Minulla on neljä suoratoistopalvelua, monta teillä?
Tilaan aina uuden suoratoistopalvelun jos johonkin tulee kiinnostava sarja tai leffa. Nytkin on Netflix Wednesdayn takia ja Disney+ Alien Earthin takia. Viaplay koska siellä on Community ja HBO Max koska minulla on ikuisuusprojektina yrittää päästä Supernaturalin loppuun asti. Yritän muistaa lopettaa tilaukset aina välillä mutta tilauksista kertyy vuodessa aika iso summa. Toisaalta en käy baareissa enkä usein leffassakaan.
Kommentit (23)
Nolla, ei ole koskaan ollut. Areenankin jätin kun tuli se kirjautumispakko
Kahdeksan. Netflix, Amazon Prime, HBO max, appletv, skyshowtime, Disney+, viaplay ja britbox.
Ja silti tuntuu että koskaan ei löydy hyvää katsottavaa.
0. Välillä otan jonkun kuukaudeksi tai kahdeksi, mutta vain yhden kerrallaan koska en kuitenkaan montaa ehtisi aktiivisesti seuraamaan.
Nyt ei oo kuin Podimo, Podme ja Podplay ja Storytel. Juuri irtisanoin Disney+, Mtv Katsomon ja Ruutu +, kun ei ehdi katsomaan. Meni melkein tonni vuodessa noihin.
Disney ja Prime löytyy. Viime yö töissä oli tosi hiljainen, niin onneks on ohjelmia mitä kattoa puhelimesta. Yhden pitkän leffan ehdin katsomaan ja aloitin jo seuraavaa. Sotella on hyvätkin puolet nääs.
Ei yhtään, paitsi pakkomaksettu areena, johon ei ole mitään kirjautumispakkoa.
Spotify Premium, Storytel, MTVKatsomo+ Urheilu, (HBO)Max, Ruutu+ ja Netflix. Katson jonkin verran myös Yle Areenaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan minulla ole ollut mitään kirjautumispakkoa.
Vierailija kirjoitti:
Kahdeksan. Netflix, Amazon Prime, HBO max, appletv, skyshowtime, Disney+, viaplay ja britbox.
Noihin suoratoistopalveluihin kuluvat rahat voi käyttää myös fyysisiin elokuviin. Silloin löytyy hyvää katsottavaa. Muun muassa Levykauppa Äx myy sekä uusia että käytettyjä elokuvia.
Viaplay, formuloiden takia. Mies katsoo myös elokuvia joita ei ole ennen nähnyt ja minä tv-sarjoja, jotka olen joskus nähnyt ja tykännyt. Minä en oikein jaksa innostua uusista jutuista.
Ainoastaan Yle -areena ja senkin yltäkylläistä tarjontaa en ennätä hyödyntää kuin murto-osan.
Ei yhtään, lataan torrentteina leffat ja sarjat. Aina ladannut.
Ei yhtään. Katson Areenaa, Ruutua ja Katsomoa. Ylleensä seuraan max yhtä ohjelmaa kerrallaan, tv:tä en katso ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan minulla ole ollut mitään kirjautumispakkoa.
Jos katsot televisiosta niin on
Netflix, Appletv+, HBO max, Disney+, Prime video, Skyshowtime, WOW presents plus, Revry, Hubi, Fawesome ja muutama muu.
Kotimaisia suoratoistoja en ota, kun sitä sontaa tulee ihan "ilmaiseksi" telkkaristakin. Ja Viaplaysta pysyn kaukana, kun urheilu tai ruotsalainen ohjelmisto eivät kiinnosta yhtään. HBO on kiikun kaakun peruutusuhan alla, kun lisäsivät realityripulia ohjelmiinsa.
Max, Netflix, Katsomo+ ja V-Film.
Vierailija kirjoitti:
ja juuri siksi kun siellä EI OLE oikeasti mitään katsottavaa minulla on 0. Oli minulla HBO vuoden kun sain sen jollakin extrahypersuperkampanja alella 4 kk hinnalla, mutta tuostakin jäi käytännössä yli puolet ajasta kokonaan käyttämättä kun ei siellä enää sit ollut mitään mielenkiintoista.
Vsin netflix ja on ollut useamman vuoden. Disney oli hetken, kun walking dead tuli sieltä, mutta olen päättänyt nyt, että tuo yksi riittää.