katkeruus ruokkii itseään ja vuosi vuodelta muuttuu kamalammaksi ihmiseksi. Eläkeiässä on jo aivan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma vaimokultako se tänne kirjoittelee? Joko laitan saunan lämpiämään?
Varmasti on vaimosi kun saunakin löytyy. Toisin kuin minulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa. Pljon. 😂
Tänne on hyvä tulla toteamaan ettei ole se maan mitättömin matonen. Saattaapi jopa ohimennen tuntea pientä onnistumista kun av.lla pistäytyy.
Ap