Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen miehen naiset tahtovat?

Vierailija
17.08.2025 |

Olen ollut kaksi kertaa aviossa, ensimmäinen kesti lähes 20 vuotta, toinen 14 vuotta. Kumpikin liitto päättyi jännämieheen. Joiden  kanssa suhteet kestivät muutaman vuoden. Nyt molemmat ovat ilmoittaneen halunsa jatkaa minun kanssa. Sen verran voin itsestäni  kertoa, liitossa olessa osallistuin tasapuolisesti kotitöihin ja lasten hoitamisee. En juopotellut saati  istunut kavereiden kanssa oluella enkä pettänyt. Otin puolison huomioon niin arkena kuin juhlapäivinä. Toki minullakin oli vikani ja puutteeni. 

Eli minkälaisen miehen naiset todella haluaa? Pitääkö olla jännämies vai huolehtiva perheen isä, vai sekoitus molempia?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"The problem is, we look for someone to grow old with, while the secret is to find someone to stay a child with"

Ei ihan niinkään. Peter Paneja on ihan liikaa. Jos on lapsia, niin pitää olla itse aikuinen, ei lapsi. Mutta muuten leikkisänä pysyminen olisi kovin tärkeää. Muutaman kerran on ollut otsikoissakin lääkärin ohjeena, että aikuisten pitäisi myös muistaa leikkiä (muuta kuin seksileikkejä, siis olla lapsia jälleen). Tietenkin luopumatta vastuusta missään kohtaa.

Vierailija
22/56 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä naisten juttuja olen lukenut niin ne tahtoivat sellaisia pelimiehiä jotka pettää ja  rajoittaa naisen elämää eli narsisteja lähinnä. Luonne ei tunnu olevan kovin suuressa arvossa kun naiset miehen valitsee.

Hohhoijakkaa. Kukaan ei halua pettävää pelimiestä. Luonne on erittäin tärkeä. Sinun luonteella pariutuminen tuskin siis onnistuu, kuten tekstistäsi näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro toki mitä ne mainitsemasi viat ja puutteet ovat.

Vierailija
24/56 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka vyötärö on tärkeä ja hauikset. Hyvä ryhti. Hyvä katse. Empaattinen, hyväntuulinen, keskittymiskykyinen, energiaa tehdä asioita, ei päihteiden käyttöä eikä rikollisuutta taustalla. Työssäkäyvä ja tykkää liikkua ja lukea. 

Joo. Toi energisyys, liikkuminen ja lukeminen ovat todella tärkeintä pointteja. Tuo karsii suurimman osan täysin epäkelvoista kumppaneista pois. 

Vierailija
25/56 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä naisten juttuja olen lukenut niin ne tahtoivat sellaisia pelimiehiä jotka pettää ja  rajoittaa naisen elämää eli narsisteja lähinnä. Luonne ei tunnu olevan kovin suuressa arvossa kun naiset miehen valitsee.

Naisten juttuja olet lukenut? Nuohan ovat niitä miesten toistelemia miesten kuvitelmia.

Vierailija
26/56 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut miehet kuvitelevat, että naiset haluaisivat väkivaltaisen jännämiehen, joka pettää? Naiset haluavat kunnollisen miehen.

Vierailija
27/56 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valehtelee miehille minkälaisen miehen he haluavat. On ikävä, että he eivät pysty olemaan rehellisiä. Monet miehet eivät halua olla agressiivisia, väkivaltaisia, eikä he ole mielisairaita, he eivät ole narsisteja ja psykopaatteja jotka naisia miellyttää. 

Naiset on vieläpä siitä huvittavia, että eivät ymmärrä kuka on oikea mies ja kuka feikkaa miehistä miestä. Noita kaulatatuoituja betamiehiä on Suomikin pullollaan, he ovat niitä joille oikeat miehet nauraa, heitä pidetään kävelevinä vitseinä.

Vierailija
28/56 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- komea

- ei pyöri nurkissa eli oma asunto

- ehdottoman lojaali

- saatavilla ja joustava eli ei joudu varaamaan mitään kalenteriaikoja

- ei seksiaddikti

- hauska

- ei lapsia

- monogaminen

- päihteiden käyttö hyvin rajallista

- motivoitunut ja inspiroitunut

- hengellinen tai muu ip:n parissa työskentelevä

- kiltti

- huomaavainen

- omassa jutussaan keihään kärkeä (tämä helpottaa sitä, että miestä voi ihailla)

- miellyttävä

Nämä nyt tulevat ekana mieleen.

T lapseton nainen

Vierailija
29/56 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska, älykäs, ystävällinen, eläinrakas, lapsirakas, humaani, antirasisti, yliopiston käynyt. Sellainen joka tykkää matkustaa, osaa puhua tunteistaan ja olla emotionaalisesti vastuussa ihmissuhteestaan.

Ulkonäkö on toisarvoista mutta tykkään vähän itseäni pidemmistä (165-170cm), hoikista miehistä joilla on femiinisiä piirteitä kuten pitkät, hoikat sormet ja kauniit solisluut.

Varallisuudella ei ole mitään merkitystä, minulla on rahaa ja sitä voi aina tehdä lisää.

Vierailija
30/56 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt katsoo janni hussia ja joel harkimoa niin ei ne unelmasuhteet kestä vaikka mies on rikas.

Kummasti kumminkin seuraavakin ukko on myös rikas.

Ja miksi tämä on sulle ongelma?

Vierailija
31/56 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset valehtelee miehille minkälaisen miehen he haluavat. On ikävä, että he eivät pysty olemaan rehellisiä. Monet miehet eivät halua olla agressiivisia, väkivaltaisia, eikä he ole mielisairaita, he eivät ole narsisteja ja psykopaatteja jotka naisia miellyttää. 

Naiset on vieläpä siitä huvittavia, että eivät ymmärrä kuka on oikea mies ja kuka feikkaa miehistä miestä. Noita kaulatatuoituja betamiehiä on Suomikin pullollaan, he ovat niitä joille oikeat miehet nauraa, heitä pidetään kävelevinä vitseinä.

Koita nyt vain kestää se, ettet ole naisten suosiossa syystä tai toisesta. Vaikutat tosi kokemattomalta ja rasittavalta tyypiltä, sori, mut teitä on oikeasti Suomi pullollaan, eikä ketään kiinnosta minkälaisia miehiä pidät oikeanlaisina.

Vierailija
32/56 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pitkä lista toistensa kanssa ristiriidoissa olevista asioista ja siinä on vastauksesi. Yhtenä päivänä yhtä, toisena toista. Jos nainen saa huomiota joltain muulta ja kiinnostuu tästä, sama mitä teet, se ärsyttää tai on väärin ja ajaa teidät erilleen. 

Vierailija
33/56 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hauska tietää mitä naisia nuo kaksi ovat jotka laittoi noi listat. Eli tavis taikinanaama pullero, luonnevikainen ja mielisairas nainen. Se on minun veikkaus, heillä on 50 kohtainen vaatimuslista kuinkas muutenkaan.

Vierailija
34/56 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M60: etsin kunnes kohtasin naisen jolla on samantapainen arvomaailma ja elämäntyyli. Nyt 20 v. yhdessä ilman ainuttakaan vakavaa riitaa. Pahinta liitossa on pelätä toisen kiukunpuuskia ja arvaamattomuuta. Hän on 4v minua nuorempi. Meillä vaan on arjessa ja tunteissa hyvä synkka, sanatonta viestintää ja hän pitää kokkauksistani. Hoidan yli puolet kotitöistä. Lapsia emme saaneet.

Vierailija
35/56 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan juuri tuollaisen kuin oma mieheni. Hellä, kiltti halailija. Joustava, ottaa toiset huomioon. Hyvä ja kannustava isä. Antelias, hyvä sängyssä, söpö ja urheilullinen, älykäs, hyvä keskustelija. 

Vierailija
36/56 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empaattisen ja itsevarman, joka ei käytä sanaa "jännämies" tai jotain laasasen tasoteorioita tai muuta miesten new age -hihhulointia koittaakseen päkistää ihmisyyttä johonkin kaavaan. 

No tuossa pitää paikkansa itsevarmuus, kun taas tuo empaattisuuden hakeminen on itsensä kusettamista. Toki sellaista pitää aavistuksen verran mies osata esittää, mutta ei edes lopulta hirveän uskottavasti.

Ihmiset taas ovat hyvinkin kaavamaisia, tosin yllättävän iso osa ihan vasiten ei halua nähdä sitä.

Vierailija
37/56 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hauska tietää mitä naisia nuo kaksi ovat jotka laittoi noi listat. Eli tavis taikinanaama pullero, luonnevikainen ja mielisairas nainen. Se on minun veikkaus, heillä on 50 kohtainen vaatimuslista kuinkas muutenkaan.

Jos pidät taikinanaamaista pulleroa taviksena, niin se kertoo vain siitä että taidat asua jossain peräkammarinpoikein kylässä etkä missään ihmisten ilmoilla 

Vierailija
38/56 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita nyt vain kestää se, ettet ole naisten suosiossa syystä tai toisesta. Vaikutat tosi kokemattomalta ja rasittavalta tyypiltä, sori, mut teitä on oikeasti Suomi pullollaan, eikä ketään kiinnosta minkälaisia miehiä pidät oikeanlaisina.

Jotkut meistä miehistä vain näkee läpi naisten hevonpaskan, toki sinä löydät varmasti itsellesi jonkun kynnysmaton ja vässykän, kaikki miehet eivät ole sinun hakemisia Mikki Hiiriä, miehiä joille voi pukea mekon päälle. Ei muuta kuin treffeille sen kaulatatuoidun semiläskin kanssa jolla pikku kaljamaha, niin miehistä.

Vierailija
39/56 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska, älykäs, ystävällinen, eläinrakas, lapsirakas, humaani, antirasisti, yliopiston käynyt. Sellainen joka tykkää matkustaa, osaa puhua tunteistaan ja olla emotionaalisesti vastuussa ihmissuhteestaan.

Ulkonäkö on toisarvoista mutta tykkään vähän itseäni pidemmistä (165-170cm), hoikista miehistä joilla on femiinisiä piirteitä kuten pitkät, hoikat sormet ja kauniit solisluut.

Varallisuudella ei ole mitään merkitystä, minulla on rahaa ja sitä voi aina tehdä lisää.

"Antirasisti" = wokepelle ja teeskenteljä, hyvesignaloitsija. Autisti tai oikeudentuntoista esittävä tulikivenkatkuinen "empaattinen narsisti".

Vierailija
40/56 |
17.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitoin tuon listan viivoilla ja olen hoikka, hedelmällinen, kaunis, korkeakoulutettu.

Toki vaatimuksia on lisääkin, mutta tuo nyt oli sellainen karkea luonnos minkä sisälle mahtuu monenlaista, mihin ihastua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi