Miksi jo töissä oleva hakee uuteen paikkaan?
Voisi pysyä siinä missä on ja samalla lisätä työttömän mahdollisuuksia päästä töihin.
Kommentit (13)
Kun itse vaihdoin vakituisesta toiseen vakituiseen niin työmatka lyheni puoleen, palkka nousi n. 40% ja työkin on mukavampaa.
Koska työ aiheutti uupumusta ja fyysistä kipua.
Kai tajuat, että kun se työssäoleva palkataan uuteen paikkaan, niin hänen paikkansa avautuu haettavaksi mm. sille työttömälle.
Itse vaihdoin viimeksi työpaikkaa siksi, että muutin toiselle paikkakunnalle ja työmatkoihin entiseen työpaikkaan meni yli 3 h/pvä.
Jos löytää kaiken puolin paremman paikan niin hulluhan sitä olisi jos ei työpaikkaa vaihda.
koska sinä olet siellä nykyisessä työpaikassa
Tulin allergiseksi, joten oli pakko vaihtaa työtä. Edellisessä työpaikassa oli mahdoton välttää kyseistä allergeenia.
Työssäkäyvä saa helpommin uuden työpaikan kuin työtön työnhakija. Ei siis kannata olla lojaali työnantajalle ja odottaa YT-neuvotteluita vaan vaihtaa työpaikkaa töissäollessaan.
Ette te työttömät saa niitä asiantuntijan paikkoja joita haen, ei hätää! Nykyisessä en pääse kehittymään, joten haen uutta paikkaa.
Koska haluaa. Aivan kuten työtön valitsee kaikista auki olevista paikoista, mihin hakee.
Itse pääsin juuri töihin ja haen uutta paikkaa heti alusta alkaen paremman palkan perässä. Näin se vain on.