Jos mies korjaa/koskee housunsa etumusta
Niin miksi se sen yleensä tekee? Oon huomannut että jotkut miehet tekee jutellessa näin. Tapahtuuko siellä housussa jotain vai onko se vaan joku normaali liike??
Kommentit (38)
Jos mies tekee noin, sen jälkeen sen sormet haisee munalta. Yökkis!!
Silleen Michael Jacksonmaisesti ulinan säestämänä vai jollain vähemmän huomiota herättävällä tavalla? :D
Jokin on siellä epämukavasti. Siinä ei ole mitään salattua viestiä, ei piilotettua tarkoitusta, ei tahallisesti eikä tahattomasti. Munat on vaan huonosti, deal with it.
Harmi, ajattelin että siellä olisi ollut jotain elämää.
Munat on huonosti. Ei sen kummempaa kuin että nainen korjaa rintsikoiden olkaimia.
Itse joudun korjaamaan melkein koko ajan alushousuja koska ne menee usein epämukavasti ja ihan nainen olen.
Minäkin Korjaan alushousuja. Nostan vyötäröä ja vedän irti peppuvaosta. Olen nainen.
Niin, mietipä minkälaista on elää kaksi golfpalloa housuissa? N56
Pahin tilanne on karva esinahan alla, joka on kivuliasta.
arabot teki paljonkin invaasion alussa. Pienet munat faktisesti ei voi johtua nysän fyysisestä oleskelusta. Olisiko siellä joku tuore alapäätauti kutitellut.
Jos naisen kanssa juttelee ja koskee etumusta, on se merkki, että olisi patukkaa tarjolla. Miehen kanssa jutellessa en etumukseen koskettele.
Mutta onko se epämukavuus pakko korjata siinä hetkessä, en mä naisena toisten edessä sitä tee.
Taitaa olla mustien räppimiesten mukana tullut tapa. En miehenä ole koskaan huomannut toisen miehen kopeloivan itseään muiden nähden.
Voihan se epämukavuus ehkä johtua myös housujen sisällön muodonmuutoksista jos se reagoi johonkin ympäristön asioihin.
Ballsit eivät ole aina mukavasti.