Etsin koko eilisen illan vaseliinia liukasteeksi
Etsin ja siivosin samalla rojua poltettaviin jätteisiin, ja säiliö onkin nyt tumpatun täynnä. Aamust sitten menin saunasta katsomaan ja siellähän se purkki oli:)
Tarvin tuota liukastetta auton korjauksessa. Olin päättänyt että uutta purkkia en osta.
Kommentit (5)
Minä jo ajattelin että emäntä kaipaa onnen tunteita, mutta rassaatkin vaan autoa.
hyvää liukkaria on, mutta:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä teit vaseliinilla saunassa, mistä purkki lopulta löytyi?
Koska täällä aina silloin tällöin tarvitaan hätäsiivouksia, niin paljot tavarat saattavat noissa hässäköissä eksyä minne vaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska täällä aina silloin tällöin tarvitaan hätäsiivouksia, niin paljot tavarat saattavat noissa hässäköissä eksyä minne vaan.
ap
Okei, no hyvä, ettet sentään itse eksy...