Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ymmärrä etätyötä, eroko?

Vierailija
17.08.2025 |

Minulla on aina maanantait ja perjantait etäpäiviä. Etäpäivien aikana teen hallinnollisia asioita ja istun palavereissa. Työskentelen suurehkon yrityksen keskijohdossa ja vastaan toiminnastamme tällä hyvinvointialueella. Mies kuitenkin vähättelee ja odottaa minun osallistuvan hänen osuuttaan suuremmalla osalla kotitöihin, "Sinulla kun on neljä päivää viikossa vapaata " tai lempparini, "Helpollahan sinä pääset, pikkuisen vain näpyttelet konetta". Ei siis todellakaan tajua, että istun 06.30-17 tietokoneen ääressä ja vastaan n. 50 alaisen asioista ja vastaan veemäiselle johtoportaalle siitä, että tulosta tulee tarpeeksi.

Minulla alkaa todella mennä hermo, ja olen alkanut miettiä eroa. Mies on muuten aivan mukiin menevä, mutta tämä työni vähättely alkaa todella risoa. Hän myös yhteisissä illanvietoissa vinoilee minulle usein että "mitäs se johtajatar" tiedättekö, sellaisella naljailevalla äänensävyllä. Tai "Eihän se Mirja voi, kun on niiiiin tärkeä johtaja"

Eroaisitteko itse? 

Tästä puhuminen on tuottanut yhtä paljon tulosta kuin vasemman jalan kumisaappaalle puhuminen.

Kommentit (444)

Vierailija
441/444 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku fiksu mies kertoa meille tyhmille naisille, mistä nuo manipuloivat ja valheelliset miehet erottaa normaaleista? Jos kuvitellaan, että on seurusteltu jo vuosi. Mitä mies tekee tai ei tee sen vuoden aikana?

Varmaan samalla tavalla millä erotetaan ehkäisypetoksen tekevät, mainupoivat ja valheelliset naiset kunnollisista naisista.

Vierailija
442/444 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku fiksu mies kertoa meille tyhmille naisille, mistä nuo manipuloivat ja valheelliset miehet erottaa normaaleista? Jos kuvitellaan, että on seurusteltu jo vuosi. Mitä mies tekee tai ei tee sen vuoden aikana?

Varmaan samalla tavalla millä erotetaan ehkäisypetoksen tekevät, mainupoivat ja valheelliset naiset kunnollisista naisista.

No millä te ne huijaavat naiset erotatte kunnollisista naisista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/444 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies jäi vanhempainvapaalle ja tein aluksi töitä kotona. Mies oletti, että osallistun jatkuvasti vauvan hoitoon siinä töiden ohella. Varaili jopa itselleen keskelle päivää parturiaikaa, hierojaa ym. "kun sähän oot kotona kuitenkin". Kun sanoin, että tosiaan teen töitä enkä ehdi koko ajan hoitaa vauvaa, hän kiukutteli, että on epäreilua, kun "sä vaan oot koneella koko päivän". Minulla etätyöt ei ole mitään rentoa oleilua vaan ihan samoja töitä, jotka tekisin toimistollakin, kokouksia, puheluita asiakkaille ym. koko päivä. 

Siirryin sitten töihin toimistolle, vaikka harmittaa, että nyt työmatkoihin menee aikaa se 40min suuntaansa ja olen kotona vasta viiden aikaan, kun kotona töitä tehdessäni se perheaika alkoi heti työpäivän päätyttyä neljän aikaan.

kaikki naiset toimistolla?

Vierailija
444/444 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on itse työntekijä pienessä firmassa, mielestäni ihan vastuullista työtä siellä tekee. Olen yrittänyt puhua että tuntuu pahalta, muttei ota sitä kuuleviin korviinsa. Tuloeroja joku tuolla mietti, minä tienaan kyllä enemmän. Voiko mies oikeasti olla niin pikkumainen, että se on siitä kiinni? -Ap

Se on tasan siitä kiinni, miehet ei kestä menestyviä naisia. T. Nainen ja erikoislääkäri

Kyllä kestävät.

T. Kahdesti erikoistuneen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä